Ik verwacht binnen enkele maanden gewoon duidelijkheid.
Blu-ray heeft gewoon een psychise klap van jewelste gegeven met de WARNER nieuws. Het tij is in het voordeel van blu-ray.
Universal zijn contract is beeindigd op 01-01-08. Ze hebben nog niks laten weten qua releases op de ces.alleen dat ze hd-blijven supporten (yeah,right)
Steven Spielberg is ook nog is voorstander van blu-ray (Universal heeft bijv. Jurassic Park en Back To The Future van Spielberg)
Uiteindelijk zal het verschil in verkochte aantallen (hd tegenover blu-ray) het doen breken voor universal/paramount.Alles draait om de verkoopaantallen.Des te langer ze exclusief voor hd zijn,des te meer onderhandelingsruimte ze weggeven.
Blu-ray heeft gewoon een psychise klap van jewelste gegeven met de WARNER nieuws. Het tij is in het voordeel van blu-ray.
De laatste studio die over gaat op blu-ray houdt het minst over,zegt mijn gevoel.
Ook zal het een paar maande nog gaan duren voordat ze overgaan.Eenmaal overgegaan op blu-ray,dan willen ze dit natuurlijk groots uitpakken.Denk dan aan een hele grote film ( bijv. michael bay's Transformers). Dit kost tijd.
Gelukkig heb ik dat.
Klik om te vergroten...