Fifa 08 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Soccerfanboy, 14 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vriendloos

Vriendloos Guest

Jij speelde ook met Barca Viktortje007 ... en toch verloor je, het gaat helemaal niet om de teams, maar het gaat erom hoe je met het team speelt. Als je 100x met Ac Milan speelt ben je beter met Ac dan met Barcelona.

Ik kan de top500 bijna ruiken ^^, ik ben nu 629e, nog 100 puntjes en ik ben weer niveau 20, ik heb de laatste dagen alleen maar goede uitgedaagd, niveau 20, niveau 20, niveau 11, niveau 11 en een keertje niveau 4 (waar ik erg veel moeite mee had 2-1)

In elk geval zaten er twee nederlanders tussen: TjopTjop en Watskeburt, was al de tweede keer dat ik van hem won. Hij had niet eens een schot op doel, alleen 1 afstand 'schot'

Laatst bewerkt door een moderator: 7 jan 2008
  2. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Maar je had er moeite mee en je raakte er door geirriteerd dus het werkte wel. Kan altijd een afstandschot invliegen natuurlijk. Ben het tegen barca spelen ook een beetje zat. 50% van de wedstrijden is tegen barca, vind dat wel een beetje jammer. Wat meer diversiteit zou leuk zijn!

3. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11

zoals ik zei: als me tegenstander barca is, ben ik het ook, weglopen neemt teveel tijd in beslag.

jah dat vind ik ook, ik had laatst een wedstrijd tegen een 2de klasser uit engeland8) dus koos ik voor vvv-venlo en waren we even goed:p

4. Vriendloos

Vriendloos Guest

Ja, maar ik heb een hekel aan die afstandschoten omdat het voor mij de kans wegneemt voor de counter. Ik kan héél moeilijk kansen creeëren zonder dat er een paar van jou op mijn helft staan, en met die afstandschoten krijg je óf een corner of ik moet weer uittrappen wat me ook tijd kost.

Maarja, Barcelona is niet het beste team, het beste team is waar je het meest mee gespeeld hebt. Als jij altijd met Chelsea speelt zie ik geen reden om Barcelona te nemen omdat je tegenstander dat ook neemt.

5. Vriendloos

Vriendloos Guest

Ik heb een competitie gemaakt voor enkel Nederlanders:

Competitie naam: DLA FIFA
    Afkorting: DLA
    ww: Dla

Een competitie met Nederlanders, en het heet DLA omdat ik in DLA zit. Maar je kan elk team kiezen die je wilt, er kunnen 16 mensen in, en 3 wedstrijden tegen elkaar.

6. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11

maar dit is de xbw league

7. Vriendloos

Vriendloos Guest

Ja, maar niemand speelt erin ...

Ik heb dus deze league, als je erin wilt weet je de gegevens, rond vrijdag hoop ik wel dat hij al redelijk vol zit, en dat we dan kunnen beginnen.

Btw Viktortje, heb jij wel eens tegen ene Bassie en Jelle gespeeld ofzo, het was iets met Jelle, die gozer speelde best goed tegen mij, 2-2 en ik won pas met penalties :p

8. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Oke misschien is barca niet de beste, maar de aanval is zo snel. Henry is met niemand bijna bij te houden, en messi ook niet. Soms geven sommige een trap naar voren wat nergens op slaat maar door hun snelheid krijgen ze toch balbezit :confused:. Dat is wat frustrerend soms.

En ik heb nou 33 wedstrijden online gespeeld, maar sta nog steeds nergens op de lijst. Wil wel eens weten hoe hoog ik sta!

9. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    of je moet er 20 winnen, of je moet zoveel winnen dat je in de top 10.000 komt ofzo..

@ vriendloos: nope ik denk niet dat ik ze ken.. maar als ik tijd heb meld ik me wel aan bij de league

10. Vriendloos

Vriendloos Guest

Bij 1100 punten dan kom je op die lijst dacht ik

Maar ik weet zeker dat je hem kent, ik keek gister naar de naam en hij was anders dan ik net zei, maar ik ben hem nu ook alweer vergeten x'D

Ik heb btw level 20 bereikt ^^, ik kom eraan Viktor ;)

11. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Heb nu 900 punten, nu ff doorgaan. Zit tot nu toe vandaag alleen nog niet mee, krijg veel kansen maar scoor bijna niks :mad:

12. Vriendloos

Vriendloos Guest

Gewoon tegen wat betere spelen, als je dan wint dan stijg je in 1 keer veel meer. Stel je voor als je van Viktortje/van mij zou winnen ranked, dan zou je meer dan 50 punten stijgen

13. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Oke, maar winnen van hogere lukt me denk niet :p. Maar ik zie nergens na de wedstrijd hoeveel punten ik erbij krijg, waar staat dat dan?

Ik doe trouwens altijd quick ranked match, misschien moet ik maar is in een lobby gaan!

14. Vriendloos

Vriendloos Guest

Staat nergens, dan moet je gewoon kijken wat je eerst had, en ik zit soms in de lobby te loungen, maar ik doe altijd custom match/ranked sessie aanmaken/-5% DNF, voorkomt het quitten ;)

15. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Oke dat is wel slim, ga ik denk ook maar is doen!

16. Vriendloos

Vriendloos Guest

Ohja, toernooi start vrijdag, hopelijk hebben we dan al zo'n beetje 12 mensen

17. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Heb net al een wedstrijd gespeeld, is dat erg?

18. Vriendloos

Vriendloos Guest

Ahhh, nouja dan maar gewoon starten, ik wil het liefst dat we het weekend al vol zitten, dus ken jij nog Nederlanders (liefst met hs) die wel een toernooitje willen spelen dan kan je hun de afkorting: DLA en ww: Dla meegeven, hoe meer hoe beter!

En viktortje, joinen man, ik moet wel een beetje concurrentie hebben, er zit er 1 in van niveau 18 en 1 van 11 en ik ook nog

19. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb niveau 5 en ga je straks helemaal van de mat spelen :+

20. Vriendloos

Vriendloos Guest

Ik heb een hele slechte dag, ik heb 3 verloren, niet normaal, mijn zelfvertrouwen is gekeldert.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina