inschrijvingen kunnen nog tot zaterdag 19 januari gedaan worden denk ik.. want we hebben ongeveer uurtje nodig de poules te regelen etc en dan hebben we nog genoeg tijd.. voeg elkaar ff toe op XBL zou ik zeggen. kunnen we lobby's maken waar alleen Freinds in kunnen en krijg je geen buitenlanders die je moet kicken en voor een slechte verbinding zorgen.
13 januari wordt een soort van kennis race gehouden maar telt nog niet mee voor de punten. Op 20 Januari beginnen we met de Renault Clio Cup. Inschrijvingen moet via het www.jcmaw.nl/forum gebeuren anders kan je helaas niet meedoen! Ik snap niet wat het probleem is kwa wachtwoorden als je automatisch kan inloggen elke keer. Nummer 13 wordt niet gebruikt zie ik. Inschrijven kan nog maar wees er snel bij want de 2de poule vult zich ook snel.
Ik: hrijpma en luchtfietser vriend van mij willen ook wel aan de clio cup meedoen. Ik weet niet wat de racenummers zijn daar snap ik geen hol van.. dus als iemand me uitlegt waar ik dat kan vinden dan geef ik die even door ....