Meer gehyped bedoel je, die game moest echt het hele massa killen iets naar een nieuwe level brengen wat het niet deed. Was wel vermakelijk in HD en alles maar niks bijzonders.
Iedereen verwachtte veel van die game maar maakte volgens vele niks klaar.. ik vind die game echt heel vet hij doet wattie moet doen.. ik kan echt niet wachtten tot er nog 1 uitkomt..
Het enige goede was dat je echt met 1 aanval 300 man kan doden. Goed, daarin was het geslaagd. Maar de AI zelf stelde echt niets voor en dan voornamelijk je eigen troepen. Die lopen er maar een beetje bij, om er bij te lopen. Het was een aardige game, maar voldeed gewoon simpelweg niet aan de 'hype' die er van te voren omheen hing.
Uh. Nee. Oblivion is niet ondergewaardeerd. http://en.wikipedia.org/wiki/The_Elder_Scrolls_IV:_Oblivion#Reception
Met je nummer 2 ben ik het eens! Maar die werd best wel gehyped....en had ook best wel hoge cijfers...weet nog wel dat die maanden van tevoren toen bij de PU op achterkant stond enz enz. Dus zo underrated is die niet! En nummer 3 heb ik nooit gespeelt....lijkt me wel vette game
Harry Potter 5 Two Worlds Ace Combat 6 (Online echt erg vet en goede servers, maar ondergewaardeerd de allermooiste van deze topic)
Meest ondergewaardeerde game van 360 is toch wel Viva Pinata. Beetje ondergesneeuwd door veel topgames en door het "kinderlijke uiterlijk". Ben m toen ik een aanbieding zag staan maar gaan halen en heb me er erg veel uurtjes mee vermaakt! Daarnaast ook The Godfather, naam komt iedereen wel bekend voor, maar spel had ik niet veel over gehoord. Ben er uiteindelijk naar opzoek gegaan en in een winkel kunnen vinden. Het is niet een uber spel als GTA, maar kan je echt heeel wat uurtjes ook zoet houden.
Denk dat het een matige game wordt die vooral vet is met 4 players. Alleen komen d'r in febuari veel vettere games. Daarom zal hij misschien ondergewaardeerd worden. Maar dat het een topper wordt... Daar hoef je niet op te rekenen.
Mja heb je wel gelijk in.. maar hij wordt altijd gezien als zon budgettitel maar die game had echt vernieuwende gameplay Heb je eragon gespeeld? want ik heb me daar echt mee vermaakt..
Ik heb de australische versie al en ik vind dat het een topper is vooral in co-op maar je moet maar van hack and slash houden Ik heb nog nooit zo mooi bloed gezien in een game
OMG N3 is echt niet onderschat maar overschat ik heb hem en hij is bagger, zoiets spelen alleen jappen /Mod Je iets vriendelijker uitdrukken m.b.t. bevolkingsgroepen mag wel. Bovendien speel ik de game ook en ben toch echt geen 'Jap'. ~Kevf