De HDTV thread [Deel 16].

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik roep het hier keer op keer, maar irriteer daarmee geloof ik nogal wat lcd bezitters. Plasma is gewoon veel mooier :)
     
  2. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Plasma ziet er prachtig uit, maar een echt goede met ondersteuning van zaken die ik belangrijk vind is helaas vrij onbetaalbaar.

    Mijn 40" full hd lcd (inderdaad lcd ja) heeft na ISF calibratie echt een verbluffend natuurlijk beeld, ik nodig je dan ook graag eens uit dit te komen bekijken als je het niet gelooft. Is totaal niet te vergelijken met de gemiddelde opstelling in een mediazaak natuurlijk, waar ze veel te fel / onnatuurlijk / overbelicht / uit balans opgesteld zijn. Maar dit scherm (de Sony 40V3000) was wel vrij betaalbaar. Ook SD materiaal via digitale kabel is haarscherp op de meeste zenders.
     
  3. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Kga binnenkort ook een TVkopen, wil rond de 40" en dan een plasma HDready.. Iemand een goede aan te raden? Word gebruikt voor gamen met 360 en films/tv kijken..

    Kan ik trouwens mijn 360 omruilen voor eentje met een HDMI uitgang?
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983

    Idd ga niet je beeld bekijken bij een mm ofzo maar zoek een speciaalzaak op.

    @ Reddevil: tuurlijk kan dat, gratis en voor niks :b:

    Mbt plasma: er zijn nu drie grote spelers: Panasonic, Samsung en Pioneer. Waarbij meestal panasonic en pioneer worden genoemd. Pana is de goedkoopste van de rit ;)
     
  5. bartvdhulst

    bartvdhulst Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    met scart zal je nooit HD beeld krijgen.. je moet de component kabel of de VGA kabel meenemen!!
     
  6. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Testen met een scart heeft echt absoluut geen enkele zin, dan hoef je niet te gaan!
    Scart is helemaal geen hd en als je de xbox360 op die manier gaat aansluiten op een hdtv, dan wordt je niet vrolijk.
    Eerst een componentenkabel halen, schuif op hd zetten, xbox360 op 720p zetten. Het verschil is erg groot!
     
  7. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    He mensen!

    Ik heb sinds kort een Xbox360 en zit nu op een normale tv te spelen die ik nog niet zo lang geleden heb gekocht voor 150 euro, waarom? Omdat ik dacht dat ik het wel uit zou houden op zo'n tv....totdat ik GRAW2 gister op een HD-tv speelde. Ik heb dus niet per sé een nieuwe tv nodig maar ik ben er zeker geïnteresseerd in!

    De kast waar de hd-tv moet komen staan is 77 cm breed en 66 cm hoog. De diepte is genoeg (rond de 50 cm) dus dat speelt geen rol.

    Ik zat te denken aan een HD-Ready tv, mede door de prijs en omdat er volgens mij geen FULLHD tv's zijn die zo klein zijn?

    Waar moet ik vooral opletten als ik zo'n LCD tv ga halen? Ik wilde eigenlijk rond de 450/500 euro uitgeven.

    Ik ga hem niet al zeker aanschaffen maar zit er wel serieus over na denken!

    Ik had de volgende tv's al gevonden:

    http://azerty.nl/producten/product_detail/?ID=64130&GROEP_ID=210&TAB=specificaties

    http://www.bcc.nl/shop/-/product/productinfo/3ePAqAyhnbEAAAEWPuMGPB5b?CatalogCategoryID=
     
  8. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66

    Vind ik ook :) (klik op foto om te vergroten)

    [​IMG]
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Erg mooie foto! :)
     
  10. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Mooi scherm Ferry, welk type is het precies?

    Zal eens kijken of ik vanavond of anders morgen ook wat off-screen foto's kan schieten. Vooral PGR4 is waanzinnig.
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Krijg er morgen weer een HD scherm bij! :+
    M'n 20" iMac!
     
  12. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Mooi he? Thanks!:)

    Het is een Panasonic TH50PV70 hd-ready plasma (127cm dus). Xbox360 en hd-dvd' zijn adembenemend mooi. Ik verbaas me nog iedere dag.
    Hopelijk heb ik binnenkort een beter fototoestel, maar het geeft een aardig beeld toch?

    Ben benieuwd naar jouw (en jullie) foto's!
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2008
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Full-HD plasma is onbetaalbaar zeker?
     
  14. Jordskateboarder

    Jordskateboarder Een Member

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt, hij lag bij de It's afgeprijst naar 1199, en daar heeft ie 200 vanaf gedingt. Sowieso moet je dat altijd proberen als je iets duurs koopt zoals een grote tv want daar kan meestal nog wel wat vanaf ;) en wie niet waagt wie niet wint.
     
  15. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Niet perse, er zijn o.a. Pana's voor zo'n 1500,- op dit moment, grootte 42" dacht ik. Maar die hadden op het moment dat ik een scherm zocht niet de aansluitingen en features die ik wil (bv genoeg HDMI aansluitingen, HDMI 1.3 ondersteuning en 1080p24 op een goede manier).

    @Ferry: heb jij je scherm al laten calibreren? Bij mij is het verschil echt groot. Vond het al mooi om te gamen / HD te kijken maar nu is echt alles schitterend.
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Mijn panasonic is iig niet te callibreren.
     
  17. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de Hitachi gekocht, plus een VGA kabel.

    De verhalen over mijn ervaring met de Hitachi horen jullie straks. Eerst een vraag: hoe krijg ik geluid uit de boxen van mijn tv? Ik heb de VGA achterin de tv, en de witte stekker in een witte ingang en de rode stekker in een rode ingang. Maar geluid doet het niet. Iemand? :)

    Het geluid doet het wel als ik het rode en witte stekkertje achterin mijn versterker stop....maar ik wil gewoon geluid via de tv.
     
  18. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Naast de VGA-aansluiting zit een 3,5mm jackplug ingang !!!

    De rode en witte aansluitingen zijn de audio-in voor de Component.
     
  19. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke nice, laat dadelijk maar weten hoe hij is :thumbs:
     
  20. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik heb een Speedlink kabel gekocht, 1 aansluiting voor achterin de xbox, een rood en wit stekkertje, en 1 vga-aansluiting. Volgens mij heb ik dus geen jackplug ingang.....ofzo?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina