1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 HD DVD Player [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Kapitein Iglo, 29 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Joene heeft die van hem echter nog in de verpakking zitten zonder titels er bij. Uiteraard; als je er al een tijdje één hebt ga je er van profiteren door tweedehands en via de uitverkoop erg goedkoop aan films te komen. Echter als je nu de keuze had was je ws ook niet voor hd-dvd gegaan ;)
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ook ik heb FRS mail gehad. Waar kan ik naar toe terug mailen? Zelfde adres?
     
  3. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    en helaas zelfde hier...
    dat ik ook mijn bestelling zou hebben geannuleerd,

    dat wordt ook maar even mailen...


    ik krijg nog een dagvullend programma met het regelen ervan, dat ik al mijn hd-dvd's waar ik recht op heb krijg :emo:
    5 gratis-> nog regelen aangezien daar ook iets fout gaat
    king kong (frs) -> ...

    ik heb trouwens via het contact formulier terug gemaild, via dat irritante kleine venster
    onder aan die mail staat dat je daar niet naar kan terugmailen....
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2008
  4. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Inderdaad, bij mij precies hetzelfde. Had klakkeloos op de frs mail gereplyd, dus alsnog even via het contactformulier. Wat een onbeschoftheid om het op die manier te doen zeg.

    En nu nog de kopien van mijn inzending voor de 5-HD DVD aktie opzoeken in de stapels. Zit in een verbouwing na verhuizing en het is een drama dit terug te moeten vinden.. lekker dan.
     
  5. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja hier dus ook he. Toen ik in de mail zag staan dat de order onder "mijn verzoek" was geannuleerd heb ik meteen de telefoon erbij gepakt en gebeld. Word ik doorverbonden met de internet afdeling, zeker 1 minuut stilte, zegt zo'n flikkertje ineens dat ie op een of andere Kim aan het wachten is; dus ik zeg hem netjes dat ik dat dus niet ben. Houd ie weer lang z'n smoel, om dan maar ff met de deur in huis te vallen en te zeggen dat het hem "allemaal te lang duurt," en hij flikkert zo de hoorn d'r op.

    Je zou toch zo daar naar toe rijden en een van die onopgeleide kut huckleberry's een stevige dropkick geven?

    Mja anyway. Bij de tweede poging werd mij om mijn bankrekening nummer gevraagt, en de plaats van mijn bank. Dus zonder een of andere uitleg wordt mijn geld van de order terug gestort, wat ik overigens nog niet eens betaald heb, en krijg ik dus geen King Kong HD DVD voor 4,99. Was ook te mooi om waar te zijn.
     
  6. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Hij is al in november gekocht, dus hij kan waarschijnlijk niet meer ingeruild worden. Ik krijg wel de 5 films van MS nog, maar waarschijnlijk krijg je voor het totaalpakket minder dan de prijs van een nieuwe speler.

    In ieder geval bedankt voor alle antwoorden, ik ga er eens goed over nadenken :)
     
  7. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm.. ik weet niet of ze me nou probeerde af te schepen of dat ze de waarheid vertelde. De lieve(?) Duitse mevrouw probeerde me in zeer gebrekkig Engels (Hm.. blijkbaar niet die van Marius gehad) uit te leggen dat het pakketje 2 dagen geleden verstuurd is. En dat ik het vandaag of volgende week wel zou moeten krijgen. Als dat niet zo zou zijn moest ik weer bellen, tsja.. zo lust ik er nog wel een.

    Wel hadden ze dus mijn adres in het systeem staan. Of in elk geval, daar leek het op. Ze zei wel iets dat leek op mijn woonplaats. Toen ik dat zelf oplas, leek ze dat te bevestigen. Dus het lijkt wel goed te komen.

    Al met al wat het echt een vaag telefoongesprek. Ik kan zeer goed overweg met de Engelse taal, maar helaas was de overkant minder goed met het uitspreken van deze wereldtaal. Mja.. als het goed komt boeit me dat niks.
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2008
  8. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Nee de duitse dame die ik sprak switchte moeiteloos naar echt vloeiend engels toen ik in het engels tegen haar begon te praten. Dus dat zal iemand anders zijn geweest.

    Ik ga ook nog eens bellen vandaag, want kan er met mijn hoofd niet bij dat zowel mijn inzending als die van mijn zwager niet zijn aangekomen.
     
  9. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    Weinig kans op King Kong HD-DVD denkik...
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Same mail gehad. Krijg waardebon.
     
  11. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    yep ik ook net mail van frs gehad...
    vindt het wel goed zo, dacht eigenlijk toch al niet dat ik die ooit ging ontvangen... nu even kijken voor hoeveel we een waardebon krijgen, zal wel 5 euro worden :mad:


    net gebeld naar synerlogics ook, om die 5 hd-dvd's te regelen, kreeg direct een e-mail adres, waar ik naar moest mailen, en dan zouden ze zorgen dat het allemaal goed kwam.
    Wel een aardig vrouw opzich, maar die had duidleijk geen zin meer, om het over de telefoon te regelen, ik moest maar e-mailen...
     
  12. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Is natuurlijk onzin dat zij het artikel niet meer kunnen bestellen bij hun leverancier. Ze willen niet toegeven dat ze hem voor een veel te lage prijs op hun site hebben gezet..

    Anyhow, jammer maar helaas. Ben ook benieuwd naar die waardebon.
     
  13. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb een tegoedbon van 5 euro gekregen. Maar dat is niet wat ik wil. Ik wil mijn geld terug. Ik ga hier in elk geval niet mee akkoord.

    Of hebben jullie geld ook terug gestort gekregen? Dan is het wel een goeie deal:+
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2008
  14. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    Geld krijg je sowieso terug, waardebon is om de emotionele schade te verzachten. Is dus evengoed redelijk mooie deal geworden :p
     
  15. Rolopo

    Rolopo Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    2
    Net met de cadeau bon Thing HDDVD besteld ook voor 5 euro:p
    Ik denk zoals in de eerste mail stond we ook nog ons betaalde geld terug krijgen
     
  16. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Haha idd.. dan bestel ik straks wel ff The Bourne Supremency ofzo:+
     
  17. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    ga ik ook maar eens doen...
    en dan wordt ie waarschijnlijk weer geannuleerd...
    weer een waardebon, kom je toch al aan de 10 euro met waardebonnen :+
     
  18. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Precies, ik ga wel met ideal betalen dan:+


    //edit: Bestelt en betaald :+. Ook ff een mailtje gestuurd met de vraag of ze het asap geld terug willen storten.
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2008
  19. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    op de belgische site staat de thing ook op 4.99, heb ik dan ook ineens maar besteld... we zullen wel zien zeker

    trouwens, vandaag nog the shining binnen gekregen.
     
  20. BasPost

    BasPost BP On The Move!!!

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Same here, 2 emails ontvangen, eerste met excuses en tweede met een cadeaubon code.

    Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik dat wel netjes vindt, alleen jammer dat ze dit doen na een email die je zelf moet versturen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina