Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 11]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 25 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    best snel? bij mij waren ze er dezelfde dag nog :p
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Simpele praatjes van de helpdesk. Dat heb ik nu al zovaak gelezen / gehoord dat het wel gewoon bullshit moet zijn.

    Ik weet het niet, mijn Xbox heeft al 2 keer vasgezeten in een dag. Normaal doet tie dat nooit, ik hoop dat er niks gebeurt anders kunnen ze van mij wegrotten en komt de PS3 nog eerder dan ik gedacht had! =(
     
  3. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dat gehad, blijft dat standby knopje knipperen en komt die dvd er niet uit 8) maar ik had toen ook 1000 discerrors :+
    verder vind ik niet dat je hoeft te klagen om de helpdesk, ik vind dat de mensen de tijd voor je nemen, vriendelijk en behulpzaam zijn. Schelden mag je op microsoft voor de productie van de xbox

    vind het alleen raar dat mn ups labels pas 4-5 uur na mn belletje in mn inbox kwamen, morgen maar ff bellen...
    god wat verveel ik me nu eigenlijk 8)
     
  4. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb van de week een xbox 360 gekocht.
    is het dan nog verstandig om een extra coolunit te halen of is dat maar overdreven, of zijn de nieuw verkochten xboxen nu wel goed.
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Wat voor pakket heb je gekocht? Aangezien de Arcade en de normale Premiums van elkaar verschillen. Ikzelf heb geen extra coolunit, is voor mij overbodig. Heb ook geen last van oververhitting. Ik heb tweemaal een ring of death gehad, dit in twee jaar. Een extra coolunit is niet nodig als je het mij vraagt.
     
  6. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    helpdesk toch aan de lijn gekregen, mijn 360 wordt weer gerepareerd. Btw, omdat het al de derde rod is, krijg ik gratis gow opgestuurd.
     
  7. Speedy NL

    Speedy NL Guess Who's Back ?

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm hetgeen wat jij noemt heb ik idd ook opgemerkt bij mijn nu kapotte bijna gloednieuwe xbox 360.. zal wel aan de hardware liggen
     
  8. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Systeem draait zeker op Microsoft Windows? :+ Dat zou namelijk een hoop verklaren. Ik blijft btw de groene schermen met artifacts houden met m'n Elite.
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Denk dat je binnenkort wel een RROD ziet aankomen, iet met de moederbord.
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983

    Heb je dat ding nou nog niet opgestuurd? :+
     
  11. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Mn cdlade gaat niet open :mad:
    Moest ik van een vriend vragen...
     
  12. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    je kunt hem handmatig openen heb ik ook wel is gedaan
    1. trek je frontje eraf (is ff lastig)
    2. pak een paperclip, ontvouw hem....en doe hem in dat gaatje onder je drive :thumbs:
    (staat ook op de microsoft site)
     
  13. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Die van mij is weer terug :)
    Moederbord vervangen + nieuwe (standaard) faceplate + maandje xbox live. Vind het toch redelijk snel geregelt. Twee weekjes, en dat met de kerst/feestdagen.
     
  14. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    bah...
    mijn xbox nu ook voor de 2e keer op vakantie naar duitsland...

    zou 3 weken duren, wel raar trouwens dat het hier dan bij andere maar 10 dagen moet gaan duren :confused:


    was nog een heel gedoe bij die helpdesk zeg...
    heb een ander telefoon nummer (oude van huistelefoon bestaat niet meer)
    maar had dat nooit verandert (dacht ik)
    dus ik bellen alle gegevens blabla...
    ik geef dat oude telefoon nummer, blijkt dat niet te kloppen, want was op de een of andere manier al verandert
    zij allemaal moeilijk doen... omdat ze niet zeker wist, of ik het wel over mijn eigen xbox had, ofdat ik een grap met iemand anders zijn xbox wou uithalen =(
     
  15. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    laat maar, thanks voor de hulp
     
    Laatst bewerkt: 8 jan 2008
  16. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Echt klote zeg, Heb ik nog 2 weken vrij voordat ik moet beginnen met werken gaat die klote xbox naar de klote.

    Krijg ik dat ding waarschijnlijk terug als ik weer fulltime aan de slag kan #@##%$$%#$#$$#!5123@3

    Net Halo 3 en COD 4 gekocht omdat ik 4 maanden in het buitenland zat. Wraoaoa hier baal ik echt van!!!
     
  17. Last-Warrior

    Last-Warrior Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    1
    Gisteren kwam ups mijn xbox ophalen, had Ring Of Death gekregen. Hoelang duurt het ongeveer voordat je hem terug heb?
     
    Laatst bewerkt: 8 jan 2008
  18. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist mijn 360 terug gekregen, nu hopen dattie4 het ook egt doet, want de vorige keer kon ie gelijk weer mee met UPS.

    nog tips? moet ik hem eerst ff een uurtje laten staan ofzow voordat ik hem probeer?
     
  19. VassiliZaitsev0

    VassiliZaitsev0 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    xbox dood

    he kan iemand mij helpen mijn xbox is kapot en het lampje rechts onderin knipperd rood en er komt een sytem fout als je de xbox aandoed wat moet ik doen |:- en wat is er aan de hand ???
    PROBLEEM E74!!
     
    Laatst bewerkt: 8 jan 2008
  20. Roberto Coppi

    Roberto Coppi Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox vandaag voor de tweede keer kapot. Snelle service van UPS overigens. Ik belde met Microsoft dat ie kapot was en een uur later stond UPS voor de deur. Klantenservice wist mij te vertellen dat als ik als ik geluk heb een HDMI variant terug krijg. Iemand daar ervaringen mee? En hoe lang duurt de 'reparatie' tegenwoordig.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina