[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 5]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Michael_T, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Zijn er 8? Ik dacht dat er zes waren en dat de laatste zich in de ruimte afspeelde. Worden de anderen beter qua fx ed? Want dan gooi ik er even een vaste Hellraiser-avond tegenaan :+
     
  2. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Misschien zijn er 7 weet wel dat er vet veel zijn. (in de ruimte kan ik me niet herinneren dus die moet ik ook nog maar eens zien 1)

    Nou'ja qua fx wordt het wel beter. Maar je zult merken als Hellraiser fan dat het gewoon wat minder is (zeker kwa verhaal) maar dat het toch vermakelijke films zijn. En pinhead is gewoon vet ;).

    Even gecheckt er zijn dus in totaal 8 hellraiser films (ja 8 ?!)
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2008
  3. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Hellraiser Inferno (V) is een hele aardige film hoor, behoorlijk ziek einde ook.
     
  4. Killjoy1984

    Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn 8 delen inderdaad, laatst bij de mediamarkt opgepikt voor 14,95 alle delen in een verzamelbox.

    Edit: Correctie 9 delen, 2008 komt een remake uit
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2008
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    oe dat is netjes!
     
  6. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Serieus voor maar 15,-?! (zag ook net dat er een remake uit komt ja, zal wel weer kut zijn maar het checke waard :).)
     
  7. Killjoy1984

    Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep ik zag hem liggen bij die aanbiedingenstapel, 9 dvd's (1 bonus disc met making of, interviews, etc.) in een collectors item box. dat is 1.66€ per dvd. dus is helemaaaal niet duur!
     
  8. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Close Encounters Of The Third Kind (Steven Spielberg, 1977, BluRay)

    [​IMG]

    Ik zag Close Encounters voor het eerst en voor het laatst toen ik een jaar of tien was en destijds liet de film een enorme indruk op me achter. Nu, zoveel jaar later, heeft de film helemaal niets aan kracht verloren. Ik vrees dat je wel bovengemiddelde interesse in het buitenaardse moet hebben wil je over de achterhaalde special effects en aliens heen kunnen kijken, maar als je je daaraan niet stoort blijft het een geweldige ervaring. Spielberg weet door weinig gebruik van (kalme) muziek en rustige camerabewegingen een hele mystieke en vredelievende sfeer neer te zetten die perfect bij het gevoel aansluit. All-time classic wat mij betreft _O_

    En om het bij botsingen der culturen te houden:

    The New World (Terrence Malick, 2005)

    [​IMG]

    Ooit voor een deel gezien, toen was ik al erg onder de indruk, vervolgens op het lijstje gezet om zo snel mogelijk te kopen en nu dan eindelijk helemaal gekeken. En wat een genot :)

    Een licht filosofisch, episch liefdesverhaal dat veel meer omvat dan slechts het liefdesleven van de dame die centraal staat. Door de natuurlijke rust en zweverige liefde van The New World beland je bijna in een soort meditatie.

    Goddelijk gewoon [​IMG] Wat een film...
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Over zweverige liefdesverhalen gesproken: The Fountain al gezien?

    Close encouters vorig jaar voor het eerst gezien. Idd een blijvertje!
     
  10. Ashavan

    Ashavan Guest

    The fountain was meer een vaag filosofisch gebeuren met een liefdes verhaal er aan toegevoegd als soort van rode draad vulling. Wel een goede film.
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Je spreekt jezelf tegen: rode draad is zeker geen 'vulling' ;)
     
  12. Ashavan

    Ashavan Guest

    Het vult de rode draad meer. In mijn ogen hadden ze dat liefdes verhaal maar verzonnen omdat er niks beters was om al die verschillende levens aan elkaar te knopen.
     
  13. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    Eergister Gangs Of New York gekeken
    vond het wel een aardige film, wel lang 160min :eek:
    ik geef het een 7

    Gister Rocky
    de orginele (1e) uit 1976 ofzo...haha die gast was wel droog 8) (hoe bedoel je boxers zijn dom)
    een 6.5

    (psst beide dvd's staan tekoop in xbazar :+ )
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Hoe kan je de eerste Rocky een 6,5 geven! Film heeft zelfs nog een Oscar gewonnen. Barbaar! ;)
     
  15. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    :+
    ik hou niet zo van oude film (1976 8) )
    vond het verhaal ook niet echt goed...beetje slap
    gelukkig voldeed het einde niet aan mn verwachting, anders had ik het lager gegeven :):
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Happy Feet HD-DVD

    Gisteren met m'n vriendin de HD-DVD van Happy Feet gekeken. Wát een film! Zo adembenemend mooi (natuurlijk doordat het HD is) en barstensvol humor. Ook muziek was geweldig.

    8
     
  17. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ja, maar dat vond ik echt een verschrikkelijke, pretentieuze kutfilm. Typisch style over substance gevalletje. Pure interessantdoenerij zonder inhoud dus. En dat gevoel had ik ook al bij Requiem For A Dream (die videoclipmontage kwam echt m'n strot uit). Aronofsky is niet bepaald mijn regisseur gebleken ;)
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Zeker 'style over substance' zoals jij het noemt. Eerste wat ik tegen mijn vriendin zei na die film: eigenlijk is het een flinterdun liefdesdingetje. Maar wel op een (vind ik) zeer mooie manier gebracht.

    Meningen verschillen ;)
     
  19. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    echt klote dat Miami Vice ( film ) niet op blue ray uitkomt

    laat dat de enige film zijn die ik wil kopen
     
  20. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Rocky is zeker wel een goede film, het jammere is dat sommige mensen een film gaan beoordelen op hoe oud hij is, in mijn ogen is Rocky een zeer sterke film die een veel hoger cijfer behoort te behalen dan een 6,5.

    Maar ik ga eens The New World kijken, lijkt me een leuke film als ik het zo hoor.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina