Kingdom under fire: Circle of doom

Discussie in 'Algemeen' gestart door SoulFighter, 17 okt 2005.

1. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    N3 viel voor de meeste mensen ook zo laag omdat ze juist in zo'n game meerdere spelers optie's erin hadden kunnen doen wat ze niet deden! Dat kosten hun punten. En N3 was in feite ook zo hoor...je had dan af en toe van die grote battles maar van de rest ook groepen mannetjes die JIJ achterna moest zitten terwij ze JOUW moesten afmaken :confused: En het is demo. Mij lijkt de 4 player co-op echt geweldig! En ik verwacht ook wat van de game! :)

2. Dayuum

Dayuum Guest

Ik heb nog nooit zulke mooie bloed effecten gezien in een hack and slash en co-op op live is ook geweldig

3. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Laatst bewerkt: 9 jan 2008
  4. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Van de 1UP site.... hehe altijd leuk in slaap vallen tijdens gamen! Weet nog wel dat ik toen met een lan party een keyboard afdruk in mijn wang had :+ Vraag me af wat ik dan bij de controller krijg :+

5. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Een pookje in je oog 8) .

Deze game skip ik gewoon. Als ik in slaap wil vallen lees ik wel een boek.

6. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0

:eek: Dan is die mij in feite al kopen waard

Laatst bewerkt: 10 jan 2008
  7. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Nou succes. Is de lengte van een spel echt belangrijker voor je dan dat het een beetje fatsoenlijk in elkaar steekt?

8. Ashavan

Ashavan Guest

Een goed in elkaar stekende game met maar 20 uur gameplay hoef ik ook niet

De meeste argumenten in die IGN review, en anderen, vind ik non-argumenten. Verwacht je nu echt van een hack 'n slasher dat er geavanceerde AI in zit? Met veel "complexe" controls ipv die 2 knoppen om te bashes en wat combo's er uit te halen zoals het hoort? Dit genre is nu eenmaal simplistisch en moet je niet al te veel van verwachten behalve lekker rammen. Daarom vind ik N3 ook leuk om te doen van tijd tot tijd.

Laatst bewerkt door een moderator: 11 jan 2008
  9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Liever een boutgame met een paar 100 uur gameplay? :confused:
    Dan zijn er nog wel een paar te verzinnen en heb je ook echt geen nextgenconsole voor nodig.

10. Ashavan

Ashavan Guest

Ben diablo 1, 2 en de expensies aan het instaleren op moment. Heb er weer eens zin in :D

11. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Deze game nou'ja is dus ook wat matig (slecht zelf) alleen met 4 player co-op zou deze game toch best wel fun moeten zijn lijkt mij...

12. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    60 euro is het niet waard, maar als je wacht totdat het spel in de budgetbak ligt, dan is er waarschijnlijk niemand meer online te vinden. Ik verwacht niet dat hele volksstammen dit spel gaan kopen voor de 4 speler co-op modus

13. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Gewoon met 4 vrienden beetje lullen en ondertijd wat doelloos hakken :cool:.

14. Ashavan

Ashavan Guest

Had wel gehoopt op een local co-op. Me maat wil ook spelen in team verband, maar heeft geen xdoos

15. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Nee natuurlijk niet maar als ik het zo ook las en die screenshots zag lijkt het mij echt wel een gave game maar dan net niet waard voor 60....maar toen las ik dat je er wel 40 uur kan overdoen en level 120 halen dat lijkt mij dan echt wel gaaf! Maar nog steeds geen 60 waard....hehe....wanneer kwam die demo hier?

16. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Kijk, jij hebt smaak! ;)

Prima hack'n slashers hoor en nog erg uitgebreid ook. Als ze die spellen nou eens uitbrengen op de 360, desnoods als XBLA game.

Ik zou Diablo 2 (+ expansion) meteen aanschaffen... 800 punten zeker, misschien wel voor 1200 punten ook nog (als je live ook kunt hacken).

Laatst bewerkt: 11 jan 2008
  17. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Dan wacht ik liever op Diablo 3 :9 .

Ik heb nog een vraagje. Heeft dit spel local co-op? Ik ben nog op zoek naar een spel die ik samen met m'n vader kan spelen.

Edit:

Laat maar, heb het al gevonden...

Laatst bewerkt: 13 jan 2008
  18. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Om het nog eff lekker off-topic te houden: komt Dynasty Warriors 6 ook niet naar de 360? De Eurogamer voorpagina (waar de review nu staat) suggereert dat wel.

www.eurogamer.net

Dynasty Warriors 6 krijgt daar een 8.

Een 8?! Bij Eurogamer?!

Als je toch van lekker hack'n slashen houdt en deze nieuwe DW ziet er tenminste een keer fatsoenlijk uit met current gen graphics... hmm, ik hou hem in de gaten.

Laatst bewerkt: 14 jan 2008
  19. Dionskateboarder

Dionskateboarder Half past Dead

Leuk Bevonden:
    0
    heeft hier iemand eigelijk Kingdom under fire: Circle of doom ?

20. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm de demo staat nu online. Even checken.

Deel Deze Pagina