Rock Band

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lenny-t, 6 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    geweldig filmpje

2. Farmir

Farmir VIP User

Leuk Bevonden:
    0
    Even weer on-topic:

Dus waarschijnlijk worden het spel + instrumenten geen €200,- maar minder. Onthoud wel dat dit third-party assecoires zijn, dus ze zien er niet zo mooi uit :+

Laatst bewerkt: 6 jan 2008
  3. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    AAAAAAAAAAAAAAAAH... ik hou van dit nieuws \o/

4. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    ik hoor liever dat ze de kwaliteit van de first party dingen gewoon verbeteren.:'-(

5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik denk dat ik in dit geval afstap van mijn 'Goedkoper is beter' motto.
    Ik denk dat ik toch meer vertrouw op de first party instrumenten. Kan ik beter wat meer uitgeven en kwaliteit krijgen, dan goedkoop doen en dan instrumenten krijgen die aan alle kanten rammelen.

6. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    De 1st party instrumenten rammelen aan alle kanten, de fender gaat heel erg snel kapot evenals het drumstel. Alleen de Mic werkt een beetje goed.
    Ik heb geen zin om na een sessie je drumstel op te sturen en 3 weken laten een andere set te krijgen. Enne als ze 3rd party gitaren gaan uitgeven in NL dan kunnen veel mensen Rockband met z'n 4'en spelen als ze GH3 niet hebben en de GH3 klanten kunnen co-op doen als ze GH2 of Rock Band niet hebben.

7. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    dat was alleen bij de Amerikaanse versie, en dat hebben ze al gefixed allemaal, en Europa krijgt de gefixde versie van de instrumenten.

8. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    maar dan nog is het eerst maar eens afwachten wat de kwaliteit van die dingen is.
    ze moeten toch duidelijk ergens op besparen om het zo "goedkoop" aan te bieden. dat doen ze vast op het materiaal.

9. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Weeeer nieuwe DLC. Number of the Beast..What da fak maen?! Nog een GH3 nummer in Rock Band. Ach, misschien leuk voor de drumfans, of zingfans. :p Stone Temple Pilots = yaay! The Hives vinnik helemaal niks.

160 MSP per stuk:

* "Number of the Beast" made famous by Iron Maiden (cover)
    * "Die, All Right!" by the Hives
    * "Interstate Love Song" by Stone Temple Pilots

http://www.xbox360achievements.org/news/news.php?id=563

Ach ja, wel weer vet. Als ik Rock Band heb kan ik meteen wel een paar duizend MSP kopen. :9

10. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind dat Europa de DLC gratis moet krijgen, omdat we zo lang moeten wachten :cool:

Maar dat zal wel niet lukken

11. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Waarschijnlijk weer nieuwe nummers. Ze stonden eerst op xbox.com maar zijn nu weer verwijderd. Het is in ieder geval zo goed als zeker dat de volgende twee packs binnenkort verschijnen:

Bron

Fucking Oasis, Smashing Pumpkins (met één van hun betere nummers imo), Co & Ca met een érg cool nummer en weer eentje van Rush. Meteen kopen als ik Rock Band heb! \o/

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zag net op een filmpje dat je ook in nederlandse zaal kan spelen ''de magische tuin"" in Amsterdam

13. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Mja, ik zag Amsterdam al eens voorbij komen op het kaartje. Zitten volgens mij best veel steden (en dus zalen) in Rock Band. :)

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  15. Mitch rules

Mitch rules ODX.com FC

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand een site waar ik hem kan kopen? Want ik vind echt helemaal niets!

16. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is nog niet in Nederland te kopen, je kan hem misschien bij Amazon of zo kopen? Ik zou deze trouwens niet zo snel uit het buitenland halen, volgens mij komen daar mooi wat verzendkosten overheen. Zo'n enorme doos en die instrumenten wegen er ook lekker in volgens mij.

Ik hoop dat deze game niet lang meer op zich laat wachten. Deze game en GTA IV zijn ongeveer de enige games nog die ik het eerste half jaar wil kopen. (en Race Driver Grid maar weet niet wanneer die komt)

17. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Hij is ook niet regiovrij.

18. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Is niet regiovrij!

//edit whoops te laat :+

19. Mitch rules

Mitch rules ODX.com FC

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik weet dat hij 6 maart komt maar ik kan hem ook nergens Pre-Orderen. Zie bij sommige sites wel alleen de game maar wil graag ook de Drums er bij :D

20. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is er nou al bekend hoeveel de hele bundel in Nederland gaat kosten? tochg een 200+ euro he?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina