EnVy our Skills

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Lightnezz, 2 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je kan wel zien dat de echt tss'er ( towel ) het wel goed deed (H) nja behalve op the pit dan, iemand je overshield gejat towel?

en voor de rest vanmiddag wel aantal leuke potjes gespeeld tegen ze, jammer dat je alleen met random's nog geen teamwork hebt.

denk trouwens dat die niks van halo3 weet maar gewoon een team wou, anders had die mij wel genomen:)

Laatst bewerkt: 6 jan 2008
  2. NemoMeMeliorEst

NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, maar hier moest ik toch wel even om lachen! :lol:

1. Ik heb net mijn halo3 cd onder het stof vandaan gehaald
    2. Psycho, Switchblade en ik zitten in het CoD 4 gedeelte van TsS
    3. waarom post je dit uberhaupt? We waren aan het kutten en jullie hadden practice nodig als nieuwe clan, Anton (The Don) zei zelfs nog: Randoms tegen Randoms.

Wat ik hier zeg is niet nodig, want het is al gezegd, maar ik snap je denkwijze ff niet Leng3nd |:-

Edit: Ik zie dat jullie het ook al gezegd hebben, mja vind leuk om te herhalen ;)

Tabee

Laatst bewerkt: 6 jan 2008
  3. TwiLiGhTopsloffen

TwiLiGhTopsloffen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zo mag ik het zien jongens een grote golf HAAT hihi

oppassen wat je post legendary ;)

4. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Masterspy stuurde mij heel netjes een PM dat "ik heb al gezegd dat die het weg moet halen weet ook niet waarom die het gepost heeft"

8)

Leukkkkk!

5. Sh1n4t0

Sh1n4t0 King of the jungle!

Leuk Bevonden:
    0
    ja jij kan het weten he:lol:

6. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    \o/

I lol'd

7. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :+ lolt mee8)

8. E-lite Victoria

E-lite Victoria Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha olie op t vuur FTW!!!

9. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Deze ken ik nog al te goed, maar ondertussen speelt masterspy de hele pot, of gaat stil staan als die al 5 op 11 gaat, maar ik weet dat jij altijd ondanks alles door gaat dus ja. Oja je krijgt ook nog een keer te horen dat hij niet serieus speelde en geen zak om geeft dat hij slecht gaat.

10. Towel

Towel Guest

Jongens pest die Legendary niet zo, deze jongen heeft gewoon met zijn net opgestarte team onze enigste echte TsS team (wat al aantal maanden ervaring heeft met scrims op H3 ) verslagen. Ik zou ook erg trots zijn legendary, je hebt tenslotte van towel gewonnen! Daar was masterspy volgens mij ook al erg trots op! En ja, de 2de game stond ik toen k eenmaal negatief ging ook stil\o/

@Niels, haha jep os werd telekns voor mijn neus weggehaald, komt ook omdat ik enige was die timde en niemand van de batties mij kon horen:'-(. Vanvond ben k weer thuis, eindelijk iedereen weer joinen en rape hd scherm:cool:

Laatst bewerkt door een moderator: 7 jan 2008
  11. II DDE II

II DDE II Skilled&Sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Geen commentaar, dit soort dingen posten (de games) is en blijft kinderachtig. De mensen die zulke dingen posten weten wel beter, hoop ik.

Als iedereen het zo graag wil weten voordat er weer dom geluld wordt zal ik hem speciaal voor jullie op mijn fileshare doen. :):

Laatst bewerkt: 7 jan 2008
  12. Towel

Towel Guest

Nja zoiezo kinderachtig om te posten. Potjes posten tegen randoms? Naja okeej als je daar trots op bent.. Maar potjes posten tegen Cod4 batties? Deze kerel heeft blijkbaar geen verstand van de scene. Aan de andere kant kunnen wij er ook allemaal om lachen dus k vind het niet erg.

Edit: Don je haalt het net weg maar je had wel gelijk, k zag ook dat je weer rood had, maar masterspy gaat pas wel stil staan wanneer hij kut gaat. Eigenschap van hem....

Laatst bewerkt door een moderator: 7 jan 2008
  13. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kerel je moet ff je grote mond houden ik moest gister iets regelen wat niet kon wachten dus ja ik moest stil staan. Jullie zijn echt kleine kinderen sorry dat ik het zeg

14. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zeg alleen dat darkspinx niet zo goed is als hij zegt, mss dat jullie met tactics goed zijn, maar individueel stelt het allemaal niks voor. Boeit mij ook niks dat hij toen 4-0 verloor, maar als je als eigen stats 0-3 hebt kun je moeilijk je team de schuld geven. Hij liep al die standaard routes en gebouwen in. Hij is gewoon een kneusje.

15. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    En nu gaan we weer normaal posten. Deze onzin duurt wel weer lang genoeg. Thank you.

16. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer, had nog wel een reactie voor jerome.
    Ook geen rede om hier te komen. Veel suc6 Envy.H3

17. L3G3ND4RY

L3G3ND4RY Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    We hebben 2 teams op halo 3 hea;)

1 nederlands, en 1 team van 2, waar nog 2 mensen bij gaan komen, waar 1 al 99% zeker van is :D

18. Deadbringr

Deadbringr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jelle probeer het wel Nederlands te houden op dit forum .. danku !

19. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Mag ik vragen wie dat andere team is dan? Vraag me af wie het kunnen zijn.

20. Lightnezz

Lightnezz NsG Manager

Leuk Bevonden:
    0
    2 Zweedse spelers die echt ownen op H3

O.a iD verslagen met 2-0

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina