Meest ondergewaardeerde game op de X360?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Wolfje, 8 jan 2008.

1. Reptile

Reptile Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ik vond het anders best een vermakelijke game. Het is geen topper, maar als ik zo op internet lees. score het heel slecht en dat vind ik overdreven.

2. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Mijn definitie van ondergewaardeerd, weet niet of mensen het met mij eens zijn? Zijn spellen die:

-Slechte review scores krijgen en veel kritiek, maar die veel mensen spelen en toch erg leuk vinden

óf

-Spellen die een goede reviewscore krijgen en positieve reacties van gamers, maar niemand bijna gekocht heeft omdat ze ondergesneeuwd waren door andere games.

3. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja zoiets is het inderdaad. Het zijn games die niet genoeg waardering krijgen, van de pers en/of van de gamers. Dat is natuurlijk ook voor iedereen persoonlijk, als jij iets ziet in een game wat iemand anders niet ziet, is het voor jou misschien veel meer waard dan voor die ander.

Om het maar even globaal en vaag te zeggen :cool:

4. Remco

Remco Guest

Omdat iedereen een andere visie heeft is dit ook wel stiekem een beetje een loos topic8)

5. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    weet niet, sommige games staan echt bekend als ondergewaardeerd.

Een voorbeeld hiervan zijn de games Defcon (pc) en Psychonauts.

6. Remco

Remco Guest

Ja maar dan kom je toch weer bij de PC uit, ik denk niet dat dat op de 360 echt voorkomt..

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dat psychonauts zwaar ondergewaardeerd is kwam ik laatst achter. Zag hem staan op de bazar, ben vervolgens wat gaan spitten, blijkt het echt een super humoristisch vet spel te zijn! Kon hem kopen voor 5,- :cool:

Moet alleen nog een controller voor de 360 8)

8. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Bioshock. :)

9. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    psychonauts is xbox (zwarte doos)

Daarnaast zijn vaak movie games die wél goed zijn ondergewaardeerd.

Omdat moviegames gewoon een slechte naam hebben hebben de echt goede titels hier het nadeel van.

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Die vind je ondergewaardeerd? Hij is meerdere keren genomineerd voor goty 8)

11. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    bij mij in mijn lijst heeft geloof ik 60% van alle mensen heb ook gehad of gespeeld

12. Remco

Remco Guest

Sowieso niet ondergewaardeerd=(

13. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Hehe bioshock.. die heeft letterlijk honderden awards gewonnen las ik laatst ergens 8)

14. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Stuntman! Heerlijke uitdagende game. Veel originele en afwisselende levels <3 en het ziet er nog best goed uit ook =D. Je kan zien dat er toch wel veel aandacht is besteed aan het spel.

15. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    daarom vind ik orange box dus te ondergesneeuwd, mensen gaan liever voor andere titels...
    iedereen kent gta en call of duty, niemand kent half life,
    als er een huil smilie was zou ik die tekenen

16. Clappermander

Clappermander R6V2

Leuk Bevonden:
    0
    NHL 08, geweldige game, maar niemand die hem koopt :p

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    niemand kent half-life?... misschien zit ik mis maar volgens mij is hl2 zo'n beetje de bekendste en meest geliefde fps ter wereld (misschien op halo na)

18. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens HL Kent echt ELKE gamer! Iedereen kent half life! Of hij heeft de afgelopen 10 jaar onder een rots gewoond. En The orange box is ook zeker NIET ondergewaardeerd!

19. DvD_NL

DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

Leuk Bevonden:
    2
    speelde laatst die game bij een vriend op de ps2, vond t wel vet.
    of was het nou nhl 7? :9
    iig, ijshockey heeft me altijd gefascineerd en moet t mayb tog eens proberen.
    f posten bij koopjes spotten of ie ergens goedkoop is gespot...

meest ondergewaarderde game vind ik fifa 07.
    heel mooi, gameplay niet geweldig, maar tog zeker een coole game, singleplayer redelijk, online erg vet! als je t kan :+
    weinig mensen hoor ik erover... misschiien kijk ik verkeerd, maar niet veel mensen vinden het egt een goede game...

ik kan het mis hebben, haha

20. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik bedoel eigenlijk onder de massa, kijk..
    iedereen kent gta IV iedereen kent call of duty4, maar 10 procent van die mensen kent ook half life , over die meute heb ik het ook,
    over de massa, het grootste gedeelte van "gamers" bestaat dus uit die mensen, en dat bedoel ik ermee, bjivoorbeeld, neem nou mijn klas

je vraagt: ken je gta, ja
    ken je call of duty, ja
    ken je half life?, nee of, ja... wel is van gehoord ja ergens vaag... dat is toch zoiets als call of duty??

ken maar 1 iemand die zoals ik een fan is van de half life games..

zo bedoel ik het, onder pc gamers, en gamers in het algemeen, is ie natuurlijk wel bekend

mischien heb ik het mis, misschien is mijn "klas"of wie dan ook een uitzondering.

Laatst bewerkt: 11 jan 2008

Deel Deze Pagina