@jenamu6, Met de xbox360 mag je blij zijn dat je de garantie niet hoeft te gebruiken, want er is een 80% kans dat die binnen 2jaar kapot gaat.
Ja daarom heb ik de ps3 gekozen ook dat die stiller is, maar voor een media player is die niet still genoeg en ondersteund niet zo veel, heb veel mkv met x264 code.. maar om het af te spellen moet je het omzetten naar mp4 en dual audio werkt ook niet..:{
@Kameo, Ik hoop in ieder geval dat ze daar niet al te lang mee wachten, met invoeren van een ps3 pay kaart..
Ik snap niet waarom sony denkt dat iedereen een credit kaart heeft in de EU.. we zijn niet zoals de VS als het om credit kaarten gaat..
@Kevf, 1 word google, en daarom ben ik hier..
Heb zelf wel een omgebouwde xbox1 en zit nog elke week op xlink kai te farcrye. "wat een editor allemaal kan doen voor de levens duur van een game"
Ik hoop dat ze dat ook doen me farcry 2 voor de xbox360,ps3 ook doen
@Pegas, Jammer dat je ps3 a kapot is.
Maar dat BR drive van sony kapot gaat voor de ps3, is niet van goed kwaliteit om de koste te drukken.. :
@Modder-Eter, zelf zal ik geen Uncharted kopen.. is a mooie game..
Maar het is game die je maar 1 pad geeft, en het heeft geen meer play waarden als je het uit hebt gespeeld..
Daar geef ik geen 60 euro voor dat met het ook multi player hebben..
Oke, Hebben jullie nog games met een goede MP er in, die ik echt moet kopen..
En ik denk er aan om een headset te kopen via usb, heb liever 1je met een draad..
Wat hebben jullie?_0/
Grz,
MADLAX
Laatst bewerkt: 10 jan 2008