Mass Effect [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 11 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gaan we schelden he?

2. SysanApse

SysanApse Guest

Hmm meestal , niet altijd , als je langs iemand loopt met een quest roepen ze wat van Shepard , can I have a minute ? of Shepard I want to talk to you etc.
    En ze worden ook geselecteerd als je er langs loopt.
    Hoop je geholpen te hebben ???

3. kes

kes kes

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel voor de eerste maal uitgespeeld en vindt het echt zwaar vet. Ben ook meteen weer begonnen aan een tweede keer, wel helemaal overnieuw met een nieuw character (wilde rengade worden). De derde keer ga ik wel weer verder met mijn character uit de eerste run, proberen level 60 te halen (zit nu op 44 ofzo).

Maar ik heb dus na de 21 uur van de eerste run nog niet de achievement met de mayority of the game. Baalde daar wel van en had ook geen save open staan voor aanvang van de laatste missie, kan dus ook niet even terug.

4. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Even over je mooie zin van Leven 50 niet halen. Smart Ass had gelijk. Dit is echt slecht taalgebruik :D

Maar die 999 medi gel en max 9,9 miljoen credits. Mij boeit het weinig. Wat kan je er nu nog mee? bezit al voor elk character spectrewapens, volledig geupgrade. Beste armors enz. en dat geld boeit echt niet.

Ben level 59 op insanity. Beetje jammer dat je dan nog 200.000 exp nodig hebt voor level 60. Noveria, Feros en Liara al gedaan maar gelukkig nog heel veel sidequesten te doen en Virmire enz. Op naar de 1000 points!

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    Nee tuurlijk niet, maar op een forum of gewoon internet lijkt alles veel sneller op schelden en beledigen. Kijk ik had ook kunnen zeggen: Je moet dit nog even nalezen, maar als ik ''Lezen'' zeg dan klinkt het weer veel groffer. Op internet is schelden zo makkelijk, maar mijn bedoeling zeker niet. Bovendien heb ik dat ook niet gedaan, maar is het even een kwestie van prikken als je me begrijpt. Je hebt voor een deel gelijk vind ik, die level 50 zou te halen kunnen zijn, maar dan moet je op een hogere moeilijkheidsgraad spelen voor meer XP en niet op easy als ik. Ik weet niet waar jij op speelt, maar dan is het misschien te verklaren. ;):9

6. Eagle4

Eagle4 trigger happy madman

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat het gebonden is aan de tijd dat je de game speelt maar aan hoeveel sidequests je hebt gedaan.. hoeveel planeten je hebt bezocht enz.. misschien was je hier zelf al 8er ;) die achievement heb ik iig al wel.

weet iemand of je ook lvl. 60 kan worden op hard?

7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    Als het goed is wel, want ik meende ergens te hebben gelezen dat je op hogere moeilijkheidsgraden ook meer XP vangt voor gedode tegenstanders of afgemaakte quests cq side quests. ;):thumbs:

8. Eagle4

Eagle4 trigger happy madman

Leuk Bevonden:
    0
    dat idee had ik ook al ;) eerste keer op normal gespeeld en nu op hard en naar mijn idee gaat het ranken wel wat vlotter :) maar misschien is het meer een gevoel (kots)

9. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Je krijgt als je level 50 bent krijg je 5% meer exp per kill en als je hem op hard heb uitgespeeld ook nog een 5%

Ikzelf ben op Hard begonnen met dit karakter (na eerst een ander karakter op veteran te hebben gedaan) en was level 54 toen ik hem uitspeelde. Heb wel iedereen met de hand gekild ipv de mako en echt alles gedaan --> nu ben ik level 59 op insane en moet alleen nog veel sidequesten en Ilos, Virmire en Eindgebeuren dus ik haal het wel ondanks dat ik 200.000 exp nodig heb voor level 60.

zag op xbox.com echter dat meeste mensen veteran-hard combinatie het net niet redden en dat ze Eden prime nog moesten uitspelen.

10. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Ik ben afgelopen zaterdag begonnen met het spel, had em 2 maanden in mijn kast liggen. In 4 dagen de game uitgespeeld en ben nu bezig met mijn 2e run op Hardcore. Tot nu toe is het niet bijster moeilijk, ik eindigde mijn 1e run op lv. 49 en moest nog 10 xp hebben voor lv 50 :+

Ik ga nu verder met mijn Vanguard en speel Insane met een nieuwe character, ws. een soldier voor veel aanvalskracht en veel defence.

De volle 1000 haal ik wel bij deze game.

11. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lol, just joking :lol:

12. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    De volle duizend is ook niet moeilijk te halen. Zijn op zich geen bijster moeilijke achievements ze zijn alleen zo langdradig. Kan je aanraden als je met een vanguard gespeeld hebt dat je beter een biotic kan nemen. Is veel leuker dan een soldier. Maar het best nog kan je met je vanguard insane uitspelen

13. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik zit met een probleem ik heb net de cure gemaakt in de quaratine labs maar nu zit die deur dicht en kan ik er niet meer uit.... loop al een uur rond in de kleine ruimte maar niks wil. Iemand een idee?

14. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Heb net het boek besteld, denk dat ik met de 2e keer uitspelen wat tot ik die uit heb.
    Geweldige game btw, kan niet wachten op het vervolg. :D

Hoop trouwens niet dat de keuze voor Anderson me later duur komt te staan. Hij is in mijn ogen net iets TE behulpzaam en aardig.
    Anderson een backstabber? Zou wel stinken als hij ook onder controle van de reapers stond.

Laatst bewerkt: 10 jan 2008
  15. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee, kan een uitleg geven, maar wil nix voor je spoilen met het boek.
    je leset het vanzelf wel, hij is gewoon een ouderwetse goodguy,
    hoewel dat juist wel de plottwist kunnen zijn.. hmmm

Laatst bewerkt: 10 jan 2008
  16. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Gisteren mass effect uitgespeeld. Beste game van het jaar, punt! Anuwel ik Bioshock nog niet gespeeld heb. Maar ik heb hem ondertussen ook, volgende week mee beginnen. Maar ik ben er vrij zeker van dat Mass Effect de nummer 1 zal blijven van 2007 voor mij :).

17. SysanApse

SysanApse Guest

Jep , ik kan ook niet wachten op deel 2 XD

18. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    afgelopen jaar hebben we toch veel beginsels van series gehad,
    mass effect, bioshock, assassin's creed....
    dat beloof wat voor de toekomst;)

19. eropit

eropit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Krijgt bioshock dan ook een vervolg?

20. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Jup. Het wordt waarschijnlijk een prequel. Dus een vervolg wat zich af speelt voor bioshock 1.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina