Aantal Feature Requests

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Willem, 8 jan 2008.

1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik ben een aantal dingen tegengekomen op andere fora en heb nog wat ongemakjes, dus dacht, laat ik eens een topic openen met Feature Requests zoals die tegenwoordig zo mooi heten! :)

1
    Als ik een post maak die een nieuwe pagina bij een topic aanmaakt, dan word dit topic aangegeven als Ongelezen op de lijst van het desbetreffende forum. Ik denk, ów, er is tussen mijn post en de laatste gelezen nog iets geplaatst. Maar dan is dit niet zo. Natuurlijk geen ramp, maar sinds er hier een aantal slimmerikken rondlopen (metname Jorrit meen ik?), denk ik, en hoop ik, dat deze het wel kan aanpassen. Is niks ingrijpens maar het zou wel handig zijn en verbetert het forum weer een klein beetje.

2
    Als ik een post maak en op Plaats bericht (o.i.d.) druk dan word dit natuurlijk geplaatst. Heel normaal. Word echter op het moment dat ik typ (en vervolgens post) een post gemaakt dan heb ik dit niet door, terwijl deze post best quotes van mij kan bevatten met discussie. Op een ander forum krijg je dan een bericht in de trend van: 'Op het moment dat jij je post plaatste is er al gepost, misschien heeft dit te maken met de discussie'. Je word dan teruggebracht naar waar je een bericht kan maken en kan van onder lezen wat er nog gepost is én eventueel je post aanpassen om vervolgens op Plaats bericht te drukken. Op dat andere forum werd je nog niet geplaatste post netjes bewaard, kon je lezen wat er extra bijgepost is en zelf makkelijk posten. Dit vind ik wel een goede toevoeging!

3
    En nog iets kleins. Haal die XBW Chat ff weg als Green Mile Sub, neem neit aan dat de Chat voor 90+ is? Niet dat het van mij op toepassing is dus wellicht is het (al) opgelost voor mensen die niet langer dan 90 dagen geregistreerd zijn.

Dat waren ze, wat kleine dingetjes.

De groeten, Willem :)

2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    1 Klein dingetje maar viel mij idd ook al op. Soms wel vervelend want dan denk ik dat er na mij gereageerd is wanneer dit niet het geval is.

2 Hoeft van mij niet maar het idee is ok :)

3 Of gewoon als sticky in de ASEL misschien?

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Dat zeg ik dus ook, kleine dingetjes die het allemaal nét iets makkelijker maken maar niet persé nodig zijn. ;)

4. Farmir

Farmir VIP User

Leuk Bevonden:
    0
    1) - Nu ben ik er eindelijk achter waardoor dat komt! Ik dacht dat ik misschien op Vorige had gedrukt.

2) - Hmm, de kans is klein dat dit gebeurt, en who cares als je het een dag later leest.

:cool: - Dat vroeg ik ook al ;)

5. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    *huurt vijf extra coders in :p

6. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Ik denk niet dat het 2de punt in een vbulletin toegepast kan worden. :x

7. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    kan xboxworld niet een partitie beginnen dat nederland ook xboxlive video wil hebben.. Of dat we vragen om de amerikaanse versie van live..

Want ten eerste heeft nederland dus weinig live functies vergeleken met amerika.,

Ten tweede, is de onderhoud en updates van nieuwtjes en trailers normale freebee stuff ontzetten slecht.. we krijgen om het half jaar eens een x een nieuwe HD trailer van een blockbuster en daarna kunnen we weer een lange tijd wachten..

En wanneer kan je nou is een keer gebruik maken van IDEAL om je live betalingen over te maken.. VISA en andere kaarten SUCKS.

Dus waarom geen internet onderzoek van wat wij NL Live mensen willen..

Om de Nederlandse Directeur van microsoft xbox360 een keer wakker te schudden..

8. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Kun jezelf niet even coderen?

Of heb je tegenwoordig voor alle dingen die je moet doen mensen? (release lijst xbw bv,)

9. Jorrit

Jorrit Server admin XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    9
    Dat eerste punt zou zo moeten zijn. Gooi al je cookies eens weg en probeer het dan opnieuw?

10. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    En dat is mijn 4de punt. Maak de shortkey van die smilie toch eens wat anders. Komt echt te vaak voor dat 3 ) gebruikt wordt. Verander de shortkey in 3-) o.i.d.

11. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Kerel, dat heeft toch niks met dit topic te maken?

Ontopic: Ik stoor me eigenlijk nooit zo erg aan bovengenoemde punten, van mij hoeft het niet. De kans dat iemand post terwijl je post is niet zo heel groot (tenzij je 30min met je reactie bezig bent, maar dat ben ik iig nooit).

12. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ja dan werkt het wel, bij mij althans. Alleen om nou elke keer je cookies weer te verwijderen.

Voor mij maakt het weinig verschil of het nou wel of niet gebeurt. Maja alle kleine beetjes helpen zoals willem al zei en heel soms is het irri:+.

Geloof me, er zijn een aantal personen die echt aanbeden worden hier en waarop altijd heel wat reacties volgen binnen een paar seconden :emo:

Edit:// je hebt soms trouwens ook dat veel mensen een double hebben omdat zij bijvoorbeeld 2x snel achter elkaar op de edit knop drukken. Bij sommige fora's heb je dan dat je een melding krijg die er ongeveer zo uit ziet: Je moet nog 10 sec. wachten om weer te kunnen reageren in deze thread. Zo voorkom je double posts als iemand zijn internet bijvoorbeeld blijft hangen. Misschien is dat ook handig als dit kan.

Laatst bewerkt: 9 jan 2008
  13. Farmir

Farmir VIP User

Leuk Bevonden:
    0
    Dan ook meteen 8 ) Heel vaak krijg je dit:

Gears of war 7 (3e kwartaal 2028)

terwijl het moet zijn gears of war 7 (3e kwartaal 2028 )

14. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Dat met die smilleys daar ben ik ook wel voor, aan de andere punten stoor ik me niet zo erg.
    Je mag me naam wel zeggen hoor :+

15. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Hebben jullie geen last van het feit dat het forum poeptraag is en de frontpage niet te bereiken is?

16. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kunnen kansloze gesloten topics niet gewoon verwijderd worden door een Mod?

Net zoals nu, staan er 3 topics open van een gast die The Club demo niet kan vinden.

En nee
    "Ze zakken vanzelf weer weg"
    vind ik geen argument.

17. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Precies, dat vind jij geen argument. ;)

Wij verwijderen niet zo snel een thread. Ook niet iedereen heeft meteen door hoe een forum werkt, en alles wat voor de 'ervaren' forumgebruiker 'kansloos' is/lijkt, kan een nieuwe gebruiker op weg helpen als hij zo'n thread vindt via de zoekfunctie. :)

18. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Verdammte Noobies!

Deel Deze Pagina