Heb een klein probleempje, hoe kan in het level Griekenland die twee eindbazen vernietigen? Er is iets met dat schild, maar ik begrijp het niet helemaal. Moet ik dat er van af trekken, kapot schieten of gewoon hard wegrennen.
hey ik zit nu bij die 2 paarden, als ik ze pissed heb dan komen ze op me af en dan moet ik op een richting en "b" drukken om zon special shot te maken. Maar dat doet ie bij mij niet erg hard. Hoe kan ik dat het beste doen?? alles los en tegelijk kort op een richting + "b" of hoe zit dat, wordt er een beetje leip van aaah heb het eindelijk, je moet ook mikken
vraagje over een van de secrets in het level "Obelisk of Khamoon" heb je een secret item, hiervoor haal je een hendel over en dan komt er een stang uit de muur, deze gaat op tijd dus je moet snel naar boven klimmen, dit is best een eind. Maar elke keer als ik boven ben is die stang weer terug in de muur. Hoe snel ik het ook doe (zonder fouten) en nog is die weg. Iemand tips?
anders youtube wel Maar goed je zal het gewoon sneller moeten doen want het is de bedoeling dat je echt vanaf hendel naar boven sprint.
ah oke heb filmpjes ook gekeken en daarom dacht ik misschien iets vergeten, maar goed dan weet ik het nu zeker, nog meer trainen tnx !
Hebben jullie dat ook als je in een enorme ruimte komen dat je eerst alles even goed gaat bekijken en dan schrikt hoeveel detail er wel niet te zien is? Ik loop nu in Egypte en holy shit, wat een geweldige graphics allemaal!! Overigens zag ik laatst wat foto's van Tomb Raider: Underworld... ziet er goed uit!!
Hmm, ik ben niet heel enthousiast over de graphics. Het is allemaal wel leuk gemaakt, maar ik merk te duidelijk dat het een port is en niet echt een 360 titel. Vooral de teksten in beeld vallen echt op als erg lelijk. Soms zijn textures ook niet helemaal je van het...
als je tombraider leuk vind dan zeker heb me uber vermaakt met de game moet btw nog steeeds de timetrails
ik speel op HDTV en kan me wel in zijn argumenten vinden. Het font van de 'leveltitel' tekst is vreselijk onscherp terwijl die op de PC zeer scherp zijn. Daarnaast zit er niet zoveel detail in als echte xbox 360 games (met detail bedoel ik dan rommel op de vloer, muren die niet volledig heel zijn, uitstekende randjes), als je het vergelijkt met gears of war dan bevat die veel meer detail in de gebouwen in tegenstelling tot anniversary die nog heel veel gebruikt maakt van kamers met vierkante muren, erg vlak allemaal. Natuurlijk ziet het er goed uit en op de PS2 is het vast één van de parels maar goed vergelijken met de xbox 360 games van nu kan je het niet. Daarnaast zijn de textures ook niet van het niveau van andere games op de xbox360, bump mapping kent anniversary niet (of nauwelijks niet). Heeft er natuurlijk allemaal mee te maken dat anniversary eigenlijk alleen op de ps2 zou uitkomen en ze iemand anders aan de port hebben gezet die waarschijnlijk geen toegang/budget toegezegd hebben gekregen om de xbox360 versie op te fleuren. Om goed te zien hoe het wel kan moet je maar eens wat anniversary screenshots naast Tomb Raider Underworld - de echte next-gen TR game leggen. Dan zie je toch al heel wat verschil in detail en textures tussen de twee games. Geeft gelijk aan hoe Anniversary er ook uit had kunnen zien hadden ze de tijd er in gestoken. Overigens zeg ik niet dat ik de game er slecht vind uitzien, ze hebben gewoon alleen niet de volledige potentie van de xbox 360 (en net zo goed PC) niet benut en dat is jammer, port of niet. Ik had nog genoeg WOW momenten (maar misschien ook weer meer dankzij de vergelijking met TR1 die ik constant maakte) en heb me uitstekend vermaakt met de game (alledrie de versies die ik heb )
Goed uitgelegd! Technisch gezien niet zo bijzonder, maar artistiek soms erg mooi. Natuurlijk zijn de momenten dat je iets herkent uit deel 1 altijd leuk. Ik vond het trouwens sowieso wel een erg leuk spel. Heb het met plezier uitgespeeld. Leukste Tomb raider nog toe denk ik...