Jaja, door een toevallige samenloop van omstandigheden deel ik mijn naam met een persoon waarvan de naam het afgelopen jaar regelmatig op het nieuws te horen was.
Maar dus, vanmiddag ga ik naar BCC. Dat is 100% zeker, maar ik hoop dan natuurlijk wel dat ze de Hitachi L32A01 hebben staan zodat ik hem kan testen. Games die ik meeneem zijn waarschijnlijk: Bioshock, Orange Box & Forza 2. Bioshock en Orange Box om de graphics en Forza 2 gewoon omdat ik het ken. Niet dat ik die andere spellen niet ken, maar ik heb ze nog nooit op de Xbox360 gespeeld (wel op de pc). Daarnaast ook nog ff een film mee: OF Donnie Darko OF The Gladiator. Dus een zak knabbels zal ook niet misstaan. Verder ben ik voorzien van een persoonlijk assistent die mij bij zal staan met deskundig advies. Succes gegarandeerd dus. De geïnteresseerden laat ik vanzelfsprekend mijn ervaring(en) weten. Maar mocht ik een tv hebben gekocht, dan denk ik dat een groot gedeelte van de dag ingevuld zal worden met het spelen van Bioshock. Goed, ik dwaal af en stop dus maar. Straks worden de Moderators nog kwaad! :
Trouwens, moet ik mijn 360 ook op een bepaalde manier instellen, dus instellingen wijzigen? Ik test met een gewone scart, omdat ik nog geen andere kabel heb. Maakt dat een erg groot verschil?
Laatst bewerkt: 10 jan 2008