eXe - EXtreme Elite

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Alpha Gsus, 12 dec 2007.

  1. g0dLikE

    g0dLikE Guest

    Ik sprak laatst met FReaKBrainiacNL [organisator van Fariko] ?
     
  2. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Meer info? CoD4 LAN? :)
     
  3. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Je weet toch wel, dat toernooi in Birmingham. XL4??
     
  4. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Duh? xD
     
  5. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Aaah, begrijpend lezen blijft moeilijk :)
     
  6. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien moet je WoG ScorpiO eens een chat sturen.
     
  7. L3G3ND4RY

    L3G3ND4RY Active Member

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    ARgaming gaat het zelfde als XL , hij werkt samen met ze.
    Dus er komt dan een weekend met de games : CoD4, GoW, Halo3 op de lan.

    Dit komt op 27/28 maart. ( cod4 5v5 )
     
  8. L3G3ND4RY

    L3G3ND4RY Active Member

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    Vaak gedaan
     
  9. Deadbringr

    Deadbringr Active Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    0
    nja ik weet iig dat het qG.CoD4 team van ons geld wil gaan winne .. en iedereen die ons in de weg staat in de LAN 3-0e we.. we zijn beter dat tevore dus 'be prepared !'
     
  10. Deadbringr

    Deadbringr Active Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil niet iets doms/ lulligs gaan poste .. dus daag ons maar uit via GB ! je kunt altijd contact opnemen met mij :) wij helpen altijd graag mee om mensen met beide benen op de grond te zette .. ik bedoel dit niet ego, maar dat begrijp je pas als je tegen ons speeld ;)
     
  11. L3G3ND4RY

    L3G3ND4RY Active Member

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    We gaan het proberen petertje ;)

    Maar qG , die lan is tog veel te niet pro voor jullie, dus kom gewoon niet, :D :thumbs:O-)
     
  12. g0dLikE

    g0dLikE Guest

    Deadbringr we praten over Gears ColaBoy.
     
  13. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben het eens met wat je zegt alleen met het laaste niet. :) Die tijd komt wel degelijk terug.(kom ik zo op terug) Voor de meeste mensen is dit ook niet voor het eerst dat er even niet vollop wordt geclangamed. Persoonlijk vind ik het nog wel actief maar minder dan bij GoW. Het is gewoon zo dat we in een periode zitten waarin er niet 1 game uitblinkt. En als dat wel gebeurt dan is dat waarschijnlijk cod4.

    Halo 3 viel voor veel mensen tegen maar wordt wel door een groep bekent/onbekent gespeeld. Cod4 is vrij populair in nederland veel populairder dan halo3 wat ik van te voren niet had durven voorspellen. Maar er is ook een grote groep gebleven op GoW. Ook zijn er veel mensen na halo en cod4 teruggevallen op GoW. Op het moment worden deze 3 games eigenlijk veel gespeeld.

    Toch vind ik persoonlijk GoW geen dode clangame. Het wordt volgens mij meer gespeeld dan halo 3(in europa iig). Goed misschien is het op lan niet zo actief maar in nederland is geen 1 game dat echt. Daarnaast durf ik nog niet uit te sluiten dat GoW nog een keer komt op het wcg. Omdat halo3 nauwelijks wordt gespeeld in europa in vergelijking met gow en cod4 bestaat er een kans dat die niet op het wcg komt. Hoop dat de amerikanen het niet in de war schoppen daar is de game populairder dan hier. (wat wil je met zulke toernooien en zulke prijzenpotten)

    Er zullen dit jaar meerdere shooters uitkomen die waarschijnlijk ook veel gespeeld gaan worden. Bijvoorbeeld Brothers in arms HH (al weet ik nog niet of de mp dit aantrekkelijk gaat maken) en Unreal 3. Van de laatste weet ik vrijwel zeker dat het een grote shooter gaat worden. Denk dat deze minstens zo populair wordt als GoW. Deze game komt voor de consoles wel te laat voor het wcg verwacht ik.

    Verder hoop ik dat de geruchten van pdz2 waar zijn en dat ze er een grootse game van maken. Heb hier nog geen vertrouwen in. Maar zou toch leuk zijn, en dan wil ik experienz even spreken :)

    Over eXe: persoonlijk zag ik het (vanaf het begin aankomen), heb hier me eigen redenen voor maar toch jammer dat ik gelijk kreeg. Zaten veel toffe mensen in ook met skills maar er zijn verkeerde keuzes gemaakt.

    Goed ik heb bij deze ook weer even wat tekst getypt :)
     
  14. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp je verhaal ;). Maar het is gewoon jammer dat Microsoft zoveel geld in Halo3 blijft proppen. Zij hebben nog steeds het gevoel dat dat de game van 2007/2008 gaat worden.
    Dit terwijl Gears of War een stuk of 7 prijzen heeft gewonnen, waaronder beste game van het jaar.
     
  15. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo 3 komt op WCG omdat microsoft betaald, of de nederlanders het kiezen is een tweede.
     
  16. Priest

    Priest Just Live Your Life.

    Berichten:
    1.042
    Leuk Bevonden:
    0
    Serieus dat eXe een doodlopende steeg in gegaan was wist ik al in het begin toen eXe begon, er waren te snel teveel members aangenomen.En GoW is lang niet meer zo actief als dat het ooit was ook de hoeveelheid clanmatches is dramaties GB zuigt.

    Maarja khoop dat er wl weer volop geclan gamed word strax met UT3 en Hopelijk PDZ2
     
  17. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar in amerika is de game ook een stuk populairder dan hier en je weet hoe amerikanen zijn..

    Die poll is er niet helemaal voor niks, maar halo3 heeft veel stemmen gehad voordat de game uit was. Jammer dat de poll toen al open was.
    Kijk een kenner :)
     
    Laatst bewerkt: 8 jan 2008
  18. The Turk

    The Turk Active Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Gears of war 2? dat is nog ff wachten denken jullie niet, ik hoop dat die snel uitkomt maar heb het gevoel dat het een flop wordt :'-(=(:mad:
     
  19. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    eind 2008 Dacht ik
     
  20. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Kerst 2008, een echte MicroSoft kaskraker. En die moeten natuurlijk bij kerst uitkomen.
     

Deel Deze Pagina