[XOne] Update

Discussie in 'Games' gestart door Cola, 5 jan 2008.

1. Cola

Cola Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Ik had vandaag het plan om voor het eerst xbox live te installeren, aangezien ik de goldcard al een tijdje thuis heb liggen.
    Ik volgde de stappen op de kaart zoals aangegeven, hier kwam ik bij dit scherm:

Hierna werd mij gevraagd een update te installeren, maar na het downloaden van de update geeft hij een fout aan en dat ik naar www.xbox.com/support moet gaan, maar daar heb ik nix kunnen vinden betreffende deze foutmelding.. Zo kwam ik bij jullie uit; hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Ik wist niet cker waar ik deze post moest neerzetten en zie nu dat dit een discussiepunt is ofzo?? sorry daarvoor :)

Mvg,

Bram

Laatst bewerkt: 5 jan 2008
  2. Pjotrski

Pjotrski Army of One

Leuk Bevonden:
    0
  3. Cola

Cola Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke bedankt. :)

4. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    de meeste downloads werken bij mij ook niet, microsoft heeft gezegt dat alle live members een gratis argade game krijgen ter vergoeding ofzow

5. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    ff iets anders..
    kan xboxworld niet een partitie beginnen dat nederland ook xboxlive video wil hebben.. Of dat we vragen om de amerikaanse versie van live..

Want ten eerste heeft nederland dus weinig live functies vergeleken met amerika.,

Ten tweede, is de onderhoud en updates van nieuwtjes en trailers normale freebee stuff ontzetten slecht.. we krijgen om het half jaar eens een x een nieuwe HD trailer van een blockbuster en daarna kunnen we weer een lange tijd wachten..

En wanneer kan je nou is een keer gebruik maken van IDEAL om je live betalingen over te maken.. VISA en andere kaarten SUCKS.

Dus waarom geen internet onderzoek van wat wij NL Live mensen willen..

Om de Nederlandse Directeur van microsoft xbox360 een keer wakker te schudden..

Laatst bewerkt: 8 jan 2008
  6. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Zoiets kan je beter hier voorstellen: http://forum.xboxworld.nl/forumdisplay.php?f=7 :)

7. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    maar ben je het met me eens??

8. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Goeie vraag, ik had begrepen dat wij xbox live video of video live marktplace zoizo al kregen maar dat dit geleidelijk aan gebeurde. En dat wij op langer termijn pas aan de beurt waren. Mocht dit zo zijn dan weet ik niet of een klein landje als nederland dat kan versnellen.

Maar vind het feit dat amerika meer mogelijkheden heeft wel minder. Ik vind dat ze geen ondscheid moeten maken in de hoeveelheid mogelijkheden. Je zou ervoor kunnen pleiten maar ik vraag me af of we veel invloed hebben. Ik zou een degelijke petitie (denk dat je dat bedoeld ipv partitie;)) wel altijd tekenen.

Stel het eens voor op de link die ik gaf en kijk even rond of er genoeg animo voor is en hoe andere mensen er over denken. :)

Laatst bewerkt: 8 jan 2008

Deel Deze Pagina