XBW Test Drive Unlimited cruise

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Rimlight Racer NL, 30 dec 2007.

  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ja idd, vrijdag was gewoon lekker relaxt cruisen rond de 200km/u en op de snelweg afentoe lekker pedal to the metal!
     
  2. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    dat is juist wat ik bedoel dat krijg je dan de hele tijd. want je wilt toch laten zien hoe hard je kan. dus neem gewoon C-Klasse en dat is een leuke, Snelle en comfortabele klasse.. ik heb geen zin om de hele tijd te wachten op iemand in een CC8 die de hele tijd spint en dan weer langs mee heen scheurt.. echt niet.

    Laten we gaan stemmen is het eerlijkst:

    De stemmings Mogelijkheden zijn:
    1. Klasse B of hoger
    2. Klasse C
    3. Klasse D en lager
    4. Oldtimers
    5. Motoren

    wel alleen stemmen als je je al gemeld hebt.

    Stemmen:

    Optie 1.
    Optie 2. I
    Optie 3.
    Optie 4.
    Optie 5.
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2008
  3. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed dan...

    B klasse of hoger

    Ik bedoel een B klasse, die A klassers en Koenigseggs zijn ook niks aan.
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2008
  4. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik heb niet echt een duidelijke keuze maar ik denk dat ik gewoon een Murcielago pak. Het is weliswaar een A klasse auto maar de topspeed van de Murcielago is 205mp/h en de topspeed van de Gallardo is 196mp/h dus dat scheelt ook niets.
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2008
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik rij gewoon met m'n Mercedes SLR Mclaren als niemand er last van heeft. Hij mag dan wel over de 350 kunnen gaan, ik rij gewoon mee met jullie en zal niet opeens keihard wegrijden ofzo.

    Trouwens Rimlight Racer NL, zie trouwens net dit in je signature Slechte deals: 1 (met 7719, na 3 weken en 10 smoesjes stuurt hij het spel uiteindelijk wel op, maar dan zit de disc van een ander spel in het goede hoesje!! Wanneer stuurt 7719 dan wel de goede cd op ? Want haal je dat dan wel voor Vrijdag ?
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2008
  6. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Wauw, nooit gedacht dat dit zo'n 'probleem' zou worden. Het laatste wat ik erover zeg: ik vind nog steeds dat je vrij moet zijn in de keuze van je auto. Niet omdat ik wil laten zien hoe hard ik kan (ik vind het niet echt stoer om te laten zien hoe lang ik de Rechter Trigger wel niet kan inhouden). Kom op, het is een spel, niks stoers aan. Ik wil gewoon rijden wat ik wil, dat kan A, B, C, D, E of F zijn (G doe ik niet aan :lol:) dus niet per definitie de snelste voertuigen.

    Kortom: waarom de keuze limiteren.... als je meedoet met een GEZAMELIJKE cruise lijkt 't me vanzelf spreken dat je bij elkaar blijft. Als je dat niet snapt ga je lekker je virtuele ego vergroten door in je eentje 400+ te knallen. Klaar.

    Als men toch zo nodig vast wil houden aan een bepaalde klasse, :{ kies ik optie 1
     
  7. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    @ klq777: Denk dat ik het wel haal, het was een vergissing van hem. Vandaag iets na 5 uur op de bus gedaan dus overmorgen binnen denk ik.
     
  8. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik blijf bij mijn standpunt , een max van 200 en vrije auto's
     
  9. AraXiS

    AraXiS ! Shinigami Shop !

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    4
    ik volg je. lekker gwn gezamenlijk wat rondtroeven.
     
  10. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    JONGENS. Het is een cruise, het maakt geen reed uit welke klasse of auto je hebt. Natuurlijk is het leuk als de groep bij elkaar blijft, maar dat kan ook gewoon door niet al te veel gas te geven en ook een beetje te concentreren op de weg. Ik vind ook dat Kimi, Chaos en Rezne moeten ophouden met dat geruzie en gezeik. Dit leidt nergens toe en als de één reageert, reageert de ander ook weer. Zo krijg je een pagina's lange kettingreactie met irritante en onvriendelijke posts. En de server van XBW zit al zo vol. Waarom dan al dat gezeur dat helemaal geen zin heeft. Elke keer moet de één weer de ander te baas kunnen in een post. Zo houdt het nooit op. Neem gewoon de auto waar je zin in hebt. Gewoon kappen met dit geflame en het weer ergens anders over hebben. Bijvoorbeeld, welke route zullen we rijden? Lekker naar het strand in het noorden of naar een leuke bergweg waar we een beetje kunnen knallen? Nee, dus ook niet dat onderwerp. Dan krijg je ook weer hetzelfde als er nu gaande is. Gewoon op tijd (19.00) komen en we zien wel hoe het loopt. Dit is eigenlijk een soort thread waar je helemaal niet hoeft te discusseren. Gewoon inschrijven en verder niks noppes nada. Discusseren over TDU kan in de gewone TDU thread. Pas als de cruise afgelopen is kunnen we hier napraten over wat er allemaal gebeurde in de cruise.
    Dus achter dit geflame en gespam zetten we nu een hele grote punt.
     
  11. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Geflame? De laatste posts van Triple en Araxis vatten mijn mening samen.

    You'll meet my Ferrari F40 _O_
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2008
  12. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    zucht, daar gaan we weer... :{
     
  13. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Rimlight? als je zo irritant vindt dit gedoe , waarom blijft je dan tog steeds reageren?
    Ik bemoei me er niet meer mee , ik kies een auto die ik wil en verder zoekt iedereen het maar uit.
    Als het saai wordt of iedereen weg rijdt kies ik wel een zijpaadje en cruise ik allen verder;):b:
     
  14. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Heh deal. ;) Ik volg je wel, heb genoeg keuze in auto's. :+
    Gedoe over wat voor auto hele tijd, plek en tijd is genoeg info lijkt me. :)
    Maar laat maar zitten, heb er al geen zin meer in met de regelteefjes, als ik mensen in mijn vriendjeslijst zie cruisen doe ik wel mee. :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2008
  15. jordy89

    jordy89 Ajax Amsterdam!!!

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    ik rij ook wel mee met gamertag is :ajaxamsterdam11
     
  16. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij was het vol , of er moeten mensen afvallen?
     
    Laatst bewerkt: 8 jan 2008
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Je kan het gewoon proberen, het is niet zeker dat iedereen komt.
     
  18. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is inderdaad waar:thumbs:
     
  19. jordy89

    jordy89 Ajax Amsterdam!!!

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    hey ik doe ook wel mee me gamertag is :ajaxamsterdam11
     
  20. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb TDU gister binnen gekregen. Ik kom denk ik vanavond op me MV Agusta F4 Tamburini, level 3 getuned.

    Vanavond 18.45/19.00 jongens, be there!
     

Deel Deze Pagina