[PS4] [PS3] Gran Turismo 5

Discussie in 'Games' gestart door dantiney, 27 jun 2007.

1. M@ximuS

M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

Leuk Bevonden:
    0
    Vind het zo frustrerend dat wij de versie pas ergens in maart krijgen terwijl het vertalen van de hele Prologue game toch niet zo lang hoeft te duren.

Jammer trouwens dat er nergens videoreviews online verschijnen van de Prologue versie of moeten we daarop nog wachten tot de PAL/US release

2. Ferraghini

Ferraghini Fuck 360, buy a PS3!

Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan ik de demo van GT5 downloaden, ik kan hem nergens vinden bij Playstation Store?

Misschien is dit een domme vraag, maar ik heb sindskort een PS3 dus ben nog een newbie.

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Moet je even een Japanse account aanmaken en 'm uit de Japanse Store downloaden.

4. Ferraghini

Ferraghini Fuck 360, buy a PS3!

Leuk Bevonden:
    0
    Huh, dus opnieuw een Network-account aanmaken maar dan niet Nederland aanvinken, maar Japan. En dan heb je automatisch een Japanse Playstation Store?

5. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Yep, je moet alleen wel even wat Japanse adresgegevens van internet rippen, want je moet een Japans adres invullen :)

6. M@ximuS

Leuk Bevonden:
    0
    Maar om je teleur te stellen, de demo is offline gehaald omdat Prologue nu te downloaden is in de JPN PSN Store. Je zult het dus moeten doen met GT HD die volgens mij nog gewoon in de EU store staat.

De demo met de 7 auto's en Suzuka is niet meer te downloaden uit de JPN store.

7. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb vandaag de Japanse versie van Prologue besteld. Ben benieuwd. :)

8. M@ximuS

Leuk Bevonden:
    0
    Weet je al meer over je Japanse GT5P versie? :) ik wacht met spanning :p

9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Maver21 heeft 'm al binnen toch?

10. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Komt prologue nou pas in maart hier?

Dat betekent dus dat GT5 wel even wat later zal komen dan mid dit jaar... zal wel weer 2009 worden, of later.

yikes!

11. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    In Europa stond de game vooralsnog op 7 maart. Maar volgens de laatste geruchten komt Prologue pas op 19 maart in de VS uit. Lijkt me niet dat Europa hem eerder krijgt, dus ik schat hem op eind maart. Ik had geen zin om te wachten, dus ik heb de Japanse versie gekocht. Verwacht hem vandaag of morgen binnen te krijgen.

EDIT: Zojuist dus binnen gekregen! Gisteren verzonden in Hong Kong, vandaag al binnen!

12. M@ximuS

Leuk Bevonden:
    0
    Post je ervaringen! Hoe speelt het? :p ik wil alles weten.

Mis je vooral de Engelse menu teksten of niet?

13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Zou wel willen weten of alles in het Engels is. Een maat van me wil hem namelijk ook wel importeren maar hij heeft geen zin in Japanse Teksten!

14. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zover ik weet is alles in het japans.. gewoon even een translation guide opzoeken via google of even zoeken op http://www.gamefaqs.com.

Post je ervaringen kameo! ben wel benieuwd...

15. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    De game is ongeveer 60% Japans en 40% Engels schat ik. Maar de game is echt enorm goed te volgen, heb totaal geen problemen gehad. De game zelf is echt super gaaf. Grafisch echt super mooi! Geluid van de auto's is echt top. Heb nu een 3.2 V6 Audi TT en die klinkt ook echt als een V6. Animaties van de rijder zijn nu ook af. Hij schakeld nu en maakt meer realistische stuurbewegingen. Vijf toffe banen, Suzuka, Fuji, Daytona, Londen en de baan uit GTHD in de bergen. Op de GTHD baan merkt je echt heel goed het verschil in gameplay tussen GT4 en GT5, echt een flinke vooruitgang. De auto's rijden echt heerlijk. Het oog voor detail is echt bizar groot. Ik reed in m'n eerste auto (een Honda Integra Type R) in Londen en ik zag de gebouwen in m'n zilveren Honda logo op het stuur weerspiegelen, echt heel gaaf. Is ook heel tof als je bijvoorbeeld op Daytona full speed rijd, dan hoor je echt het geruis van de wind. Als je dan een andere auto voorbij gaat, dan hoor je dat ook heel tof in het geluid van wind. Je ziet de auto's ook heel mooi en realistisch reageren en veren op oneffenheden op de banen. Echt een topgame, echt een mustbuy en echt The Real Driving Simulator.

16. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Echt heel tof dus? :+

Hoe zit het me de A.I.? En zijn de geluiden echt goed verbeterd, of slechts aangepast? Hoor je bijvoorbeeld bij de zwaardere motoren flink geronk als je een cam gebruikt buiten de auto, of in de replay?

17. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Vind de AI prima. Ze verdedigen, slipstreamen bij je en proberen je echt in te halen. Minder op één lijn. Geluiden zijn echt flink verbeterd. De 3.2 V6 van de Audi TT klinkt ook echt als een 3.2 V6. Bij de verschillende camerastandpunten hoor je verschillende geluiden.

18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    We want pictures! :cool:

19. M@ximuS

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel kostte GT5P jou in totaal in euros Kameo? Dat zou ik nog wel willen weten want dan import ik vanavond nog :p

20. JoMo0

JoMo0 Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben ik ook benieuwd naar , en waar hem je aangeschaft Kameo ?

Deel Deze Pagina