[Vragen] Media Delen (WMV, Foto's, Muziek) met WMP 11/ USB / HDD [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 5 mei 2007.

  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    avi + draadloos streamen geeft problemen ... draadloze verbinding is instabiel. je xbox met je router aan UTP verbinden of de verbinding versterken.
     
  2. Amblydoras

    Amblydoras Active Member

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    yep draadloze verbinding is idd erg slecht denk ik. soms als ik achter mn computer zit en mijn broer ook, dan valt het internet er ineens af.
    kan ik dit oplossen door een andere router te kopen?
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    nee je hebt waarschijnlijk een repeater nodig (versterker) als je die op de eerste verdieping plaatst verterkt hij het signaal... beter is het om een utp kabel te trekken.. wireless is eigenlijk bedoeld voot mobiele apparatuur
     
  4. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik heb een vraag omtrent media streamen doormiddel van Windows MediaPlayer 11 op een windowsXP (professional met serv pack 2) machine...

    Ik krijg dit gebeuren maar niet voorelkaar..

    Op het moment dat ik op media delen klik in mijn mediabibliotheek dan en dan op Mijn Mediabestanden delen loopt de player vast... hij zoekt er gebeurt niks.

    Mijn xbox360 vind hem ook niet...

    Met andere programma's zoals TwonkyMedia en Tversity heb ik geen problemen maar wil het graag doen via de MediaPlayer

    Iemand tips?
     
  5. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    welke film bestanden kan de xbox allemaal afspelen dan?
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    bijna alle bestanden mpeg mp4 divx wmv etc.
     
  7. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Nog tips voor mij Fardo?
     
  8. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    vreemd mpeg doet het bij mij niet. het enigste wat ik tot nbu toe heb kunnen spelen is wmv??
     
  9. alleycat

    alleycat OnlyInItForTheMoney

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0

    Voorzichtig met de conclusie op basis van deze gegevens.De huidige wireless standaard(s) is(zijn) ruim voldoende voor een stabiele internet verbinding. hier kan ook hardware of software zaken zijn die de problemen veroorzaken.
     
  10. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    ik snap t niet helmaal

    ik had die netwerk wizzard uitgevoerd. en kreeg t zover dat dat x360 symbooltje zag.

    maar daarna kon ik het niet echt volgen. ik ging op me xbox naar de tab waar je o.a. media share kan kiezen, danmoet ik vervolgens een code opschrijven die ik later nodig heb.
    ik moet vervolgens naar xbox.com/pcsetup. en dan zeggen ze dat ik media player moet installeren.

    dat heb ik gedaan. daarna ging ik naar windows media player en koos libary en dan media share.

    dan kies ik de Xbox 360 en dan klik ik op allow.

    maar al ga ik op me xbox naar media en dan blijf tie maar zeiken dat ik die code moet opschrijven!

    wie kan mij verder helpen?
     
  11. alleycat

    alleycat OnlyInItForTheMoney

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je media shared via WMP11 heb je geen code nodig. Die code gebruik je alleen als je je XBOX360 als extender voor MediaCenter gebruikt. je moet je pc kunnen vinden onder de media tab "Videos" (druk eventueel op X om een andere source te kiezen) en niet onder "MediaCenter":thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 13 jan 2008
  12. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    ok thanks kga t zo ff proberen
     
  13. Remo NL

    Remo NL Active Member

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    54
    bij mij vind de xbox mijn pc, maar kan telkens niet connecte, geeft steeds aan dat er mogelijk een firewall de connectie blokt, terwijl ie op andere momenten wel gelijk kan connecten (en ik dus gewoon alles kan streamen), dit is erg frustrerend, dan doet ie t wel en dan weer niet, wie kan mij helpen?
     
    Laatst bewerkt: 13 jan 2008
  14. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    ik heb nu dus een probleem met de pc, de pc staat gewoon aan, (share met wmp 11) Dan kijk ik bij media delen, daar staat de xbox 360 gewoon als "aan" maar dan kijk ik op de xbox en dan zegt ie dat er geen artiesten en zo op die pc staan :confused:.
    Weet iemand het probleem?
     
  15. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    heb je een nieuwe pc of deel je via een andere pc? het kan natuurlijk dat je xbox een verkeerde pc probeert je connecten (ik heb namelijk 2 dus ik moet sosm switchen)
     
  16. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    nee hij staat gewoon op de goede pc, en de goede mappen staan gedeeld met wmp 11. snap er niks van
     
  17. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    ik heb een 'probleempje' :
    Als ik mijn xbox niet op live heb aangesloten en ik wil een AVI film kijken, dan zegt hij dat ik op live moet aangemeld zijn om een media download te downloaden. Die heb ik uiteraard al, want als ik op live ben aangemeld kan ik de film meteen afspelen. Wanneer ik offline ga, en naar gewonloade systeembestanden, dan staat de optionele media download er wel gewoon tussen. Waarom is dit zo, en waarom kan ik dus niet AVI films offline bekijken?! AAA!
     
  18. Remo NL

    Remo NL Active Member

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    54
    wie kan mij vertellen wat nu allemaal open met staan om een goede verbindig tussen je xbox360 en PC te krijgen? dan vind ie mn PC gelijk en kan ik gewoon alles streamen, en dan kan ik dagen lang geen verbinding krijgen tussen mn xbox en PC

    Iemand ?
     
  19. MelvinV

    MelvinV Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Wil je me plz vertellen hoe je moet wisselen? Mn xbox vindt mn vaders pc wel maar ik weet niet hoe ik hem kan instellen dat ie met de mijne streamt |:-
    ----------------------------------------------------------------------------
    Laat maar zitten, domme vraag. M'n Firewall blokkeerde de verbinding :lol:
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2008
  20. Remo NL

    Remo NL Active Member

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    54
    en k heb alle firewalls uit en krijg soms nog steeds de melding dat een firewall de connectie kan blokken? ik heb een router van tele2 Davolink 201AM
     

Deel Deze Pagina