1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Meest ondergewaardeerde game op de X360?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Wolfje, 8 jan 2008.

  1. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik vind Eternal Sonata ondergewaardeerd. Niet wat betreft review scores, maar meningen van mensen die het niet gespeeld hebben en populariteit.

    Lost planet is denk ik ook redelijk ondergewaardeerd.

    Puzzle quest arcade game. Het heeft een goede naam, maar weinig mensen die hem gekocht hebben vanwege de 1200 punten. Maar het is gewoon een topgame en die punten meer dan waard.
     
  2. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Dat is echt een super vette game idd, het deed bij mij weer een beetje het Destruction Derby gevoel opkomen! Geweldig spel, en idd erg ondergewaardeerd ik vind hem vetter dan de Burnout serie, grafisch ook vooral als je kijkt naar de hoeveelheid zooi die over de baan heen vliegt!
     
  3. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    The lord of the rings: battle for middle earth 2.

    vind dit spel heer erg fijn gaan enzo, is leuk lotr spel waarbij je troepen van de goede en ook slechte die in de films voorkomen spelen.
    gaa af en toe wel een beetje schokkerig maar is verder wel echt vet.:)

    voor de gewone xbox trouwens:
    Whacked! en Kung Fu Chaos, die spellen kennen niet veel mensen maar zijn ongelooflijk grapig om met vrienden te doen8)
     
    Laatst bewerkt: 8 jan 2008
  4. Simba

    Simba Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Shadowrun vind ik ondergewaardeerd. Geen 1 match is gelijk door combinatie van rassen, wapens en magie. Daarnaast is het ook van belang om gedurende matches de aankopen van wapens c.q. magie aan te passen naar aanleiding van aankopen/gebruik van wapens/magie van tegenstanders.

    Ik speel wekelijks een match Shadowrun, verveelt nooit.
     
  5. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    mee eens. Shadowrun is ook zwaar ondergewaardeerd.
     
  6. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Shadowrun staat al sinds de release op mijn lijstje 'voor als ik tijd heb'. Wordt waarschijnlijk pas in het zomerreces, als er niks boeiends uitkomt, dan vis ik hem voor een paar tientjes uit de budgetbak...
     
  7. Farmir

    Farmir VIP User

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    0
    Darkness is zeker wel een goed spel! Een echte aanrader, met een verhaal!

    Ikzelf vind ShadowRun qua altijd verschillend door magie e.d. een beetje jammer. Dan speel ik nog liever een RPG. Maar dat is mijn mening!
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ga ik toch voor Dead Rising, ik weet dat hij best goed ontvangen werd en dat aardig wat mensen hem gespeeld hebben maar ik vond het toendertijd echt een toppper en ook nog s vernieuwend.
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    shadowrun en the darkness vond ik btw allebei behoorlijk tegenvallen (shadowrun vond ik qua opzet fantastisch maar qua features te magertjes)
     
  10. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo 3
    j/k ik ga ShadowRun, en misschien BioShock volgens mij heeft deze ook TE weinig verkocht.
     
  11. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Dead Rising werd toen een beetje ondergesneeuwd door Saint's Row, maar heeft het volgens mij prima gedaan hoor
     
  12. Sherman

    Sherman Guest

    Dead Rising heb ik ook, maar is echt veels te moeilijk, vooral dat zuigende save systeem.
     
  13. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Door het Grote Succes van Bioshock zijn ze volgens mij al Bezig met deel 2 dus of die nou zo weinig verkocht is? :): En ik vind Dirt ook nogal ondergewaardeerd.
     
  14. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    oeh... heb je een bron??? ben wel benieuwd:)

    zelf vind ik het toch de orange box, veel mensen laten het toch maar gaan heb ik het idee, omdat ze niet echt een idee hebben wat het precies inhoudt, en het allemaal een beetje vaag vinden..
     
  15. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Orange box is dus echt niet onder gewaardeerd.

    Hij staat bij de meeste sites in de top 3 van beste game van 2007 en bij enkele sites is het zelfs de nummer 1!
     
  16. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    heb het niet over de ranking, want elke half life game staat op nr 1, in iedergeval in 1 categorie, maar gewoon onder de grote massa, veel meer mensen kopen AC of gaan voor halo 3,
    kijk, game reviewers die kennen half life natuurlijk wel, en zijn up2date,
    alleen een gast in de winkel staat, en hij ziet halo 3, en de orange box, en daarnaast staat cod4, 3 x raden welke hij niet gaat nemen...
    ook wel een beetje de schuld van valve, aangezien ze niet zo heel veel aan advertising deden...

    iedereen in mijn klas kent bv. halo 3, en cod4,

    ik ken maar 1 iemand van school, die half life speelt.
     
    Laatst bewerkt: 8 jan 2008
  17. mcbbvb

    mcbbvb Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    113
    lego star wars...
     
  18. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Just Cause :)
    Geweldige game, met geweldig veel vrijheid.
     
  19. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Condemned ook wel. Beetje een onbekende game en ik lees in het Condemned topic hier dat er toch veel mensen hem erg goed vinden.
     
  20. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    http://www.powerweb.nl/artikel.jsp?rubriek=277&id=2291163

    Wat mij betreft ook wel Crackdown, vind het gewoon een erg leuke game om te spelen. Alleen natuurlijk wel jammer dat als je het spel uitgespeeld hebt er niets meer te doen is..
     

Deel Deze Pagina