EnVy our Skills

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Lightnezz, 2 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lightnezz

    Lightnezz NsG Manager

    Berichten:
    855
    Leuk Bevonden:
    0
    3/4 is Pistol...

    Dus je kan het beter Pistol filmpje noemen...
     
  2. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet ff de kleuren en scherpte aanpassen. Het ziet er nogal korrelig en kleurloos uit.

    En voor je 'echte' montage zou ik meer sniper kills maken en zowiezo al die pistol kills verlaten.
     
  3. xCraftySlyFoX

    xCraftySlyFoX Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    Niets bijzonders, gewoon 1 potje met een sniper, check die sniper montage van zzirgrizz maar is ;) ( GB Forums ;))dat is pas een ''sniper montage'' hij weet hoe hij zn sniper gun moet gebruiken ;).
    Succes verder met je montage/

    Iig het is For of 4 en niet FORE
     
  4. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is allemaal op dezelfde map...
     
  5. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Opzich heb je af en toe een snelle quickscope, maar 3/4 van de tijd schiet je je eerste schot mis en maak je het af met je pistol. Je zou zeggen, nou, dat is ook goed, maar als je ziet dat elke gast die jij neerknalt met je pistol een rifle heeft en jou constant mist en of je niet eens ziet, vind ik niet echt dat je montage uitnodigt naar meer.... :x (tegenstanders ook nog eens slecht bedoel ik)

    Niet echt hoogstaand wat ik hier zie...
     
  6. battlefiel31 nl

    battlefiel31 nl EnVy DaMaG3R

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    1potje ik heb nog veel meer snipr kills,is van die gast tijdens de beta?btw het juggernaut kost 2kogels en dat red je niet met sniper;)
     
  7. battlefiel31 nl

    battlefiel31 nl EnVy DaMaG3R

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    1ste schot raak,afmaken omdat ze juggernaut hebben,btw ik heb nog meer mensen gekilt ik ben bezig met sortern,aangezien ik 3gig aan vid heb nu:p
     
  8. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL

    Misschien had je het dan beter: Clips kunnen noemen ipv montage
     
  9. battlefiel31 nl

    battlefiel31 nl EnVy DaMaG3R

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    montage het is meer een preview...
     
  10. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha je hoeft mij niet uit te leggen wrom je ze afmaakt met je pistol door juggernaut. Hebk al vaker meegemaakt dan je denkt :b: Maare ik weet niets van videos maken enzo, dus 3 gig zegt mij weinig, is dus heel veel? :9

    Nja ik ben sowieso wel benieuwd naar je montage, aangezien wij allebei ned CoD4 clans zijn, wat jullie tot onze concurrent maakt :) Ik moet eigenlijk wat vaker gaan spelen, maar we moeten miss gwn eens customs tegen elkaar doen om te oefenen, niet eens perse serieuze shit voor GB ofso, maar gwn voor de fun ;)
     
  11. FuSionZ

    FuSionZ Guest

    Ik rapte jou hard net..

    Maar ik zie mezelf wel in je montage want jou death 17 stuks komen er vast niet aan voor van de 15:)
     
  12. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    3 GB is toen ik aan het opnemen was iets van 4 uur ofzo. Kan het fout hebben. Ik had wel de allerbeste kwaliteit dat dat ding aankon, dus nogal grote bestanden.
     
  13. battlefiel31 nl

    battlefiel31 nl EnVy DaMaG3R

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    iets van 2uur vid,btw ik gebruik pistol voor clanmatches veel mensen kennen mn pistol, ook reason euphoria 8) ik zeg niet dat ik de beste ben maar dit was gwn een soort test op 1lvlwara ik veel kills pak met sniper vs sprayers
     
  14. battlefiel31 nl

    battlefiel31 nl EnVy DaMaG3R

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    btw ik heb geen CAPTURE card ik heb zelf iets bed8 en ik vindt de kwaliteit niet slecht... je kan alles zien.
     
  15. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de kwaliteit van een CC mooier, maar kan ook komen omdat je nog niks gedaan heb aan instellingen (kleur, scherpte, ect.)
     
  16. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond juist deze kwaliteit erg goed :eek: (tov een extern cc dan)
     
  17. Towel

    Towel Guest


    Towel komt weer zeiken:

    - De muziek is shit, is dit geen instrumental versie ofzo? Klinkt erg saai....
    - De poppetjes zijn nog slechter dan mij!
    - Dat wilt wat zeggen!
    - TsS Nemo is veel beter, helaas kan hij niet capturen
    - Switchblade, syco, sostic, challenger en eddy ook.
    - Ik blijf beest in H3

    Over Don en Envy: Ik vind het erg triest dat legendary voorliegt, maar erg vreemd vind ik het ook niet. Dat hij geen 22 is kon ik je gelijk vertellen want daar klonk zn stem ook al niet naar op live... Maar ook voor die sponsors don was ik nooit van clan geleaved. Wat heb je eraan dat je een nieuwe controller krijgt, ms points, vervoer voor lan? Die punten moet je gebruike voor tag, en vervoer heb je OV (en je dope 205gti 1.9) al. Voor die pubers is misschien zon bus wel stoer maargoed... Sponsoring heb je niks aan of je moet in qg zitten, dan krijg je toch de lans betaald?

    Hoorde van niels dat jullie weer voor TsS halo3 wilde spelen?

    Overigens hemelt legendary die zweden helemaal op, maar WTF hebben hun bereikt met zn 2en? Een 2vs2 gewonnen tegen ID. WAUW! Ga je dat overal vertellen, zegt dat iets over skills? Die zicknex is ook niet alles hoor, en dan nog 3 man. Kortom dat zweedse h3 team moet zich nog maar op de battlefield bewijze.

    ....

    Mag ik in envy ipv Don?:eek:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 jan 2008
  18. battlefiel31 nl

    battlefiel31 nl EnVy DaMaG3R

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook nog tegen beter mensen gespeeld ik join gewoon een rankd match en ga schieten, dat hun lvl 55 prestige 5zijn ofzo en nog steeds niks kunnen kan ik niks aan doen.btw ik zit op mn nieuwe laptop ik heb ff geen muziek anders ws het filmpje zo still:p
     
  19. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Nu doe je alsof Nemo zoveel beter is ivm de rest :mad: Bij deze kick ik je uit de clan snotaap *)

    Verder zaten er inderdaad een aantal leuke quick scopes, je mist er ook een hoop dat wel :+
     
  20. Lightnezz

    Lightnezz NsG Manager

    Berichten:
    855
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er een reden dat EnVy geen matche's meer speelt?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina