Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Hardcore is dat mensen hun brood mee verdienen, heeft dus niks met plas pauzes te maken...

    Edit:

    @tricker : waarom begin je nou weer over SoF en lvl's omhoog? je snapt het gewoon niet...
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2008
  2. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk er even boven ;) Of naja onder
     
  3. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199


    COD is dus echt wel geld mee te verdienen.

    Sowieso wat is dat nou voor criteria om een spel op te beoordelen.



    Alsof er in Nederland veel geld te halen is en alsof jij er je geld mee verdient.

    Counter strike is gewoon zwaar overrated,

    Vroeger was het heel tof omdat het nieuw was enzo.Toen was het een topspel, maar nu is het gewoon outdated. Maar de meeste mensen die dat spelen (op de mensen die echt geld verdienen na) spelen het omdat hun pc iets beter niet trekt, omdat ze geen console hebben, of omdat ze koppig zijn en alles behalve CS volgens hun zuigt.

    Sowieso kun je naar mijn mening niet echt meer ownen op CS.

    Die maps zijn nu zo uitgekauwd dat er geen taktiek meer bij komt kijken omdat bijna altijd dezeflde taktieken worden gebruikt en overigens ook hetzelfde handje vol maps populair is en gespeeld wordt online.

    Vind het ook wel grappig dat de spellen die die "die hard" mensen zo geweldig vinden altijd maar een paar leuke maps hebben. De andere maps worden nooit gespeeld of altijd weg gevote


    Dat zal bij COD 4 straks ook wel zijn, maar nu zijn de maps nog vers.
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2008
  4. X360Fr33k

    X360Fr33k RacePro

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, als we dan toch gaan quoten...

    Counter Strike zelf is een spel dat al redelijk oud is. Dat klopt. Maar er is ook een nieuwere versie na 1.6 en al die andere, namelijk Source (Counter Strike: Source). Deze versie is grafisch beter, en qua gameplay "anders". Je kunt namelijk niet door muren schieten wat je voorheen wel kon. Durf te wedden dat vele mensen dit spel niet eens op full kunnen draaien!

    Is er bij COD4 wel een taktiek dan? Ik bedoel, bij CSS was het meestal rushen naar de bombspot, maar dat doe je nu ook. Je weet waar de enemy spawnt en dat je dus de eerste ~20 seconden kunt rennen door de map tot op een punt.

    Je hebt zelf denk ik ook een voorkeur van map. Zelf vind ik ze allemaal ok, behalve die Bloc. Daar vind je alleen maar snipers.

    Counter Strike was een hele tijd de meest gespeelde online game (weet niet hoe het er nu mee staat)...
     
  5. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    En vet!
     
  6. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is de 2e avond dat ik niet fatsoenlijk CoD4 online kan spelen. Telkens als ik Xbox LIVE aan klik, staat er heeeel lang downloading game settings... Daarna kan ik geen game vinden en alles staat op 0... Vanmiddag heb ik wel gewoon kunnen spelen. Waar ligt dit aan?
     
  7. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    heb css paar jaar gespeeld, ook in clan verband, en je kan WEL door muren schieten, en ook door dozen.

    mits je en goed wapen heb, deagle,ak47,awp,

    maar dit is heel erg offtopc:p

    @ laconiek

    ik heb net gespeeld, en ik kon gewoon normaal spelen????
     
  8. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net nog gespeelt en geen problemen...wel gigantische lag wat best wel irritant was...en dat bij elke server....
     
  9. Nukeshell

    Nukeshell Active Member

    Berichten:
    526
    Leuk Bevonden:
    2
    Na het behalen van 1000Gp in de kerstvakantie, ben ik vandaag aan Online begonnen. Het begon allemaal erg verward, maar het 5e potje ging het al redelijk goed! De map Showdown... Nooit gespeeld, en ik begon dan ook met een death (gestuned en gefragged) Maar daarna begon het aardig goed te lopen, het duurde namelijk 19 kills voordat de vijand mij in mijn rug kon neerschieten en uiteindelijk belande ik op een 30 Kills - 4 Deaths - 19 Streak! Ik dacht dat dit niet slecht is voor een 5e potje...

    Nu kan ik ook eindelijk mijn eigen Class samenstellen, want wat is die MP5 een rot geweer!
     
  10. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel nu een paar dagen. De single player nu uitgespeeld. Het was zeker een goede ervaring! Het was echt COD. Toch lijkt het alsof ik duiters aan t knallen ben.

    Nu ook een paar potten online gespeeld en het bevalt me goed!
     
  11. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.856
    Leuk Bevonden:
    9.242
    MP5 met red dot rules! Ik ben tegenwoordig helemaal in to mijn AK47 vooral de grenadelauncher is leuk.
     
  12. breakcore

    breakcore ----

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had gisteravond ook echt een ruk verbinding. Ik hoop dat dit niet vaker voor gaat komen want zo kan ik niet spelen.
     
    Laatst bewerkt: 8 jan 2008
  13. Tepel

    Tepel ADDICT

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    dan ben ik benieuwd naar je 10de potje.... tsssss
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hoe groot is eigenlijk het verschil in moeilijkheidsgraad tussen Hardened en Veteran?
     
  15. Nukeshell

    Nukeshell Active Member

    Berichten:
    526
    Leuk Bevonden:
    2
    Maar op het begin kan je nog niks kiezen, dus ook geen red dot op je MP5. Meestal pakte ik het eerste geweer op dat ik tegen kwam, want met die MP5 schiet je niet veel raak...

    @Dulle: Ik ben zelf meteen op Veteran begonnen, maar ik hoor van veel mensen dat het verschil toch best groot is. Op Veteran hoef je namelijk niet langer dan 2 seconden je hoofd te laten zien voordat je weer eens dood bent.
     
    Laatst bewerkt: 8 jan 2008
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Red Dot heb je nadat je de Marksman I Challenge hebt gehaald. Die behaal je door 25 kills te maken met het desbetreffende wapen. Dat is dus zo gebeurd! :)
     
  17. X-Seventeen-X

    X-Seventeen-X Forum lurker

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Het verschil is imo best groot. Op veteran is het nog maar net te doen, mits je constant in de dekking zit. Op hardened, die heb ik soms even gedaan, fiets ik er zo doorheen. Als ik jou was, zou ik gewoon de moeilijkste proberen (veteran) en als je er echt niet meer uit komt naar hardened bijstellen.
     
  18. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092

    ik vond veteran eerlijk gezegd wat makkelijk.
    Als je de vorige COD's hebt gespeeld dan ben je het misschien met me eens. COD 2 en 3 waren moeilijker dan 4.

    En vond 4 qua moeilijkheid tegenvallen. Niet echt moeite mee gehad, gewoon rustig aan doen en cover zoeken. Enige lastige stuk was "No fighting in the warroom" aangezien je hier niet rustig aan kunt doen. Maar ook dat viel verhoudings gewijs best mee.
     
  19. X-Seventeen-X

    X-Seventeen-X Forum lurker

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dit is mijn eerste COD deel. 2 en 3 heb ik beide niet gespeeld. Dus misschien vandaar dat ik het als moeilijker ervaar.
     
  20. Tepel

    Tepel ADDICT

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik ben het volledig met je eens.
    Ik had het meeste moeite met COD 3
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina