De HDTV thread [Deel 16].

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    ik heb toch maar de LE32R81 gekocht, zwarte uitvoering. Zat echt te twijfelen tussen de S en de R. Maar het prijsverschil was maar 53 euro, dus ik dacht doe eens gek .. \o/
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.593
    Leuk Bevonden:
    8.695
    Ik ben voor de LE32R82 gegaan. Vond het design van de R82 iets mooier dan die van de 81. En voor die 4 euro verschil hoef je het ook niet te laten :+
     
  3. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Voor hoeveel hebben jullie ze waar gekocht?:)
     
  4. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Straks ff foto's maken Modder-Eter en R. v.d. Akker?
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.593
    Leuk Bevonden:
    8.695
    Ik denk dat ik hem pas op zn minst morgen zal hebben. Dus dat moet nog ff wachten.
     
  6. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Oké chill, waar heb je hem trouwens weg?
     
  7. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Ik maak zeker foto's . Maar hij was niet op vooraad dus zal hem wel ergens volgende week krijgen. Ik heb hem bij redcoon.nl voor 630 incl verzendkosten.
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.593
    Leuk Bevonden:
    8.695
    Die van mij was iets duurder. 650 bij bobshop.nl, vooral omdat ik al een positieve ervaring heb met de shop. Wel heb ik de 4 euro duurdere 82 versie :+
     
  9. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    Ik wil een full hd aan gaan schaffen. Budget tot de 1500. Maar hoe minder hoe beter offcourse. Liefst koop ik bij een winkel waar ik m zelf op kan komen halen. En voor echte koopjes zal dat dus mediamarkt of bcc worden hiero.

    Vraag 1:
    Weet iemand of als je bij een webwinkel een tv goedkoper hebt gezien je dit dan bij bcc of mediamarkt op kan geven? Dus dat je de tv dan ook goedkoper mee kan krijgen? (ze pretenderen beide de goedkoopste te zijn).

    ====
    Ik heb nu een samsung hd-ready 66cm. Deze gaat naar de slaapkamer, en voor de woonkamer wordt t dan een 94 of 100+ tv. Omdat de samsung me nu goed bevalt(behalve geluid maar dat gaat toch via de versterker) zat ik weer te denken aan een samsung.

    Vraag 2:
    Ik dacht zelf aan de le37m86 (1100,-) of de le40m86(1400,-). Beide uit dezelfde serie, iemand ervaring met deze types!? Of heeft iemand een andere tip. (prijzen zijn van de mm, dus er kan nog wel wat naar beneden)

    bedankt voor het lezen, en ik hoor het wel!
     
  10. Jordskateboarder

    Jordskateboarder Een Member

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja een vriend van me heeft die tv voor 1000 euro "afgedingt" bij de It's.
    Beeldkwaliteit is echt zeer goed en hij geeft ook full hd weer door component!
    Ik vind het design persoonlijk erg mooi, als je de tv aanzet krijg je een dof wit lichtje onder de tv, als je de tv uitzet gaat dat lichtje ook uit.
     
  11. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    thanks!.. zal van de week nog eens gaan kijken, als ik wat meer info op zak heb :) . Echt vaag dat wat je zegt bij de een is ie 1400 en bij de andere 1000, da's toch echt een GROOT verschil, dunkt me!
     
  12. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Bij BCC heb ik nog nooit n deskundig antwoord gehad en zelf iets oplossen of repareren al helemaal niet.
    Ik heb zelf geen ps3, maar volgens mij heb je n instelling verkeerd staan. Je moet sowieso de output op hdmi staan, maar moet je ook de juiste resolutie niet instellen? Is die game wel 1080p? Weet niet welke je speelt?
     
  13. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139

    damn wat worden die dingen snel goedkoper :+ Ik heb in september de R81 gekocht voor 775 (wel bij de It's, afgedingt. Op internet was hij het goedkoopst voor 715 te vinden. Ik had die 60€ meer wel over voor een 'gewone' winkel)

    Het is al opgelost bij hem ;)
     
  14. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.272
    Leuk Bevonden:
    2.945
    Mijn vader wil een tv kopen, 101 , 107 cm ofso. Nu zag ik een erg mooie aanbieding van een Plasma. Maar nu vraag ik mijn af wat nou alle verschillen zijn tussen Plasma & LCD. En welke dan toch het slimste is om te halen.
     
  15. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
     
  16. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Tegenwoordig is de kijkhoek wel zo groot hoor, met mijn lcd (Samsung LE32R81b) zie ik geen enkel verschil, hoever ik ook naar links of rechts afbuig
     
  17. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    En daarom beste mensen, daarom gaat ik vandaag naar de BCC met een 360 onder de arm om aaaaalle beestjes uit te testen. Ik neem zelfs een cameraploeg mee. Kijk vanavond maar naar Hart van Nederland, daar komt de exclusieve tv-review van JulienC! _O_
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Je lijkt wel een criminieel..Julien C.
     
  19. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaja, door een toevallige samenloop van omstandigheden deel ik mijn naam met een persoon waarvan de naam het afgelopen jaar regelmatig op het nieuws te horen was.

    Maar dus, vanmiddag ga ik naar BCC. Dat is 100% zeker, maar ik hoop dan natuurlijk wel dat ze de Hitachi L32A01 hebben staan zodat ik hem kan testen. Games die ik meeneem zijn waarschijnlijk: Bioshock, Orange Box & Forza 2. Bioshock en Orange Box om de graphics en Forza 2 gewoon omdat ik het ken. Niet dat ik die andere spellen niet ken, maar ik heb ze nog nooit op de Xbox360 gespeeld (wel op de pc). Daarnaast ook nog ff een film mee: OF Donnie Darko OF The Gladiator. Dus een zak knabbels zal ook niet misstaan. Verder ben ik voorzien van een persoonlijk assistent die mij bij zal staan met deskundig advies. Succes gegarandeerd dus. De geïnteresseerden laat ik vanzelfsprekend mijn ervaring(en) weten. Maar mocht ik een tv hebben gekocht, dan denk ik dat een groot gedeelte van de dag ingevuld zal worden met het spelen van Bioshock. Goed, ik dwaal af en stop dus maar. Straks worden de Moderators nog kwaad! :):

    Trouwens, moet ik mijn 360 ook op een bepaalde manier instellen, dus instellingen wijzigen? Ik test met een gewone scart, omdat ik nog geen andere kabel heb. Maakt dat een erg groot verschil?
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2008
  20. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1266264/2

    was dit topic op tweakers.net aan t lezen. Hoe moet je als consument nu nog kiezen!? Zoals ik eerder al vertelde willen wij een grotere tv kopen voor beneden. We wilden gaan voor full-hd, omdat je denkt dan een tv te kopen die beter beeld geeft als een hd-ready. Daarnaast omdat het scherm ook groter is, ben je je er van bewust dat er meer pixels kunnen zijn, en juist daarom denk je dan dat full-hd dus weer beter is als een hd-ready...

    Maar nu lees ik in het bovengeplaatste linkje eigenlijk alleen maar hoe slecht full-hd lcd's tv's zijn.. zeker naar mate ze groter worden. En dat je voor dat geld beter een hd-ready plasma kan kopen!

    Redenen zijn oa dezelfde grote(in onze wensen 94+ schermen) 720p plasma tov dezelfde grote 1080p lcd de plasma véél scherper is, minder pixels geeft, geen last van ghosting en meer zwart.

    Hoe kan dat nou!?

    Maar het is toch de toekomst? 1080p spellen voor de 360, bluray/hddvd films, hd-tv? Of mis ik nu iets?

    (ter extra nfo we zitten ongveer 2.5 meter van de tv vandaan)

    Had eigenlijk al een beetje een keuze gemaakt, en alleen omdat ik wat meer consumenten ervaringen aan t zoeken was kom ik bij bovenstaande link uit... nu bennen we weer terug bij af..

    Iemand hier die een beetje licht in de duisternis van lcd vs plasma kan schijnen!?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina