Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 4

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dan heeft hij de user acceptance van EA niet geaccepteerd of is hij volgens EA te jong. Hij moet of met de helpdesk van MS bellen of met de helpdesk van EA.

2. Veno Xavier

Veno Xavier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook een nieuwe gamertag aanmaken die boven de 18 is (gaat voornamelijk om t emailadres). EA heeft wel vaker van die rare leeftijds restricties. Je kan idd ook ff bellen

3. luigy

luigy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraagie.

kan je ook online spelen via de USB ingamg achter in je xbox?

want ik ga mss zo een draadloos ding kopen en dat is met USb

4. dave123

dave123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of dit het einde van mijn 360 wordt alleen geeft hij nou de laatste week een harde hoge toon af. Erg irritant. Iemand een soortgelijk iets gehad? Lol verkeerde thread, antwoord svp in de thread voor ''defecte xboxen''

Laatst bewerkt: 4 jan 2008
  5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dat kan alleen met de draadloze usb adapter van ms ... andere niet

6. luigy

luigy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat is ms: megastore of zo.
    of gewoon een merk

7. alleycat

alleycat OnlyInItForTheMoney

Leuk Bevonden:
    0

hier zijn wat flauwe grappen over te maken maar dat doen we niet.:thumbs:

MS = MicroSoft

8. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Als je al een keer eerder een controller of headset hebt gekregen van MS, en je belt nog een keer. Sturen zij jou dan weer een nieuwe? Tegen mij werd verteld dat ik mijn oude headset moest opsturen, en dat ik dan een nieuwe kreeg. Maar een paar dagen later na het telefoontje kreeg ik een nieuwe headset binnen. Is dit een fout van MS geweest? Want anders bel ik even dat mijn controller kapot is (hij is helemaal versleten) en met geluk een nieuwe krijg.

9. luigy

luigy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oww dat was niet zo snugger van me.

10. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    eigenlijk niet, maar dat is ook goed,
    laaat ik het zo zeggen.

welke kabel moet ik voor mijn 360 kopen, met een 720p/1080i tv,
    zodat het beeld zichtbaar mooier is dan de standaard component,

11. Sake1989

Sake1989 Relax

Leuk Bevonden:
    33
    je zou een vga kabel kunnen kopen om het beeld scherper te krijgen. Maar je levert dan wel iets van de helderheid van de kleuren in.

12. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    hoe kan ik xbox live op een bestaande account kopen via mn creditcard.. mn creditcard en al staat al allemaal goed enzo alleen ik moet vinden waar staat BUY! en dan klik klaar! waar staat dat bij het dashboard?

13. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Omg... Ik zat vanochtend nog ff Prey te spelen en vond het vreemd dat de game zoveel rode strepen in het beeld had... Het was niet heel erg storend en ik dacht dan ook dat het bij de game hoorde... Alleen wil ik nu mijn Xbox weer aanzetten, krijg ik dus de red ring of death :'-(

Heb net de kabels er ff uitgetrokken en ga zo proberen of hij het weer doet, maar vrees het ergste... Dat zal de tweede Xbox zijn die het begeeft :mad:

EDIT: zie net dat er maar 1 vakje knippert op mijn Xbox. Via de support site op deze link gekomen: http://support.microsoft.com/kb/907535/

Wat u kunt proberen

1. Schakel de console uit, koppel alle kabels los, sluit alle kabels weer aan en schakel vervolgens de console weer in.
    2. Schakel de console uit en koppel eventuele aangesloten accessoires los, zoals controllers, Xbox 360-geheugenmodulen en de vaste schijf voor de Xbox 360. Wanneer deze accessoires zijn verwijderd, start u de console opnieuw om te kijken of het probleem zich nog steeds voordoet en om vast te stellen of het probleem aan de console of aan een accessoire is te wijten.
    3. Als het probleem zich blijft voordoen, neemt u contact op met Xbox-ondersteuning.
    Opmerking Als de ondersteuningsvertegenwoordiger het probleem niet kan verhelpen, moet u de console aan Microsoft retourneren voor reparatie.

Vooralsnog werkten 1 en 2 niet... Ik laat de stekkers nu wat langer eruit en probeer het zo nog eens... Maar vrees dat ik stap 3 moet gaan ondernemen :mad:

Laatst bewerkt: 6 jan 2008
  14. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een paar vragen:

- Kan je als je je Xbox 360 streamt met je PC, de muziek opslaan op de HDD van de 360?
    - Hoe verdien je Microsoft Points?

15. dave123

dave123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Antwoord1: Nee, je kunt het alleen streamen (luisteren) en niet opslaan op je HDD.
    Antwoord2: Die Microsoft Points verdien je niet, maar moet je kopen in de winkel.

16. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    zijn xvids nou mogelijk op de 360 ?

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ja en nee de ene codec is de andere niet .. dus trial bij error

18. Speedy-NL

Speedy-NL Born To Be A Winner

Leuk Bevonden:
    0
    mischien een beetje vreemde vraag or, maar hoelang duurt het ongeveer voordat je een prijs die je op XBW heb gewonnen binnenkrijgt??

19. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    hallo,

ik zit te denken om een andere 360 te halen. De mijne is van eind 2006 (uit het GoW pakket) is voor de 1e keer naar reparatie centrum.

Ik hoorde laatst dat er nieuwe in omloop zijn niet alleen met hdmi maar ook met een betere dvd speler(Stiller) en met een cpu/gpu die minder warmte produceert en minder energie verbruikt.

Ik kan de mijne aan mijn broertje verkopen, en voor een klein meer bedrag dus een echte nieuwe halen. Maar ik ga dat alleen doen als ik dus zo'n zuinigere/stillere/betere 360 kan aanschaffen.

Nu is mijn vraag hoe ik er aan de buitenkant achter kan komen welke 360's dat zijn!? Is dat bij zowel de nieuwere series? Zowel bij de arcade, de premium en de elite?

Ik zag vandaag bij de mediamarkt wel staan lot nummer 730. Kan ik daar iets uit afleiden?

20. Rickkkkk

Rickkkkk Active Member

Leuk Bevonden:
    56
    Ok, ik heb echt supernoob vragen volgens mij, here goes:

Ik heb een Gamertag (duh) en deze staat gekoppeld aan een Windows Live ID van degene waar ik de Xbox tijden geleden van heb overgekocht. Aangezien deze Live ID niet verwijderd kan worden van de gamertag zonder het password te weten zit ik eraan te denken om een nieuwe gamertag aan te maken. Als ik dat doe dan verlies ik uiteraard mijn achievements en dergelijke. Geldt dat ook voor mijn huidige 2 arcade games en mijn savegames (plus ander materiaal als themes e.d.)?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina