Devil May Cry 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Joene90, 20 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Neen en neen.

Voor zover ik weet.

:)

2. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Heb Deel 3 nu ook op de pc en ik vind het echt een Gruwelijk spel! Ik ben Verkocht als deel 4 ook zo is kwa gameplay! Ondanks dat Deel 3 er niet helemaal toppie uit ziet blijft het gewoon een vette game! _O_

3. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Hoe zit met het save/checkpoint systeem in DM4?
    Is het net zo als N3 ?

4. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Als DMC 4 net zo hardcore is als DMC 3 ga ik hem zeker kopen. Ik vind tot nu toe de filmpjes nog een beetje lauw als ik eerlijk mag wezen, maar ik heb nog steeds goede hoop...

5. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de filmpjes van 3 al niks totdat ik begon te spelen 8) Wel bagge is dat de pc versie niet helemaal omgezet is want alle uitleg staat uitgelegd alsof het een controller is :lol: Dat is wel bagge...Maar die filmpjes zeiden niks voor mij! Toen ik begon te spelen en al die combo's zag die je kon was ik al verkocht 8) Ik geloof dat 4 ook zo word! Dit word een hele vette game! (hoop ik....)

6. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Kijk echt naar dit uit. Ben al fan sinds deel 1 (hoewel ik deel 2 niet heb, maar die schijnt toch slecht te zijn).

Als ik de achievements zie denk ik dat die best pittig zijn en 1000 ga ik niet halen.

Kan zelf de DMC spellen op hard uitspellen met moeite, maar hoger wordt het echt knap lastig.

7. SysanApse

SysanApse Guest

Laatst bewerkt door een moderator: 7 jan 2008
  8. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Hoe zit het eigenlijk met die combo s?
    Is het van een niveau N3 of Ninja Gaiden ?

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Er zijn twee modes: 1 is moeilijk a la NG, de andere is voor de wat meer doorsnee gamer.

10. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    je kunt het het beste met een NG vergelijken.

11. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Allemaal mensen die er weinig verstand van hebben! :D Haha, no offense, maar komt ie. ;)

DMC4 kan je in geen enkel opzicht met N3 vergelijken. Als het save system hetzelfde werkt als in DMC3, dan moet je een missie in een keer uitspelen waarna je het spel kan opslaan. Héél soms heb je een checkpoint, bijvoorbeeld vlak voor een eindbaas of bij een deur die twee grote stukken land schijdt. Dit is echter Devil May Cry 4 en niet deel 3, dus wie weet.

Qua combo's is het zeker geen N3 maar zeker ook geen Ninja Gaiden. Je hebt meerdere stijlen, die het aantal combo's en mogelijkheden per wapen aanzienlijk veranderen. Zo zullen de schietijzers van Dante minder effectief zijn als je een stijl hebt gebasseerd op slagwapens. Dan krijg je extra combo's of kan je een bepaalde move inzetten die jou een voordeel geeft (denk aan aanvallen via springen, blocken, snelheid, behendigheid) voor slagwapens. De extra moves van schietijzes kan je dan niet gebruiken, tenzij je een stijl hebt voor pistolen. Ook kan je maar twee slagwapens en twee pistolen (e.d.) meenemen, waartussen je wel op elk moment kan wisselen. Dus je kna midden in de lucht, eerst vechtend met een zwaard, wisselen naar bijvoorbeeld shotgun, dan naar een bijl en dan nog naar dual-wield pistolen. Daar heeft Devil May Cry het 'stylish action' idee van. ;)

12. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik heb er echt wel verstand van. Het lijkt dusverre op NG dat je meerdere knoppen hebt om combo's mee te maken en door knoppen kort of lang in te drukken en door guard erbij te drukken of naar voor/achter je andere moves doet.

Het werkt ook zo bij DMC dat je net als bij NG verschillende type vijanden hebben en dat het gewoon pittige vijanden zijn. Daarnaast moet je net als ninja gaiden veel ontwijken, wegrollen etcetera of blokkeren.

13. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Wel zin in DMC4.
    Leuk zoethoudertje totdat het echte NG werk komt!

14. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Of Vette combo's maken in de lucht! 8)

15. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    inderdaad ja! kan trouwens ook in NG

16. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Lol, maar het verschilt jaar en dag van Ninja Gaiden. Op papier is het misschien hetzelfde maar de games werken zó anders!

17. SysanApse

SysanApse Guest

Deze game ga ik dus halen.
    Is er al een definiete release datum ?

18. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op de Capcom Store site staat er 5 Februari, maar dat is volgens mij US.
    Ik zoek even voor de EU Date..

Devil May Cry 4 Capcom 02/08/08 EU
    Devil May Cry 4 (Limited Edition) Capcom 02/08/08 EU

Daar heb je ze, 8 Februari. (Engelse datums, maand eerst etc. ;))

Overigens ben ik NIET enthiousast voor Xbox 360 vs. PS3 in deze game, stelt me teleur, ik heb iets gehoord over een "Achievement" systeem voor DMC4 voor PS3 bezitters.
    Maar hun straf is dan de 5GB installatie! :D

Laatst bewerkt: 8 jan 2008
  19. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    ik wil limited edition! en dat is niet snel bij een spel

20. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook opzich wel, maar die kost ook wel een paar centen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina