Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nukeshell

    Nukeshell Active Member

    Berichten:
    526
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, maar die Challenges worden pas vanaf Rank 4 unlocked (volgens mij) dus dan moet je de eerste 4 Ranks alsnog met een rot geweer beginnen:+

    Enige stuk dat ik beetje moeilijk vond, was het stuk in die Newsstation en dan die grote hal. Maar dat stukje heeft uiteindelijk ook niet meer dan een kwartier geduurt.
     
  2. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    4 ranks? dat is toch 2 potjes ofzo en je bent het
     
  3. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt het zelfs in 1 potje halen.
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik weet t niet, vond volgens mij cod2 ook niet supermoeilijk,... en bij cod 4 zit ik nog steeds vast bij No Fighting in the war room :p
     
  5. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond 2 veel irritanter. Werd gek van die non stop spawn van die k*t (no offensive) duitsers...echt waar wat een kut maps had je dan. COD3 was nog tedoen en COD4 ook
     
  6. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.272
    Leuk Bevonden:
    2.945
    Eindelijk 1000 van de 1000 achievment points binnen mocht even duren.

    VOnd no fighting in the war room wel pittig.
    Maar kwam er redelijk snel achter dat als je snel bent je gewoon checkpoints krijgt.

    VOnd de mile high club achievement trouwens ook best moeilijk.
     
  7. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    ^ Ja die was pittig,, maar wat een voldoening als je m klaar hebt he ;)
     
  8. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    vooral dat gevoel wat je hebt als je die gast moet neerschieten,

    kut kut... moet het nu niet verkloten... niet verkloten.. gelukkig had ik dat nei gedaan,
     
  9. Nukeshell

    Nukeshell Active Member

    Berichten:
    526
    Leuk Bevonden:
    2
    Was waarschijnlijk mij ook wel gelukt als ik niet 2 potjes joinde die al bijna waren afgelopen en zo nauwelijks meer iets kon uitvoeren...:{

    Het duurde bij mij ongeveer een half uur voordat ik de eerste keer tot dat moment kwam, schoot ik de Civilian neer:emo: Heeft het nog minstens een half uur geduurt voordat ik er weer kwam en wel de goeie neerschoot.:+
     
  10. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga die mile high club echt niet meer doen wou hem halen en toen ging xbox kapot en nu kan ik de kracht er niet meer voor opbrengen
     
  11. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.272
    Leuk Bevonden:
    2.945
    Idd en dan heb je nog 2 seconde en zit zijn hoofd echt achter het andere hoofd en waag je het er op en is die gelukkig raak pfoe.

    Had het al opgegeven eerst maar kwam er later achter dat je flashbangs hebt en die moet je gewoon optimaal gebruiken.
     
  12. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan die gozer ook gewoon 2 keer in zijn benen schieten
     
  13. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet op veteran volgens mij
     
  14. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    duh, zo doen ze het toch ook niet op tv?
     
  15. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb vorig weekend ff mile high club uitgespeeld voor een paar vrienden op LAN.

    Als iemand hem wil maar niet kan halen, wil ik best een account recoveren en dan halen. stuur maar msg naar mijn NL account. (HLH MerQ)

    zelf heb ik hem meestal in 3 a 4 pogingen. Het gaat erom dat je de juiste tactic heb. Ik gebruik altijd de shotgun :p van die 1e gast. Onder je teammates iedereen laten killen, gewoon flash gooien en doorlopen. En als je boven (het eerste deel) gecleard is (door team maten) flash gooien en rennen met die shotgun 'spray and prey'

    Ohh, laatste gast moet headshot zijn.
     
    Laatst bewerkt: 8 jan 2008
  16. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    hebm vandaag gehaald voor 35 euro, was een weekje oud ^^.
    Echt wel een zalig spelletje, heb nu de eerste 2 missies gedaan voor de controls wat onder de knie te krijgen, nu maar even multiplayer uitproberen.
     
  17. Remco

    Remco Guest

    Nog even over de moeilijkste op veteran.. volgens mij is dat toch echt deeltje 2, want je kan daar geen granaten teruggooien. Dus bij elke camp-poging word je finaal ondersteboven gefragged
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Maar bij CoD2 heb je aardig wat checkpoints, en dat maakt het allemaal wat draagelijker. Ook het feit dat je na elke missie 60GS krijgt, helpt je wat meer motiveren.
    Bij CoD3 is het echt bikkelen, met een paar super moeilijke missies. Tot nu toe vind ik CoD2 iets makkelijker als CoD3, en CoD4 nog het makkelijkst.
     
  19. Remco

    Remco Guest

    We zijn het iig eens dat cod4 de makkelijkste is:9
     
  20. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    net nog even de singleplayer aan het spelen voor die laflopjes,
    alleen ik snap 1 ding niet, je gaat dat huis binne, je neemt al assad gevangen, je gaat in die flashback van cpt price, en opeens is het 8 uurl ater en moet je vechten om bij de heli te komen,
    heb het dus over na de flashback, dus gewoon weer in het heden,

    ze hadden 8 uur de tijd om een helikopter reis naar england te boeken, en dan wachten ze tot op het laatste moment?
    het zou natuurlijk zjin dat ze gefascineerd naar het verhaal van captain price luisterde met ware choco, terwijl ze marsh mallows aan het roostern zijn, dan gaat de tijd snel ja..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina