1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 HD DVD Player [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Kapitein Iglo, 29 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rolopo

    Rolopo Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    2
    moet je die brief over de gratis dvds in het engels of gewoon in het nederlands schrijven?
     
  2. Crazyt

    Crazyt Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat paramount gaat stoppen met de HD-DVD is helemaal niet zeker;
    http://life.tweakers.net/nieuws/51170/ook-paramount-laat-hd-dvd-vallen-update.html

    Ik heb mijn formulier naar Engeland gestuurd. Ik heb alleen niet zoals de meesten zitten wachten. Voor mijn gevoel klopte het verhaal voor geen meter en ben dus veel aan het mailen en bellen geweest. Blijkt uiteindelijk dat mijn formulier niet is doorgestuurd naar Duitsland en ze dus ook niets van mijn aanvraag wisten. Ik heb druk op de ketel gezet en uiteindelijk zal ik toch deze of volgende week de HD-DVD's in huis hebben. Via Track en Trace kan ik de bestelling volgen. Voor mensen die echt wat willen bereiken.. 1 bedrijf.. Synerlogis in Duitsland. Bellen werkt het snelst, moet je alleen wel goed engels kunnen praten.
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2008
  3. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Is geen brief, maar een formulier en daar valt niks in het engels in te vullen. (Hoeft alleen maar je naam/adres etc)
     
  4. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zitten er ook nogal wat haken en ogen aan die 5 films actie. Bij mij zeiden ze dat de brief de volgende dag in Duitsland aan zou komen. Echter gister, 4 dagen nadat ik het formulier had ingestuurd ben ik te weten gekomen dat ze 'm nog steeds niet hebben ontvangen...Tja, ff afwachten wanneer Crazyt ze binnen krijgt.
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Mijn formulier is ook al verstuurd op 2 November. Dus ik wil ze ook wel 's binnen krijgen.
     
  6. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    btw;

    En die Duitse gasten reageren niet meer op m'n mails. Edit, maar weer een mailtje gestuurd. Dat ze het heen en weer krijgen ofzo. Als je een dergelijke actie organiseert moet je het ook waar kunnen maken. Blijkbaar heeft (as always) dit de aller- allerlaagste prioriteit.
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2008
  7. Rolopo

    Rolopo Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    2
    ow sorry bedoelde de mail
     
  8. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Die moet volgens mij wel persee in het Engels. iig dat heb ik wel gedaan.
     
  9. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0

    ga morgen dan ook maar eens aan de slag met mailen/bellen
    aangezien het bij crazyt ook niet goed was gegaan...

    ach heb toch nog even de tijd, mijn xbox is nu toch ook in duitsland... dus valt voor mij toch weinig te kijken nu :'-(
     
  10. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Vindt iedereen dat?
     
  11. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou hem ook gewoon houden. Zeker als het een add-on is, deze raak je voor een redelijke bedrag niet zo snel kwijt volgens mij.

    HDDVD is nog niet 'dood', ze gaan het echt niet ineens opgeven. Het heeft veel te veel gekost voor bv Toshiba en Universal om binnen een week te beslissen om van HDDVD over te stappen naar Blu-ray...
     
  12. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmm in dat nieuwe formulier (die je naar duitsland moet versturen)
    staat nog steeds een engels e-mail adres, en heb daar ook al eerder naar gemaild, maar die antwoorden gewoon niet...

    weet iemand hoe ik zel wel kan bereiken?
    e-mail of telefoon nummer?


    Alvast bedankt...
     
  13. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja, ik heb mijn formulier ook naar onderstaand adres gestuurd:

    SYNERLOGIS GmbH
    Borsigstraße 24-28
    21465 Reinbek | Hamburg
    Germany

    Dus om een nieuw formulier naar Engeland te sturen zit er niet in, gezien ik geen 2e streepjescode bij de hand heb natuurlijk. Ik ga is even proberen een mailtje te sturen.
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2008
  14. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik begrijp sowieso niet waarom ze m'n mails niet beantwoorden. Denk vandaag dat ik weer maar een mail stuur of ff bel wellicht.
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Nee zeker niet! DVD werd ergens rond 1996 geintroduceerd, dat is 11 jaar geleden. Als blu-ray wint is het aan het einde van dit jaar echt wel gedaan met hd-dvd. Vervolgens kan jij het wel vergeten om nog nieuwe films te kijken op je hd-dv terwijl blu-ray nog jaren lang doorgaat. Daarnaast als blu-ray wint, wat denk je dan dat er in de videotheek komt te liggen. Die gaan echt geen twee formaten handhaven.
     
  16. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb Synerlogis gebeld betreffende de HD-DVD aktie. Zowel ik als mijn zwager hebben nog niets gehoord / ontvangen.

    Nu blijkt dat zowel mijn inzending, als die van mijn zwager (is ongeveer 2 dagen later verstuurd) niet bekend is bij hun. ARG. Je zou er moedeloos van worden, ware het niet dat ik de boel even mag inscannen en doormailen, waarna de inzendingen alsnog behandeld worden, met priority. Heel aardige dame gesproken daar.

    Tel.nummer kun je vinden op www.synerlogis.com onder Kontakt en ze spreken daar perfect Engels. Everybody; bellen!
     
  17. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, als je één formaat wilt... Maar deed jij ook al je oude vhs types weg omdat de dvd uitkwam? Ik denk dat je zeker nog genoeg kijkplezier aan hd dvd kunt hebben.

    Als je nu een hidef speler gaat kopen, neem je beter de blu ray, ook al staan die qua prijs en specificaties achter op hd dvd.

    Maar als je er al één hebt of juist één gekocht hebt... de moeite om te verkopen? Ik denk van niet, veel mensen zullen dit doen en ik ga hiervan profiteren. Je krijgt nooit de waarde terug dat je er in hebt geïnvesteerd en moet het aan schandalig lage prijzen gaan verkopen aangezien nu iedereen zijn hd dvd's op ebay zet. Dus bij houden voor jezelf.
    Maar van mij mag je ze dus verkopen ;)
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2008
  18. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0

    tss...
    lekker geregeld weer... (jij had toch ook naar UK gestuurd)
    heb nog van niemand die daar naar toe had gestuurd gehoord dat het goed is gegaan, als ik morgen nog geen antwoord heb ook maar eens bellen...
     
  19. ymmv

    ymmv Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het een bedrijf meer kost om een formaat te ondersteunen dan om het te droppen, laten ze het echt wel vallen... zeker als er geen enkele kans meer is om de huidige tegenslagen om te buigen in succes. Dat zullen de aandeelhouders niet meer toestaan.

    Variety meldt dat Universal ook intern besloten heeft om Blu-Ray te ondersteunen en dat Paramount een ontsnappingsclausule heeft om uit de HD-DVD-groep te stappen. De situatie voor HD-DVD is nu zeer, zeer somber. Ik dacht eerste dat ze het nog tot de zomer zouden uithalen maar in dit tempo is het binnen een a twee maanden over en uit.
     
  20. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Zulk soort geruchten zijn er al langer. De toekomst is onzeker maar het zal afwachten worden, de ommezwaai van Paramount naar HD-DVD kwam ook plotseling.
    Paramount heeft iig een afspraak van 18 maanden waar zij zich aan zouden houden en voor zolang Universal en Paramount blijven zeggen dat ze bij hun keuze van HD-DVD blijven is er tot nu toe niets aan de hand.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina