Guitar Hero III: Legends of Rock [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bassie, 27 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    1102, Spuit 11.

    De gitaar speelt totaal anders dan met controller. TOTAAL anders.
     
  2. Remco

    Remco Guest

    Maar tis wel knap though, ik kan met een controller op Hard maar niet op expert..
     
  3. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat je met een controller sneller hogere scores haalt dan met de gitaar. omdat de handeling met gitaar met 2 handen gaat ( aanslaan en noot kiezen) en het aanslaan van een noot met controller gaat meteen:)
     
  4. Remco

    Remco Guest

    tis toch knap lastig hoor, probeer maar es.. je kan ook geen h-o en p-o gebruiken;)
     
  5. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd ik vind de gitaar dan stukken makkelijker....Geloof dat hij dan even moet wennen in begin maar dat hij het later dan best nog wel goed kan.
     
  6. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Als ik nu met een controller zou spelen, dan zou ik alle nummers failen op Expert. Al die hammer-ons en die nasty noot veranderingen...nee, met gitaar is het gewoon makkelijker. Strummen en de knopjes indrukken zou gewoon automatisch moeten gaan.
     
  7. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    reken maar dat jij Knights of Cydinia niet gaat halen met controller. Dan moet je bij controller elke keer opnieuw inklikken, terwijl je met gitaar makkelijk kan strummen omhoog en naar beneden
     
  8. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Nou makkelijk?! :9 MakkelijkER. Ik vind het een hartstikke goed nummer, maar niet om te spelen. Ach, ik had 'm toch al 100000 keer geluisterd vòòr Guitar Hero 3...
     
  9. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Klote intro van TTFAF!!

    Als ik practice speel haal ik 80%, maar als ik dan voor het echhie ga kom ik niet voorbij de intro :|
     
  10. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    bleh was vanplan de game inc gitaar te kopen maar hij is echt helemaal nergens te vinden :mad: cry
     
  11. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Een tip om voorbij de intro te komen is gewoonweg cheaten :) je zet je groene knop tegen de muur of bind er een elastiekje omheen, dan speel je de andere 4 noten en strum je op het ritme.. zo haalde ik hem altijd. Nu ben ik de intro aan het oefen met 2-hand tap :)
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

    hahaha:9
     
  13. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Of met je kin op groen... :9
     
  14. Heartbeat

    Heartbeat Active Member

    Berichten:
    523
    Leuk Bevonden:
    0
    Of je neus.
     
  15. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Of je p... never mind.

    Anyway, net 521K gehaald op Number of the Beast! 50K meer dan m'n oude record!
     
  16. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom maar niet verder bij die fast solo 1 van One (hard). Dat is dat stuk waarbij je een helehoop po/ho's acher elkaar krijgt. Heletijd ga is bij dat stuk af en dan is echt kut want alles wat voor die solo komt is zwaar makkelijk.
     
  17. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    Yay net vandaag gekocht :D
    Nu ff rocken met mijn chick :)
     
  18. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem inmiddel gehaald, en zit nu dus vast bij die boss. :9 Het duurt echt eeuwen voordat je die star power krijgt, ik ben iets verder als de helft gekomen en ik ben er maar 4 tegengekomen. :eek:
     
  19. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Heb het spel nu een dikke week en speel het af en toe met mijn huisgenootjes, wou eerst niet beginnen aan medium want ik kom echt in de knup als ik blauw met mijn pink in moet drukken maar ben er al aardig aan gewent geraakt. Wat doen jullie met je duim? achter het gitaar of erop?
     
  20. Ritual

    Ritual Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon zo vasthouden als op de echte gitaar..?

    Ben GH3 een beetje zat. Weekje of 3 leuk was het leuk, en dan vooral met een maat vna me, maar nu.. Zit nu op Tier 7 (?) iig die met KoC en het is gewoon niet leuk meer.

    Echt gitaar spelen FTW!_O_
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina