Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 11]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 25 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Loopt hij dan vast in het scherm met het xbox logo of op het dashboard? Ik had voordat ik die ROD kreeg ook veel vastlopers. Ik kreeg die vastlopers tijdens het spelen van bepaalde games maar ook in het dashboard. Ook kreeg ik ze een aantal keer in het scherm met het xbox logo.
    Mijn xbox is vrijdag opgehaald door ups en hij staat gepland om morgen aan te komen in het reparatiecentrum. Mij werd verteld dat het maximaal 15 werkdagen zou duren voordat ik hem weer terugheb nadat zij hem in het reparatiecentrum ontvangen hebben. Dat zou betekenen dat ik hem uiterlijk 28 januari weer terugheb. Nu maar kijken of dat ook zo is.
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2008
  2. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij was het 2x 4 weken
    2e keer zou ik een voorkeursbehandeling krijgen omdat mn xbox na 1 dag alweer stuk was (oftewel gewoon niet gerepareerd)

    ik haalde net mn stekkers eruit...weg ring of death??
     
  3. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    toch weer RROD

    mijn geschiedenis
    31mei 2007 aanschaf Xbox360
    - na 2weken al diskerrors
    12 juli xbox opgestuurd
    - xbox kapot terug
    20 aug xbox opgestuurd
    -nieuwe xbox ontvangen
    6 jan Ring of Death

    :mad:
     
  4. Speedy NL

    Speedy NL Guess Who's Back ?

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    beide :mad:

    wat een slechte kennis vd harware hebben ze bij de support..
     
  5. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    mijn geschiedenis: rond de zomervakantie rod, 1 maand later 360 terug, 4 dagen later weer rod. Weer 1 maand wachten en nu weer rod. Morgen de helpdesk maar weer eens bellen.
     
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.693
    Leuk Bevonden:
    17.901
    Vet man. Eis gewoon je geld terug.
    Mag gewoon volgens de wet. :+
     
  7. Gollem

    Gollem Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    microsoft staat waarschijnlijk boven de nederlandse wet die doen namelijk niet aan geld retour.

    mijne wordt ook morgen afgeleverd, er is mij vanwege vijfde maal rod beloofd dat ik binnen een week een nieuwe 360 terug krijg, we zullen zien...
     
  8. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Het ironische is dat ik vanmiddag nog in dit forum keek en dacht `Ben ik blij dat ik van dat gedoe af ben` Een paar uur later ging ie stuk.
     
  9. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    wow ze namen gelijk op :thumbs:
    -wordt zo doorverbonden naar een 2e afdeling voor een versnelde procedure :+
    -max 10 werkdagen gaat het duren, hebben ze niks meer te doen ofzo 8)8)8)8)
     
  10. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het opgelost!\o/ Een oude tip van mn ma! DVD heb ik goed ingesmeert met Super Turtle auto wax met een brilpoetsdoekje, goed uitwrijven. Krassen zijn totaal verdwenen en spel doet t weer goed. DVD is echt weer als nieuw!

    Wel moet ik zeggen dat aan een begin van een singleplayer missie de lens zeer snel heen en weer beweegt (om de 0,5 sec). Daardoor maakt wel raar geluid. Maarja... hij doet t weer.:)
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2008
  11. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    wat moet je soms ook zonder moeder (L)
     
  12. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs:\o/

    Nu nog afwachten totdat de 360 ontploft!
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2008
  13. Monkeyk

    Monkeyk MoNkEyS LaW

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Mmmmm voor de tweede keer in een maand (heb mijn xbox nu een maand) heb ik over hdmi artifacts.

    Ik heb nu mijn tweede falcon xbox mijn vorige terug naar de winkel gebracht omdat hij artifacts gaf, een nieuwe gekregen en weer hetzelfde probleem.

    Maffe is dat wanneer ik hem op mijn monitor aansluit via de vga kabel alles perfect is.......

    Als iemand enig idee heeft hoor ik het graag maar ik weet het niet meer.......
     
  14. Heartbeat

    Heartbeat Active Member

    Berichten:
    523
    Leuk Bevonden:
    0
    Poeh heb nu ook the ring of death.

    Gekocht 27 Januari 2006, soms een vastloper en 't hij deed steeds moeilijker bij 't opstarten (welleens een error) en nu is 't eindelijk zover.

    Nu is 't een kwestie van bellen naar Microsoft en al die shit die achterop je Xbox staat doorgeven, (mn xbox is van 27 12 2005, heb nog garantie neem ik aan) en dan een afspraak maken met dat ophaal bedrijf. Toch?:)
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Helemaal goed. :) Succes! Mocht je nog vragen hebben kun je die hier stellen of mij een PM sturen.
     
  16. Knippa

    Knippa Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff ik heb de ring of death.

    Alleen mijn xbox heb ik 1,5jaar geleden aangeschaft bij een telefoonabonnement.
    Heb ik dan nog wel garantie? of moet ik een hele nieuwe xbox kopen?
    Ik heb nooit garantiepapieren erbij gekregen...
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Als het goed is heb je nog gewoon garantie. Papieren maken niets uit, je hoeft alleen maar de serienummer van je console te geven. (En natuurlijk adres, gegevens etc. Maar dat terzijde) Bel de klantenservice van MS en alles wordt daar haarfijn voor je uitgelegt.
     
  18. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Stomme helpdesk ligt eruit, 1 of ander probleem met hun systeem.
     
  19. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    Ik ben bang dat mijn xbox360 alweer niet stabiel werkt. Als ik op de knopje drukt van de drive, komt hij er soms niet uit. Dan doe ik het nog een keer en dan komt de drive er wel uit. Dit is best irritant, want ik ben bang dat het alwer niet goed zit met mijn xbox360 :mad:. Ook als ik de computer soms uit doet, hoor ik zo'n piep geluid. Dat is echt heel soms. Hebben jullie 1 van deze 2 dingen ook al eens meegemaakt?
     
  20. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    nu voor mij stonden ze vandaag op de stoep, was alleen niet thuis en mijn schoonmoeder wist nergens van!

    Dacht namelijk ook begrepen te hebben dat ik die ups stickers via de post zou krijgen, maar kreeg net te horen van de service lijn dat ups die stickers bij zich heeft!

    opzich best snel.. vrijdag 2130 gebeld en maandag al komen halen!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina