Xbox live arcade games [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 11 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Heartbeat, het is in principe, qua gameplay een shooter zoals de panzer dragoon serie. Je vliegt rond in een pad waar je maar een klein beetje van kunt afwijken, ondertussen ''lock'' je enemies die je vervolgens neer schiet. Dat is tot zover allemaal niet zo opzienbarend. Maar wat de game bijzonder maakt is de hele feel, het heeft ten eerste een zeer aparte grafische stijl en ten tweede is de muziek heel prominent. De controller trilt hard mee op de beat en de muziek veranderd naar mate je tegenstanders neerschiet (verschillende geluiden voor verschillende aantal vijanden tegelijk). Door deze factoren geeft het een bijzonder gevoel als je met het geluid hard en de shock aan zit te spelen.

2. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    Kwam Sonic 3 nou maar naar XBA :'-(
    Of Sonic & Knuckles.

3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Er gaan geruchten dat Rare werkt aan drie nieuwe arcade games. Het zou gaan om de eerste Perfect Dark, Banjo Kazooie en Goldeneye 007. Inmiddels is de komst van Goldeneye 007 op Xbox Live Arcade zeer groot. Lees:

4. X-BoxFan

X-BoxFan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Welke xbox live spel spelen jullie het meest?Ik Bomberman Live.Gewoon omdat dat erg leuk is om online te doen ook al heb je alle achievements gehaald.

5. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik pak Bomberman vaak op als er weer een nieuw Bomb-Up pack is te downloaden. Ik vind die nieuwe pakkies altijd wel geinig. Nu speel ik als Bombapetra (zoiets, het is in ieder geval afgeleid van Cleopatra). Af en toe een potje SWOS is wel leuk, maar voor de rest raak ik de laatste tijd weinig Arcade titels aan. Gewoon omdat er te weinig mensen zijn online. Maar Rez HD lijkt me wel leuk, dus daar kijk ik wel naar uit. Normaal zou ik ook zeggen Lumines, maar die speel ik maar weinig omdat die potjes zo ontzettend lang duren. Voor even een kwartiertje puzzelen kan je beter Puzzle Fighter tevoorschijn toveren. Dat zijn allemaal hele korte potjes

6. Boony

Boony Dont eat yellow snow

Leuk Bevonden:
    0
    Speel echt niet veel arcade maar als meneertje met golden gun komt ga ik tog wat vrolijker kijken:) vooral online mode

7. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik lees het net van Goldeneye! Zo veel geweldige herrineringen aan. Altijd bij wat vrienden of zelfs op school dit spel doen. Alles was er goed aan, ik heb het zelfs een tijdje terug nog eens gespeeld. Dit is echt top nieuws _O_

Als het echt waar is dan...

8. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Golden Eye :{. Dat word echt een must als hij uitkomt _O_. Wie zal de eerste zijn met alles op 00 Agent, dat zou wel een tijdje duren, het is ons (broer) wel gelukt op de N64 maar of dat nog een 2de keer gaat lukken.

9. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, als ie echt komt dan word het gelijk kopen!!
    Maar er gaan geruchten ook dat Nintendo nog steeds de rechten in handen heeft van het spel.

10. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Wat vinden jullie van de arcade spellen van vandaag? Dat Omega Five vond ik best leuk, ik twijfel nog een beetje of ik die moet kopen. Maar met de trial heb ik me best goed vermaakt. Ook grafisch zag het er prima uit en het speelde gewoon lekker weg. Over Tron zal ik niet teveel woorden vuil maken, want daar sprongen de tranen van in mijn ogen. Echt drie keer niks..

11. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Is die Omega Five vandaag uitgekomen?

Erg leuk gedaan, hoe die level 3 laser van Ruby door alle stalen muren wordt geweerkaatst. Tis me ook gelukt om haar "klauw" vast te schieten tegen de bek van die robot die je de hele tijd van links aanvalt. Meteen een achievement binnen, maar hij geldt jammer genoeg niet in de trial. :)

Als je van horizontaal scrollende shooters houdt, dan is dit volgens mij best een vette game.

Edit: Wat unlock je eigenlijk in de full game? Een samurai met z'n hond? Tis zeker een maf spel.

Laatst bewerkt: 9 jan 2008
  12. badname

badname Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Omega Five is echt vet, maar de demo is veel te kort. Hoelang duurt he tom het volledige spel uit te spelen? Heeft iemand hem gekocht?
    Is de multiplayer alleen local of ook over live?

is het al bekend wanneer Rez uitkomt?

13. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik denk niet dat Omega Five echt lang duurt om uit te spelen... met 1 character. Is meestal niet met dit soort spelletjes. De speellengte wordt wel vaak opgerekt door het spelen en uitspelen met alle characters (vier in de volledige versie?). Maar als ie leuk is speel je dit soort spelletjes keer op keer op keer, ook al heb je het al vaker uitgespeeld. Volgens mij heeft het spel ook co-op, maar alleen offline?

EDIT: Over Rez, meer dan dit nieuws heb ik niet. Over een paar weken dus.

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    2 weken geleden lees ik dat Goldeneye 100% niet naar XBLA komt, en nu is er opeens een grote kans? Ik weet niet meer wat ik moet geloven. Zou wel SUPERvet zijn.

15. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Nouja, het is gebaseerd op een nieuw gerucht van CVG. Ik hoop gewoon dat het waar is, want als hij gaat komen is de beste arcade game ooit gelijk bekend :)

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Als die maar iets in de buurt komt van de N64 versie, is het inderdaad de meeste vette Arcade titel.

17. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik ken het spel nog zo'n beetje uit m'n hoofd, dus weinig kans dat ik die zou kopen...tenzij de achievements bruut zijn. :+ Ik weet 't niet hoor, maar soms heb ik met leuke achievements toch de neiging om een klassieker te kopen, zoals Sonic, en Prince of Persia en dat soort oud spul. :)

18. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Omega 5 is echt een van de vetste arcade games tot nu toe! Wat een prachtige graphics ook als je bedenkt dat het spel nog geen 50 mb is.

19. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    goldeneye ga ik cker kopen_O_

ik wil de achiev list zien:eek:

die facility met golden gun was veeet!!

20. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Heeft iemand hier Sonic 2? Zou diegene dan mij even willen helpen met die acts op Live halen voor de achievement? Want ik wil 'm 200/200 hebben. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina