Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 11]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 25 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ongeveer 15 werkdagen.
    Hoeft niet hoor, je kunt gelijk weer aan de slag.
    De reparatie duurt tegenwoordig nog steeds gewoon 15 werkdagen. Natuurlijk kan dit soms korter of langer voorkomen. HDMI variant terugkrijgen, daar heb ik nog geen ervaring mee. Voor zover ik weet is dit bij niemand nog voorgekomen. Als je zo'n variant binnenkrijgt, laat het hier weten. ;)
     
  2. bartvdhulst

    bartvdhulst Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox (Launch Console) heeft het altijd perfect gedaan. vanmiddag lekker COD4 aan het spelen loopt ie regelmatig vast. Opnieuw gedaan na 10 min hoor ik een super vaag geluid uit de console komen doe de lade open super mege dikke kras van ongeveer 0.5 cm breed over de disk.. Hier heeft m'n console zeker geen garantie meer voor.. aangezien m'n console launch.. Heb geen zin om dit bij al m'n spellen te krijgen beetje duur geintje
     
  3. Sherman

    Sherman Guest

    Had ik ook, bellen met helpdesk, komen ze em ophalen. bij mij hebben ze de dvd drive vervangen, en nu doet ie het weer.

    succes.
     
  4. Roberto Coppi

    Roberto Coppi Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    Was ook mijn probleem, sinds een paar dagen veel vastlopers bij aanvankelijk cod4 en later bij alle games. Vandaag rrod.
     
  5. Roberto Coppi

    Roberto Coppi Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    Mocht dit gebeuren laat ik het weten, dan kan iedereen z'n 360 aanzetten met een handdoek eromheen ;-) Maar ik vermoed dat dit niet zal gebeuren.
     
  6. Heartbeat

    Heartbeat Active Member

    Berichten:
    523
    Leuk Bevonden:
    0
    Frontje eraf is idd lastig :cool:.

    Heb net microsoft gebelt voor mn defecte xbox en ze zij dat ik 't frontje er ook maar beter af kon halen? Kan 'm toch wel laten zitten.. ofwat.
     
  7. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik haal hem der nooit af ook nooit tegen me gezegt.
     
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.693
    Leuk Bevonden:
    17.901
    ff tussendoor, maar die sig van jou..
    echt.. te meesterlijk.. :lol:
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    E74: There is a 90% chance it's a scaler chip problem (the "ANA" or "HANA" chip near the AV cable connection) it can also be caused by a faulty AV cable so check that first. In rare cases it is a problem with the GPU.

    Maar ga der maar van uit dat er wat met je ANA of HANA chip is. Ziet er naar uit dat je hem mag versturen!
     
  10. GvB

    GvB Active Member

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje: Hoe lang hebben jullie moeten wachten op een spel dat je aangeboden kreeg ter compensatie?
     
  11. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    @Reckuuza

    thanks :)
     
  12. NightHawk NL

    NightHawk NL Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    YES ik heb m eindelijk terug.. noujah.. morgen ochtend dan.. want niemand was er vanochtend om de deur open te doen |:- beetje jammer..
    heb m de 24 aan meneertje van de UPS meegegeven.. en is nu geretourneerd.
    dik weekend maar weer mee naar het 'hoge' noorden nemen en weer gitaar spelen\o/.
    en nou maar hopen dat i niet weer kapoet gaat.. zoals sommige van jullie hebben gehad. cheers!
     
  13. bartvdhulst

    bartvdhulst Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft een launch console nog steeds garantie (geen rrod)?
     
  14. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    volgens mij niet, rrod= 3jaar en voor de rest 1 of 2 jaar dacht ik
     
  15. daanoss

    daanoss Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds vandaag na 2 weken voor de 2e keer weer de ROD.
    Gelijk gebeld ik zeg ik vind dit niet normaal bla bla...krijg nu een spel naar keuze...

    Morgen bellen naar UPS en afwachten dan maar weer.

    Ze vroeg naar mijn leeftijd (17) en daarna zei ze welke spellen ze had...heb je anders meer keuze zo ja uit welke spellen?
     
  16. daanoss

    daanoss Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    Binnen 15 werkdagen moet je hem binnen hebben, zoniet dan moet je contact opnemen met de support.
     
  17. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Godver, na bijna 2 jaar trouwe dienst kreeg ik vandaag de Ring of Death! Ik heb nog wat tips & trucs gebrobeerd om 'm weer aan te praat te krijgen, maar helaas. M'n DVD-drive werd ook al steeds slechter, dus zo slecht komt het eigenlijk niet uit. Ik heb toch nog garantie tot maart dit jaar alleen hoop ik dat ze gewoon deze console fixen aangezien ik hetzelfde serienummer wil houden en geen kleurverschil wil hebben met de HDD en de ventilatieroosters welke bij de nieuwe consoles anders zijn geworden. Maar goed, ik ben toch volgens mij wel een van de weinige die zo lang met z'n console heeft gedaan zonder "echte" issues en dat met bijna dagelijks een aantal uren gamen!

    P.S. Stel dat ik toch een andere console krijg die dan ook een ander serienummer heeft, dan ben ik toch de Sjaak met o.a. Arcade Games of was dat intussen al opgelost? Ik kan me dat even niet meer voor me halen, hoe dat ook al weer zat. :{
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Zijn gekoppeld aan je account. Via downloadmanagement kan je ze weer gewoon binnenhalen. Maar een betere oplossing is je hd gewoon niet meesturen ;)
     
  19. WeeGee

    WeeGee Active Member

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL je kon zeker allen kiezen uit viva pinata !!!! \o/
     
  20. daanoss

    daanoss Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik heb nog een keer gebeld heb nu gekozen voor GOW...1ste keuze van viva party animals..hahha:+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina