eXe - EXtreme Elite

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Alpha Gsus, 12 dec 2007.

  1. ZeR0SaN

    ZeR0SaN Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Durf het haast niet tevragen maar wat is PDZ2 ? Ik zou het echt niet weten ben nooit zo'n xbox gamer geweest. was ps2 gamer tot GoW uitkwam...
     
  2. FuSionZ

    FuSionZ Guest

    Check The club demo die is ook erg
     
  3. FuSionZ

    FuSionZ Guest

    download hem op marketplace bitch :) for free cjeck hem zelf

    JWZ
     
  4. FuSionZ

    FuSionZ Guest

    wat als ik zeg dat het een shooter is?

    Camel die maar:)

    Pelada in tha house
     
  5. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Perfect Dark Zero, een release titel(shooter) van de xbox 360. Een game die toen echt door veel mensen gespeeld werd. Het was echt een geskillde game en zeker niet iedereen kon het. Hele mooie tijden met die game gehad :cool: Toen nog samen met experienz een clan begonnen haha mooi hoor maar hij ging later weer halo 2 spelen. Ikzelf heb het een jaar volgehouden met pdz. De graphics zijn ondertussen erg achterhaald maarja het was dan ook een release titel die toen voor consolegamers als mooi werd beschouwd.

    PDZ2 slaat echter niet op deze 360 titel maar op de nintendo 64 game. Echter zijn het alleen nog geruchten. Met die geruchten komt mee dat het een grootste shooter moet worden die vergeleke kan worden met een game als halo. Zeker niet onmogelijk de game bied genoeg potentie. Hoewel de 360 versie minder goed was dan de nintendo 64 titel maar die heb ik zelf nooit gespeeld.

    Het was trouwens een game die met 32 spelers gespeeld kon worden. En het was mogelijk om met 4 tegen 28 te spelen. Dat was zo vet dat ik eigenlijk alleen dat maar wilde doen. Alleen ja de tegenpartij wilde nog wel is leaven.:+
     
    Laatst bewerkt: 8 jan 2008
  6. ZeR0SaN

    ZeR0SaN Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    tja ik heb van de game gehoord maar nooit gespeelt ik zat toen nog met gimbly I op socom 2 in de bosjes tesniperen \o/ ik vind socom het beste spel ooit gemaakt ookal was nummer 3 zwaar bagger.
     
  7. RiChY

    RiChY GoW II

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    He raiden en Priest volgensmij was pdz toch wel een top game van de launce en niet Quake4XD maar goed groot gelijk ik vraag me af wie er allemaal begonnen met zijn xboxikop deze datum, 24-12-2005 rond kerst 2005 dus en me eerste game was pdz it weet ik wand die dag had ikmijn eerste achievement:b:
     
  8. RiChY

    RiChY GoW II

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal met je eens het leuke was dat je dan nog kon winnen ook 4 tege 28 als je dan goed wasXD, je moes dan wel een beetje sneaky lopen niet zo van wij hier en 28 andere 5 meter voor ons verderXD maar goed de game zelf vind ik fucking skillt vanwege de besturing en de snelheid van het spel.

    Ps: priest jij vond PDZ toch eenkut game en dan zeg je Hopelijk PDZ2 ook|:-
     
    Laatst bewerkt: 8 jan 2008
  9. Priest

    Priest Just Live Your Life.

    Berichten:
    1.042
    Leuk Bevonden:
    0
    Kheb de 1ste perfect dark zoveel gespeelt dat hij het niet meer deed deel 2 vond ik tegen vallen en was ik te laat in gkomen

    maar wil aan deeltje 3 zeker gaan meedoen!!!!! (als hij uitkomt)
     
  10. zlatan188999

    zlatan188999 Active Member

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    haha mijn PDZ is ook kapot :D
     
  11. FuSionZ

    FuSionZ Guest

    is er een deel 2???8)
     
  12. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Deel 1 was op de nintendo 64. Deel 2 heette Perfect Dark Zero. Volgende deel zou dan deel 3 zijn.
     
  13. Lightnezz

    Lightnezz NsG Manager

    Berichten:
    855
    Leuk Bevonden:
    0
    Een deel van eXe is naar mijn nieuwe clan gegaan waar is de rest heen gegaan of proberen ze het nog een x met eXe?
     
  14. samuraYpizzacat

    samuraYpizzacat Active Member

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe clan........? hoe heet die dan?
     
  15. Priest

    Priest Just Live Your Life.

    Berichten:
    1.042
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou nieuwe clan ander team SG :b:
     
  16. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk wordt SG niet als Ic3: Dood, Levend, Dood, Levend, Dood, Levend, Dood, Levend etc8)
     
  17. Lightnezz

    Lightnezz NsG Manager

    Berichten:
    855
    Leuk Bevonden:
    0
    SG is eigelijk nooit echt opgeheven maar ze deden gewoon een tijd niks, en dezelfde mensen zitten in SG behalve dSis, dus komt wel goed;)
     
  18. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar wie komen er allemaal bij dan? Ik zag al Torres, excellent, madness ?
    edit/ Ow jij zelf ook lees ik net.

    Wordt hier niet gewoon weer een fout gemaakt?
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2008
  19. Lightnezz

    Lightnezz NsG Manager

    Berichten:
    855
    Leuk Bevonden:
    0
    Gsus, excellent, madness, ikke, 12eaper, 2neo2, Dominic(weet het niet zeker), torres, knifer, ruthless,
     
  20. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja dat d8 ik al, maarja iig succes gewenst :) Welke games gaan er eigenlijk gespeeld worden? Meerdere of alleen GoW? Komt er ook een site? Komen er verschillende teams voor 1 game? enz enz.

    Samengevat: komt er een topic met al deze informatie :p pm anders maar ;)
     

Deel Deze Pagina