Renault Clio Cup 08 - FM2

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Peenut, 7 jan 2008.

  1. Peenut

    Peenut O' Rlly?

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]
    http://www.jcmaw.nl

    Na een lange tijd praktisch stilgelegen te hebben is het tijd om een nieuwe Renault Clio Cup te organiseren. De vorige RCC trok genoeg aandacht en hopelijk doet het dat deze keer ook.

    De FRC (Forza Racing Cups), opgericht 4 juni 2007 heeft veel races gedaan met allerlei soorten auto’s, Nascar, Seat cups, Volkswagen cups, ferrari cups, noem maar op.
    Het eerste concept begon vrij simpel en met dit nieuwe seizoen proberen we dan ook terug te keren naar dat concept.

    Elke week vindt zich een "cup" plaats op een uitgekozen track. Dit betreft 25 laps met een standaard Renault Clio V6. 16 racers ingedeeld in 2 hosts zullen tegen elkaar strijden om voor altijd hun skill te bewijzen en een flink bedrag aan geld binnen te slepen.
    De bedoeling is voor jezelf een mooie auto te maken met de verschillende vinyl opties in Forza 2. Je kunt echte sponsors uitkiezen maar je mag natuurlijk ook je clan promoten. Wees creatief hierin.

    Voor alles hebben wij hiervoor een website met een uitgebried Forum waarop alles wordt uigelegt hoe jij kan meedoen en wat je moet doen om een prof te worden. Op de website worden de uitslagen, foto's en tussenstanden neergezet. Bij elke race valt er dus punten te winnen (en natuurlijk cash!) Het werkt eigenlijk als elk ander race toernooi met punten na zoveel wedstrijden. Wil jij meedoen? Dan kan dat, ga naar http://www.jcmaw.nl en meld je daar aan met je eigen racenummer!

    Voor meer informatie kun je mij altijd een berichtje sturen, ik zal hem dan ook spoedig beantwoorden.

    Veel plezier en tot snel op het circuit!

    Ninja Peanut
    FRC Moderator

    Foto's van gereden Clio Cup's.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Mooie startpost ;) ik doe iig weer mee haha.
     
  3. Mb

    Mb Sakura Tuning.

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Count me in :)
     
  4. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    i'm in maar dat was al duidelijk..

    Startnummer 99 hiero.
     
  5. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    cool initiatief. eens kijken wat de eisen zijn.
     
  6. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals gewoonlijk doe ik ook weer mee, dit keer was ik de gelukkige om startnummer 01 te bemachtigen. :) Zie het JCMAW forum.
     
  7. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Dit keer doe ik ook mee :) Indien mogelijk met nr. 46
     
  8. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    wat is daar zo leuk aan.. je moet de beste zijn als je met dat nummer raced en je had toch al een nummer voor je auto.. dus ik denk niet dat je die zo 1,2,3 mag veranderen.. Niels heeft 01 al dus..
     
  9. Peenut

    Peenut O' Rlly?

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Hartelijk bedankt iig voor jullie aanmelding! Wij verzoeken jullie je allemaal aan te melden op www.jcmaw.nl en daarbij je nummer te vermelden, en verder kijken voor racedays!
     
  10. Mb

    Mb Sakura Tuning.

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet ik me ook nog gaan aanmelden op een ander forum? Kan dat hier niet ofzo...
     
  11. Peenut

    Peenut O' Rlly?

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja hier maken wij het bekend dat wij een cup zijn begonnen en op www.jcmaw.nl staan wanneer de volgende race is en nog veel meer! ff aanmelden en je racenummer melden op het andere forum.
     
  12. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil opzich wel meedoen. Maar moet je Clio persee helemaal prachtig bestikkert zijn ofzo? Kan dat nl helemaal niet goed.
     
  13. Peenut

    Peenut O' Rlly?

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee tuurlijk hoeft dat niet! als hij maar je racenummer heeft. Als je interesse hebt wel even naar de site gaan.
     
  14. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok dan, alleen een duidelijk nummer moet zichtbaar zijn dan?
     
  15. Peenut

    Peenut O' Rlly?

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
  16. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit seizoen heeft andere nummers volgens mij.
     
  17. Mb

    Mb Sakura Tuning.

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Joow :) Dan wil ik wel nummer 007 of nummer 13. :p
     
  18. Peenut

    Peenut O' Rlly?

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
  19. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    13 is m'n ongeluks getal, en dat meen ik serieus. Als ik mag kiezen nr. 53 dan.
     
    Laatst bewerkt: 8 jan 2008
  20. Mb

    Mb Sakura Tuning.

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb niet echt zin om me aan te melden voor nog een forum... Ben al lid van een aantal forums, en al die wachtwoorden en gebruikersnamen onthouden is niks :)
     

Deel Deze Pagina