Informatie: Uitgever: Rockstar Games Ontwikkelaar: Rockstar North Genre: Free Roaming Release: soon Site: http://www.rockstargames.com/IV/ Game Informatie: In Grand Theft Auto IV, zo leren we in de vrijgegeven trailer, speel je een (vermoedelijk) Russische immigrant in New York, die gevlucht is van zijn leven in het nare Oostblok. In Liberty City (New York) hoopt hij dat zijn leven een andere wending zal nemen en de slechte dingen die hij gedaan heeft, zoals mensen smokkelen en vermoorden, vergeten worden. We kennen de Grand Theft Auto serie en weten nu al dat dit niet gaat lukken en dat de hoofdpersoon in Grand Theft Auto IV het moeilijk gaat krijgen met verschillende bendes, politie en meer. Ook leren we in de trailer dat Rockstar meer dan ooit de ‘levende’ stad wil nabootsen. Zo komen er versnelde beelden van de stad voorbij die ongetwijfeld in het echte leven net zo chaotisch en willekeurig zouden ogen. Screenshots : Trailers : Debut Trailer [gt]18205[/gt] We're all looking for that special someone. [gt]20932[/gt] Move Up, Ladies [gt]28634[/gt] Uitleg Trailer : [gt]29197[/gt] Boxart Video : [gt]28354[/gt] Boxart : Theme Song : [yt]PjYy0ezKUQ4[/yt] Als er meer info vrij komt ga ik het plaatsen ... edit Kevf: Spelers van XBW die de PS3 versie hebben: PSN: HanTheMan83 Kevf_NL Voog81 Gamertag: voeg de jouwe hier toe: http://gamertag.leedbek.nl/
Ik zag nog geen topic hierover op het PS3 Forum , dus van daar . Deze game lijkt me echt te gek . Ik kan haast niet meer wachten . Messchien ga ik wel als hij uitkomt de import versie halen .
Komt die in het buitenland eerder uit dan? Ik zoek trouwens nog een slachtoffer voor de co-opmode. En is er al wat bekend over de verschillen tussen de ps3 en de 360? Gezien de grootte van het spel ed.
Ik ga er van uit dat hij in de US eerder uit komt . Op de 360 komt contend download . Op de Ps3 is dat nog niet bekend . EN het laatste nieuws :
Houdt dat in dat de content al op de ps3 versie zit? (vrees van niet). Twijfel nog een beetje voor welke console ik deze ga halen, maar ik denk dat het de ps3 wordt.
Was vorige keer ook best wel even lachen op CoD4 en ik importeer al mijn spellen, dus moet goed komen. Hoop trouwens op een mooie discinstall. Bij een game als GTAIV vind ik dat nl wel terecht. Free-roaming zonder ook maar een klein beetje laadtijd zou het wel compleet maken.
Zou kunnen dat hij in Amerika een dag eerder officieel verkocht mag worden. Was ook altijd zo met andere GTA's. En die content die de 360 krijgt zit er van wat er tot nu toe voor info is vrijgegeven niet in de Ps3 versie. Was dacht ik Exclusief voor de 360. @ Michael_T = Dit is trouwens de echte boxart, die in de startpost staat is fake! Klik voor boxart.
Heb besloten dat ik hem op de PS3 ga kopen, Simpel weg omdat ik niet het risico wil lopen dat ik halverwege het spel Microsoft weer moet gaan bellen omdat dat ding het weer begeven heeft. Ook omdat de PS3 bij mij via HDMI is aangesloten kies ik voor de PS3 versie. Ik denk ziezo dat dit steeds vaker zal gaan gebeuren dat als er multiplatform games uit komen dat ik dan toch voor de PS3 ga kiezen.
Grand theft Auto IV duurt voor mij nog veels te lang en mis dan ook een freeroaming game op Assassin's Creed na dan . Ik denk dat ik toch maar The Godfather: The Don's Edition ga kopen omdat ik deze op de Playstation 2 erg goed vond . The Godfather: The Don's Edition is toch ook een freeroaming game waar je tot 29 April kan vermaken . Misschien een tip voor jullie gamers ?
Heb The Godfather nooit gespeeld, maar heb niet echt bepaald positieve zaken over de game gehoord. Heb nog genoeg toffe PS3 en Wii games liggen om de tijd mee door te komen.
Die extra content en de achievements voor de 360 hebben voor mij geen waarde, zeker de achievements niet. Extra content is een leuk extraatje, maar in mijn geval niet bepalend. GTA is op zichzelf al zo'n grote game waarin zoveel te doen is. Komt de DLC wel naar de PS3 (volgens de laatste berichten komt dit waarschijnlijk volgend jaar), dan is het een leuk extraatje, meer niet. Voor mij dan tenminste. Klein detail is natuurlijk dat ik in april zelf ook geen 360's meer heb ( de reden weet je wel ). Had ik wel een 360 gehad, dan had ik alsnog voor de PS3 versie van GTA4 gekozen.
http://www.psonly.nl/nieuws/14313/Gratis_nummerplaat_bij_pre-orders_GTA_IV_in_de_VS/ Zouden wij hem vanuit hier ergens kunnen pre-orderen in de USA en die ook krijgen? Ik ga ws ook voor de ps3 versie. Maar wacht ws eerst nog even af.
Tja, ik ga ook maar gewoon voor de PS3 versie. Enkel wanneer de 360 versie veel beter presteert wil ik die gaan halen. Die extra episodes zullen me een worst wezen, ik ga er vanuit dat er geen nieuwe gebieden bijkomen, maar al zouden ze erbij komen, ik heb geen zin om een paar keer een euro of 10-20 weg te leggen voor nieuwe content.