Het kost je toch niks Ik vind het wel een leuke demo. Niet dat ik het spel full priced ga halen, maar als ie wat goedkoper is mss wel
Ff serieus hoor, The Club SUCKS. Characters die we al in tig andere games hebben gezien en The Club = PGR4. Enig verschil is dat je in The Club kan knallen en in PGR4 draait t om het racen.
Demo: NFL Tour Content: NFL Tour - Demo Price: Free Availability: Canada and United States Dash Text: [ESRB: E (Everyone) MILD LYRICS,MILD VIOLENCE] In NFL Tour, complex controls are a thing of the past; now any football fan can pull off amazing highlight-reel plays using only a few buttons in fast-paced arcade action.
kwam er vandaag achter dat de demo van FEAR er niet meer opstaat aleen die van FEAR files.vond 't wel jammer was wel een van de meest gespeelde demo's door mij.naja dan maar weer ( WEER ) kane & lynch doen. is egt supper ben het met je eens dat die zuigd maar the club = pgr 4 vind ik een wat overdreven vergelijking ( om 't zo maar ff te noemen ) the club is een sgijt spel en pgr 4 is een egte topper plus pgr 4 is racen the sclub is een shooter - met wat elementen van racen - is waar maar met nog vele andere sgijt dingn zoals die power ups ofzo snapte er ook geen ene hol van maargoed.vind 't nog steeds jammer dat de demo van FEAR er niet meer is
Net even top 4 demo's gedowload stond zojuist ook Dark messiah in. een RPG dus ik blij (me love rpg) ik heb nog nooit eerder gehoord van deze game en vandaar ff wat info opgezocht maar die is er niet veel van deze game? ik vondt hem echt niet slecht. paar nadelen misschien te veel voor RPG maar 7 krijgt die zoiezo wel van mij
zojuist verschenen op de marktetplace volgens majornelson. Ik heb hem zelf alleen nog niet gevonden Demo: Turok Content: Turok Single-Player Demo Price: Free Availability:Not available in Japan or Korea Dash Text: [ESRB: M (Mature) BLOOD,INTENSE VIOLENCE,LANGUAGE] Turok is an epic, story-driven first-person shooter set on a dark, mysterious planet in the future. Players take on the role of Joseph Turok, a former black ops commando, now part of an elite special forces squad, known as Whiskey Company, which is on a mission to take down a war criminal – Turok’s former mentor, Roland Kane. While Whiskey Company is traveling to the genetically altered planet inhabited by Kane and his soldiers, Whiskey Company’s ship is shot down. Turok must use his elite military training to elude Kane’s well-trained army, known as Mendel-Gruman, and the ravenous, unpredictable dinosaurs, huge insects and other massive creatures that populate the dangerous environment. Turok’s mission? Survive at all costs. Size: 1.17 GB
Ik ben hem aan het downloaden nu er zou toch ook heel snel al een demo komen van Frontlines ..een multiplayer demo , die zou snel komen zeiden ze , we zijn nu een paar weken verder..!
wat een *** game zeg !! echt jammer van de U3 engine ! dat level wat je speelt is veelste donker , en je hoort de guns nauwelijks of niet eens schieten jammer dacht dat het toch wel een redelijke game ging worden