Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij heb je een nieuw account aangemaakt, en niet gekoppeld aan de account waarmee je de achievements hebt behaald.
     
  2. Nukeshell

    Nukeshell Active Member

    Berichten:
    526
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb de eerste paar potjes de Special Ops gebruikt en die had een MP5, weet niet wat de Assault heeft eigenlijk...
     
  3. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
  4. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Niemand hier een 48 hour card? Wil Cod 4 weer doen! :9 En ik moest gisteren tegen lui die prestige zeker ieder al vaker dan 5 keer hebben gehaalt. Krijgen ze dan niks extra? Extra gun? Extra perk of sterker wapen? Alleen dat icoontjes naast je tag :+
     
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.686
    Leuk Bevonden:
    17.894
    Omg met die site he, ben ik es zo hard genaaid door mn vrienden.. :+
     
  6. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er maar 50 tog?
     
  7. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Tricker, ik heb denk ik nog wel een 48 hour card voor je. Was meegeleverd met Halo 3, ergens gekocht begin december. Ik kijk wel of hij nog geldig is.
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2008
  8. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.272
    Leuk Bevonden:
    2.945
    ghehe scherp ;)
     
  9. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Oeh dat zal gaaf zijn! Stuur maar pm als die nog geldig is! Toppie! \o/ :thumbs: _O_
     
  10. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik ken de site ik gebruik hem af en toe:)
     
  11. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    50 voor de gewone kills, en 75 (of 100, ik heb er nog geen 50 met 1 van de shotguns) headshots.


    Weet iemand of er een mogelijkheid is om Aim Assist uit te zetten bij de multiplayer. Ik wordt er knettergek van. Als ik aan het sniperen ben, en er komt een andere tegenstander voorbij rennen, dan gaat ie doodleuk die volgen. En iedere keer als ik ineens een groepje tegenstanders tegenkom, dan kan die Aim Assist maar niet kiezen, en schiet je er gewoon omheen.

    Bij de single player kan je hem uitzetten, maar dat heeft geen effect op de multiplayer.
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wanneer komt die update nou die zal toch eind december komen en op die pc is die al. want ik wordt gek van dat spawnen , ga ik dood spawn ik is het eerste wat ik zie is een grenade indicator weer dood.
     
  13. robindeb91

    robindeb91 Bier is lekker

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    srry maar ik heb dat nog nooit gehad...:{
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik zeg niet altijd maar is me toch 3 a 4 keer gebeurd
     
  15. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik meer dan 1 keer...of dan spawn ik bij de vijand en mijn teammates aan de andere kant van de map.... :lol:
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Klein singleplayer vraagje: verdwijnen de intels als je ze al gevonden hebt voor eeuwig, of komen ze weer terug als je een nieuw level begint?
     
  17. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ze blijven gevonden.
     
  18. jordy89

    jordy89 Ajax Amsterdam!!!

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    hey kan iemand me helpen:ik zit vast met die missie dat je op een kermis zit en dan moet je iemand op een plek neerzetten en dan moet je wachten tot die helikopter komt en dat duurt ong 5 min maar in die tijd komen er alleen maar mensen die je willen dood schieten ik doe hem op veteran maar dat lukt me iedere keer niet weet iemand hoe je die het best kan doen?
     
  19. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Soms vind ik het hele spawn systeem wel jammer.. Dat je teammates dichtbij je spawnen in bijv. team-death match. Het heeft natuurlijk z'n voordelen, maar sneaky on opvallend in de buurt van je tegenstanders basis rondlopen heeft weinig zin. (en dan niet spawncampen, aangezien je toch een kill-cam hebt kan dat toch niet).

    Uiteindelijk vind ik domination dan ook veruit het leukst, aangezien je daar wél weet wie waar op de map zit.
     
  20. Remco

    Remco Guest

    Dit is ongeveer zo'n honderdduizend keer gevraagd, maar vooruit, omdat je het zo lief vraagt.

    Op het moment dat je Cpt. MacMillan neerzet op die plek achter het reuzenrad komt er een aanval van allemaal mafketels..
    Dan wordt er dus een helicopter ingeroepen maar dat duurt nog even voor die komt. Je krijgt een checkpoint als de heli nog 5000 m verwijderd is. Op het moment dat je dat checkpoint krijgt, komen er 3 vijandelijke heli's probeer die gasten neer te knallen die uit die heli's komen. Daarna kan je het beste (vanaf MacMillan gezien) naar rechts lopen naar de botsauto's. Daar staan 2 botsauto's haaks op elkaar (dus in een hoek van 90 graden). Daar moet je tussen gaan zitten en dan een beetje voor je en links kijken. Pas op voor de hond die ook nog even langs komt.

    Op het moment dat de heli komt heb je een gelimiteerd aantal seconden voordat je in de heli moet zijn. Dus als de heli komt, loop rustig naar MacMillan, kijk uit voor de gasten in het reuzenrad. Wacht vervolgens 2 seconden voordat je hem oppakt en kijk nog even goed om je heen. Loop met die kerel naar de heli en that's it.

    Good Luck!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina