1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 HD DVD Player [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Kapitein Iglo, 29 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Waarom kun je sommige films niet kijken? Alle films die straks uitkomen, worden dan op Blu-ray uitgebracht. Dus dan is het een kwestie van een Blu-ray speler kopen.
     
  2. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze mail kreeg iemand van HTforum binnen:
    Nog(!!!) minimaal 12 dagen wachten dus... :emo:
     
  3. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    stephan@Exalto.be adres is dus van die aktiemakers, als ik het goed begrijp?
    //edit:: ja dus... toch maar ff mailen.


    Ik heb toch nog eens nagedacht over die hele Warner Bros. heisa. Opzich kom ik er niet slechter uit ofzo. Een Playstation 3 had ik toch wel waarschijnlijk gekocht. Nu heb ik echter een HD DVD speler (altijd leuk voor later) met 5 gratis HD DVDs. Of ik die nou op HD DVD formaat had gekocht of Blu-ray, dat maakt geen zak uit. Niet dat ik persee deze titels had gekocht maar goed..
     
    Laatst bewerkt: 8 jan 2008
  4. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik zal onze Stephan is een mailtje sturen. En ik had gister Underworld op HD DVD gekocht, en vandaag is bekeken; en om echt eerlijk te zijn, ik zie totaal geen verschil met de gewone versie hoor...Weet echt niet of het aan mij ligt maar ik heb gewoon een goede 31/32" Samsung HD Ready LCD-tv. Mijn 360 staat ook ingesteld op 1080i, dus het hoogst haalbare voor een HD Ready. Achja, Kate Beckinsale ziet er teniminste altijd goed uit.

    Net ook Letters From Iwo Jima binnen gekregen; volgens verscheidene sites is het qua beeld echt een prachtige prestatie. Ik wacht het nog af want hij zit nog in het plastic. Ook had ik King Kong voor de schamelijke prijs van 4,99 besteld maar daar moet ik nog een aantal werkdagen op wachten. Als ik bij Letters of Kong nog steeds geen duidelijk verschil in beeld en geluid merk, dan ga ik toch is overwegen dat ding weer uit de deur te doen en voor onbepaalde tijd bij de huidige generatie schijfjes te blijven.
     
  5. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Nogmaals, Underworld is ook een DFW (Dutch Film Works) release. En DFW heeft echt ontzettende scheit HD-dvd's gereleased (slechte conversies/aspect ratio's/menu's).

    Dus zie je één van de volgende hd-dvd's liggen (zijn ook de goedkoopste zo'n beetje). Koop die dan niet.

    (AMAZING PLANET)
    SAW III
    FLYBOYS
    LORD OF WAR
    RUNNING SCARED
    RESERVOIR DOGS
    UNDERWORLD
    16 BLOCKS

    p.s. hun blu-ray uitgaven zijn net zo slecht. Zo hebben ze bijvoorbeeld bij 1 film als master de HD TV versie gebruikt, ipv een HD Disc versie
     
    Laatst bewerkt: 8 jan 2008
  6. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Da's toevallig, van alle HD DVD's die er bij de FRS in Nijmegen lagen, was Underworld met z'n 14,99 ook daadwerkelijk de goedkoopste. En ik ben het er mee eens dat de menu's echt belachelijk "cheap" zijn.

    Ergens had ik al gelezen dat Dutch Film Works slechte HD DVD's released, met valse specs op het hoesje. Er staat namelijk dat de film in 1080p is, terwijl dat in werkelijkheid 1080i blijkt te zijn. Maar al met al blijft het een HD DVD en zou je ongeacht de uitgever duidelijk verschil moeten merken met de normale DVD versie. Ik merk dit echter niet. Misschien dat ik er te veel van verwacht of zo, maar dat lijkt me sterk.
     
  7. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je 'm niet beter bekijken in 720p dan ? Of is dat niet mogelijk ? Ik heb Underworld trouwens ook via FRS gekocht, alleen nog niet bekeken.
     
  8. Crazyt

    Crazyt Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg net een bericht (na wat mail-verkeer) dat mijn HD-DVD's van de aktie morgen worden opgestuurd. Nu maar hopen dat ze aankomen.
     
  9. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Je verwachte niet te veel want DFW uitgaves zijn gewoon crap.
    Schijnt dat de DVD gewoon beter is ook.

    Weggegooid geld dus voor een HD-DVD.
     
  10. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    DFW heeft wel beterschap beloofd en schijnt dat met 1408 te gaan bewijzen.
     
  11. Wooldoor

    Wooldoor Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu snel je HD-DVD speler verkopen nu het zo goed als zeker is dat Blue-ray de nieuwe standaard wordt. Ook Paramount gaat stoppen met het gebruik van HD-DVD's.
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Heb jij het formulier naar Engeland of naar Duitsland verstuurd?
     
  13. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zit net mijn moeder te vertellen dat HD DVD aan het verliezen is van Blu-Ray. Vraagt ze me wat dat inhoud, ik zeg: dat de opvolger van de DVD waarschijnlijk Blu-Ray wordt. Ze vraagt: maar als je nou al in december een HD DVD speler hebt gekocht? Ik zeg dan baal je.

    Zij: Maar als je die nou al voor iemands verjaardag hebt gekocht.
    Ik (die over een maand jarig ben): ....

    Is het verstandig om hem nog te houden? Of kunnen we hem beter meteen op marktplaats zetten, met die 5 HD DVD's van MS erbij? (die heb ik net uitgekozen, nu ik het toch weet :p).

    Ik neig nu zelf meer naar de mening dat een HD DVD speler mijn oude DVD's toch zal upscalen, en er nog genoeg films nu op HD DVD te koop zijn (Heroes FTW!). Wat zouden jullie doen?
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Je hebt dan toch wel een VGA kabel? Anders upscaled de HDDVD speler nog niets.
     
  15. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb wel een andere kabel dan de gewone, weet niet of het VGA is.. maar dat kost 3 tientjes, dat koop ik wel als het dan nodig is...
     
  16. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    HD-DVD is nog echt niet door.
    Gewoon lekker houden.
     
  17. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    ja wil ik ook wel even weten...

    heb zelf mijn formulier ook naar engeland op gestuurd,
    maar krijg daarvandaan nooit een reactie

    dacht de hele tijd dat het wel goed zou komen,
    maar beginn nou toch wel te twijfelen...
    wil wel mijn 5 hd-dvd's zeg :{
     
  18. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan stuur je er toch nog eentje naar Duitsland? Tot 31 januari mag je opsturen :)

    /Edit: laat maar ik ben dom bezig, je hebt natuurlijk je streepjescode niet meer.. Misschien kan je naar Duitsland bellen of een brief schrijven o.i.d.?
     
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    De mensen die het naar Duitsland hebben gestuurd hebben ze ook nog niet ontvangen. Dus ik wacht gewoon geduldig af.
     
  20. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Niemand heeft zijn 5 HDDVD's nog ontvangen. Er gaan geruchten dat ze in 14 dagen verstuurd worden... :{
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina