Zo ziet mijn bestelling er tot nu toe uit, heb nog veel best goede spullen in deze PC die ik kan gebruiken, en TV-kaart heb ik ook nog, maar niet eens nodig.
Uitleg:
Ik heb een Quad-Core gekozen omdat deze PC al weer zo'n 3 jaar oud is, en als ik om de 3 jaar blijf upgraden kan ik het beste meteen future-proof doen, en als met de koeler kan ik hem overclocken naar 3,2GHz.
3GB Ram omdat ik nu Vista gebruik met 512MB, en ik merk dat dat gewoon echt te weinig is. Ik kan voor 2GB gaan, maar voor die 20 euro is het maximum wat een 32-bitssysteem aankan bereikt, en is dus mooier.
Het enige minpunt is de videokaart, een Sparkle 6200GS, maar dat komt omdat laatst de videokaart kapot was, en ik snel een goedkoop alternatief heb geregeld. Na een paar maanden kan ik deze wel upgraden met een 8800GT oid.
Kan je met deze computer goed video's bewerken in Pinnacle, en Photoshop gebruiken, of moet ik daarvoor iets aanpassen?
Als iemand nog tips heeft, deel ze graag, ze zijn van harte welkom.
Edit: Heb inmiddels de kast en voeding al aangepast, is nu de Antec Sonata III geworden, die heeft al een voeding, en daar bespaar ik dus 60 euro op . Ik moet alleen kijken of alles wel past, doe ik zo, maar ik ga ervan uit dat alles gewoon past.
Laatst bewerkt door een moderator: 9 jan 2008