Fifa 08 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Soccerfanboy, 14 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vriendloos

Vriendloos Guest

Man, ik heb vandaag twee matches verloren, ik had een revanche, ik speelde tegen hem en won met 10-0, en nu verloor ik tegen hem met penalties. Hij speelde heel vies de hele tijd de zijkanten enzo, en daarna tegen een of andere laggy player, niet normaal.

Maar net jongen, ik had de match van heel mijn leven. Ik speelde quik ranked match hoger dan 10, dus ik kreeg iemand en daar speelde ik : 7-8 tegen !!!!, ik kwam 2-0 voor, daarna hij 2-3 voor, toen ik 5-3, hij vlak voor tijd nog 5-5, daarna in de verlenging 7-5, einde verlenging 7-7 en met penalties won ik 8-7 _O_

Won ik gelijk weer 40 punten erbij, ik was superveel verloren, ik had nog maar 2570 :confused: Nu weer 2611

2. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Server is volgens mij een beetje naar de klote!

3. Vriendloos

Vriendloos Guest

Geen last van, maar ik nog ff voetbal insite kijken en dan pitten, morgen weer school ):

4. Mitch R

Mitch R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hé\o/

Ik speelde net een challenge. Regio 6, nummer 8. Daar moet je met 1 speler 3 keer scoren in 15 minuten. Ik had deze echt al 300 keer geprobeerd en nooit gelukt, maar nu kwam ik op het geniale idee om te kijken wanneer je tranfers maakt ze ook in speltype uitdagingen met je transfers mee kan spelen.
    Dus je kan altijd met je droomteam spelen in de challenges.
    Ik weet niet of iemand dit al eerder gezegd had, maar ik heb er in ieder geval enorm veel aan. Heb die challenge net ook binnen 7 minuten gehaald met Christiano Ronaldo.

Ik heb nu regio 1 t/m 5 en 8 en 9 uitgespeeld. De rest komt nu ook wel :)

5. Vriendloos

Vriendloos Guest

lol, kan toch nooit zo moeilijk wezen, tegenstander z'n team aanpassen en je hebt er binnen 10 minuten 5 inliggen :p

6. Mitch R

Mitch R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja lol. dat kan ook inderdaad. Maar een veel slechter team was al niet mogelijk. Maar je kan inderdaad gewoon alle neefjes van Milano Koenders in tegenstanders team zetten en het wordt een galavoorstelling.

Maar ik wist niet of jullie dit al wisten, dus poste ik het even

Laatst bewerkt: 6 jan 2008
  7. Vriendloos

Vriendloos Guest

Oh, dat ik ook wel hoor. Maar met teams zoals Inter Milan/Barcelona is het niet nodig, maar bij Feyenoord had ik het ook gedaan. Cristiano/Henri/Terry/Puyol/Cech/Ronaldinho/Gerrard

8. Mitch R

Mitch R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ah oke. Ik heb 6 nu uitgespeeld. Nu alleen nog regio 7, daar ben ik bij nummer 6 en regio 10, daar moet ik nu dus alleen nog nummer 6 en 7\o/

Laatst bewerkt: 6 jan 2008
  9. Vriendloos

Vriendloos Guest

Ik heb alleen regio 1,2,3 voltooid, maar ik speel ook veel liever online.

Damn, ik voel me écht brak nu, verkouden, moe en hoofdpijn. Ik heb écht geen zin om weer naar school te gaan, ik kan pas laat slapen omdat ik niet echt vroeg naar bed ging in de vakantie. Normaal werd ik pas wakker als dat ik nu klaar ben met school -_-'

10. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    haha ik ging bijna elke dag rond 3 uur naar bed en dan werd ik rond 1/2 uur smidags wakker8)

11. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Stelletje luilakken, moet er geen geld verdiend worden ofzo :D.

Werk vanaf me 15e elke vakantie, kom daarom ook niet in de top 1000 ;)

12. Vriendloos

Vriendloos Guest

Ik werk ook wel, maar niet meer dan normaal. Ik werk gewoon van 6 tot 8, meer dan genoeg. En ik werk vanaf mijn 13e al elke zomervakantie, elke keer in een supermarkt, pwned ;)

13. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Vond het altijd zonde als ik lang bleef slapen en geen extra geld verdiende. Werk nu vast dus nu kan ik wel echt van vakanties genieten, al heb ik die ook niet al te vaak :mad:

14. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    ik had in 3 maanden 500 euro bij elkaar gewerkt (elke dag half 6 op) om een nintendo wii te kopen. en toen won ik een xbox 3608)

DUS NOEM ME NIET LUI!!!:p

15. Vriendloos

Vriendloos Guest

Hey net van TjopTjob gewonnen, die gozer bleef me maar inviten. Maar ik speel geen revanche tegen hem, hij speelt de hele tijd via de zijkanten, afstand schoten op mijn keeper zodat hij weer een corner krijgt, gatverdamme.

En ik geen probleem met uitslapen en dat ik ook geld had kunnen verdienen, ik werk nu 1,5 jaar vast en ik geniet van elke vrije dag die ik heb.

16. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Was maar een geintje vriendloos ;). Maar wat is er zo erg aan afstandschoten? Als je er corners mee verdiend is het toch juist slim?

17. Vriendloos

Vriendloos Guest

Nouja ik vind het smerig, als je geen normale kansen kan creeëren moet je ook geen goede tegenstander uitdagen. Ik bedoel, het is toch de moed der wanhoop, dan kop ik die corner weg en dan haalt hij me weer meteen neer op het middenveld, laatste keer dat ik tegen hem gespeeld iig

Dan wilt hij meteen weer een revanche, en ik speel geen ranked revanches, dus daar ga ik niet op in. Dan komt het weer hoor: Nu weet ik waarom je Vriendloos bent, ik zei zo van: Ja, maar met jouw speelstijl zou jij deze naam moeten hebben :p

Laatst bewerkt door een moderator: 7 jan 2008
  18. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Ik word ook altijd naar van die mensen die koste wat het kost willen winnen en dan barcelona nemen en dan alleen maar voorzetten geven. Trouwens is er online zowiezo niet een erge grote diversiteit aan clubs die gekozen worden. Chelsea, Man U, AC Milan en Barca zijn de clubs waartegen ik 90% speel. Ik speel zelf altijd met arsenal, ook niet de minste natuurlijk:9 Maar je merkt wel het verschil als je tegen 5-sterren ploegen speelt.

19. Vriendloos

Vriendloos Guest

I kvind het maar onzin, 5 ster tegen 5 ster is hetzelfde als 2 ster tegen 2 ster, alleen ik speel slecht vandaag zeg. Ik heb 3x 2-1 gespeeld en 1x 3-2, echt matige games van mijn kant. Ik denk dat het door school komt ):

20. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    vind ik ook;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina