1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 HD DVD Player [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Kapitein Iglo, 29 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Lmao ik ben echt zo stom geweest met die HD DVD actie. Ik heb gewoon de streepjescode uit de verpakking geknipt i.p.v. de streepjescode gewoon overschrijven. Hoe achterlijk...Dus als mijn formulier ook niet bekend is bij hen, ben ik dus mooi de lul door zo'n onbenullige actie. Achja, dan ga ik wel naar een Media Markt, schrijf een code over en maak een nieuwe kopie van m'n aankoop bon.
     
  2. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij moet je hem gewoon meesturen hoor, alleen overschrijven is niet voldoende, hij moet er echt bij zitten, dat stukje karton met de streepjescode.
     
  3. ymmv

    ymmv Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Niets aan de hand? I beg to differ. Het Blu-Ray-kamp produceeert 70-80% van alle Hollywood-films, de HD-DVD-studio's de resterende 20%. Daarnaast melden gezaghebbende tijdschriften en kranten dat die paar HD-DVD-studio's ook nog 'ns naar het Blu-Ray-kamp kunnen overlopen, hetzij exclusief, hetzij neutraal. De pers meldt nu voortdurend dat Blu-Ray heeft gewonnen en dat HD-DVD geen toekomst heeft. Hoeveel mensen zullen met die wetenschap nog een HD-DVD-speler kopen? Hoe winkels zullen hun klanten nog een HD-DVD-speler aanraden. Niet eentje zou ik zeggen.

    De hardware-verkopen zullen dramatisch dalen en de filmverkoop zal even hard naar beneden gaan. In de VS had Blu-Ray al voor de overstap van Warner een marktaandeel van 65%, dit zal na de afgelopen 6 flink omhooggaan. In Europa had Blu-Ray 80% van de markt en ook dat zal nog omhooggaan omdat ook Europese filmmaatschappijen hebben gemeld exclusief films op Blu-Ray uit te brengen.

    Tenzij er echt een wonder gebeurt, is HD-DVD binnen een paar maanden even dood als Betamax en Laserdisc.
     
  4. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop het. Ik heb alleen meerdere berichten van verscheidene mensen gelezen dat ze en een brief naar Duitsland en een naar Engeland hebben vestuurd. Vandaar dat ik een beetje verward ben...

    Ik heb zonet maar een mailtje gestuurd richting synerlogis. Misschien ietwat te begaafd Engels gebruikt, maar volgens Marius zijn zij zelf ook niet beperkt in het gebruik van de voornaamste wereldtaal.
     
  5. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Streepjes code moet je idd ook meesturen en op het formulier schrijven.
     
  6. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik bedoel die meldingen van Paramount en Universal, dat soort geruchten zijn er al maanden en steeds maakt men weer van een mug een olifant, erger nog, men richt zich totaal op Amerika bij dit soort berichtgevingen terwijl het in Europa een totaal ander verhaal is, hier zijn namelijk verschillende kleine distributeurs die regelmatig andere formaten ondersteunen dan de filmmaatschappij die het in Amerika uitbrengt.

    Europese Filmmaatschappijen die dat de afgelopen tijd bekend hebben gemaakt wil ik dan wel graag weten, ik hoor er iig niets over, ook de distributiemaatschappijen melden niet veel, op mijn werk hebben we zelfs laatst van Paramount een HD-DVD speler ontvangen voor toekomstige events. Natuurlijk is het vervelend voor HD-DVD aanhangers dat Warner Brothers eind Mei niets meer op het formaat uitbrengt, dat ontkent niemand maar het is niet het einde van de wereld.

    Trouwens Betamax is ook nog niet dood hoor, ontvang op mijn werk nog regelmatig Betamax tapes voor speciale voorstellingen en dan gaat het gewoon om recente films of zelfs films die nog moeten uitkomen. (uiteraard legaal).
     
  7. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Vergeet niet de V2000 , CD-i , DCC en CD-Video.
     
  8. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    CD-Video is trouwens in veel landen nog spring levend zag ik laatst, voornamelijk in Oost-Europa verkoopt het goed al wordt het langzaam vervangen door Divx in de winkels.
     
  9. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Nja, ik heb 'm alleen meegestuurd. Schrijven ze het zelf maar op dat stukje papier.

    Niet veel. Toen ik laatst met de Underworld HD DVD aan de kassa stond, was het eerste wat de vriendelijke verkoper zei: "Je weet dat dit een HD DVD is?"
    Na mijn geld in ontvangst te hebben genomen begon hij ook nog even over het feit dat Warner en New Line Cinema waren overgestapt naar Blu Ray.

    En tja, als je naar de selectie films kijkt op HD DVD, dan valt toch op dat een zeer noemenswaardig percentage films al zeker 10 jaar of ouder is. Terwijl Blu Ray je toch echt met titels van nu tegemoet komt. Ik snap sowieso niet wie er zit te wachten op Full Metal Jacket in HD. Hey wacht is, die krijg ik ook. :+
     
  10. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat is de Video-CD (VCD).

    De CD-Video was een goud kleurige cd.
    Beeld was analoog en het geluid was Digitaal.

    Bij de Video-cd is zowel het beeld als geluid Digitaal.
     
  11. ymmv

    ymmv Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Constantin Film on Blu-ray track

    COLOGNE, Germany -- Constantin Film AG, one of Germany's top indie film producer/distributor is following the lead of Warner Bros., New Line and HBO in going all Blu-ray.

    Munich-based Constantin said Thursday that it will drop Toshiba's competing HD DVD format and distribute all future releases solely on the Sony-developed Blu-ray discs.

    Constantin home entertainment head Franz Woodtli said the company was "clearly following the international trend" in picking Blu-ray in the DVD format war.

    "The long-standing dispute about the successor to the DVD caused considerable uncertainty among consumers in 2007 in particular and has led to a delay in the mainstream introduction of high-def as a result," Woodtli said.

    "Clear positioning therefore has advantages for consumers, producers and retailers."

    Starting March 1, Constantin will release its titles exclusively on Blu-ray.

    Momentum is gaining for the next generation format after New Line and HBO this week chose to follow Warner Bros.' lead in abandoning HD DVD discs.

    Films van Constantin Films zijn o.a.:
    * Resident Evil: Extinction (2007)
    * Perfume: The Story of a Murderer (2006)
    * Der Untergang (English: Downfall) (2005)
    * Resident Evil: Apocalypse (2004)
    * Resident Evil (2002)
    * Der Schuh des Manitu (2001)
    * The house of the spirits (199:cool:
    * The Neverending Story (1984)

    CF was vorig jaar nog exclusief HD-DVD.
     
  12. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Oh wacht, die grote platen bedoel je dan?

    Btw, jammer van Constantine Films, had juist gehoopt dat zij nog wel doorgingen met HD-DVD.
    In Nederland worden die films trouwens uitgegeven door RCV, zij hebben echter nog geen keuze gemaakt.
     
  13. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Dan bel ik morgen ook ff op. Mailserver hebben ze wss naar een loopback gelust :lol:.
     
  14. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    pfft agressief zooitje @ frs:


    Beste Gerjan,

    Zoals je ons verzocht hebt is je bestelling (nummert) geannuleerd.
    Eventuele reeds betaalde bedragen worden binnen 3 weken terug gestort.

    Het betreft de volgende artikelen:
    • 1 x King kong (HD-DVD)
    €4,99


    Ik heb niks geanulleerd dus dat hebben zij gewoon gedaan...

    Ze konden ook gewoon mailen dat het een fout was...
     
  15. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    idd... dit mag toch niet zomaar?

    //edit ff mailtje gestuurd, wat een bullshit.
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2008
  16. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Kan ook gewoon betekenen dat het een fout was op de site. Ze hebben wel een paar HD-DVD's van King Kong geleverd, kan dus betekenen dat hij gewoon uitverkocht is, verwachtte levertijd was nu ook geloof ik 3-5 weken, bij 30 dagen en langer annuleren ze vaak bestellingen, is geloof ik de wet o.i.d. maar niet netjes om het op zo een manier te doen.
     
  17. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Oohh ik ben niet de enige :mad:

    gelijk een mail gestuurd ze zorgen maar dat ik hem krijg!!
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2008
  18. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Het gaat mij er om dat het niet correct is. Ze suggereren dat ik degene ben geweest die er vanaf zag (dat zou opzich wel volgens de wet zijn -> 7 dagen via internet, kan net.). In principe moeten ze gewoon leveren. Dit is gewoon een soort van fraude. Desnoods kunnen we met z'n alle Thuiswinkel klachten formulier invullen. Dat heeft uiteindelijk ook met GoW gewerkt :+.
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2008
  19. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Aangaande King Kong HD-DVD bij de frs:

    Heb ze ook even rustig, doch dwingend verzocht alsnog mijn bestelling af te leveren daar ik me wel netjes aan mijn kant van de overeenkomst heb gehouden. Namelijk door direct na bestelling het geld over te maken.

    Heb erbij aangegeven het nemen van verdere stappen niet te schromen als zij zich niet aan hun deel van de overeenkomst houden. Ben benieuwd hoe dit verder zal aflopen..
     
  20. BasPost

    BasPost BP On The Move!!!

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    King Kong Actie

    Ook ik heb gisteravond laat een email gekregen dat ik zelf mijn order heb geannuleerd.
    Ik heb vanmorgen gelijk een email gestuurd met het verzoek om mijn order toch te versturen, omdat ik mijn order nooit geannuleerd heb.

    Ik bewaar alles en print alle correspondentie, mocht ik mijn order niet ontvangen, dan stuur ik alles naar Kassa van de Vara wegens overgaan tot aankoop na misleidende informatie.

    Ik hoop dat jullie ook succes hebben met deze actie.

    Ze hebben hem ook van de website gehaald.
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina