Assassin's Creed [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 2 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rikske

Rikske UnRegistered User

Leuk Bevonden:
    0
    En voor sommige gamers geeft dit pas sfeer in een game, ligt eraan wat je graag hebt ;)

2. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is een leuke game, maar hij verbleekt naast toppers als CoD 4 en Mass Effect. Begint echt te vervelen naarmate het spel vordert, ik denk dat ik de main storyline nog uitspeel, (moet er nog 3 ) en hem dan in de kast pleur, misschien dat ik ooit nog eens de zin kan opbrengen om alle vlaggetjes te verzamelen en alle templars te killen.

3. Remco

Remco Guest

Nou ik heb em uitgespeeld, en ik dacht: Nou ik ga nog wel ff die vlaggetjes halen, maar daar heb ik toch geen zin meer in, dus verkoop ik em gewoon.

Ik kan alles prima lezen.. ik heb een 32 inch LCD..

4. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb 2 assanations (hoe je het ook schrijft) gedaan maar nu heb ik het ook echt wel gehad ligt al 3 weken aan de kant...

5. Jeroentje NL

Jeroentje NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat van die letters ligt aan je tv, heb ik ook met sommige spellen en demo's.
    Dan maken ze die stuff speciaal voor dikke HD-tv's of game monitoren, terwijl veel mensen - zoals ik - ook nog een oude/gewone tv hebben -,-

Enne, dat hele verleden gedoe had er van mij ook niet ingehoeven. Ach, misschien doen ze er wat leuks mee in deel 2.. (die komt er wss toch wel, lijkt me? met zo'n einde in de toekomst..)

6. Boony

Boony Dont eat yellow snow

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had eerst normale TV +/- 69 CM groot nog een oude sinds kort HD tvtje :) kan het perfect leze nu dus is tv

7. luigy

luigy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou zo te horen moet ik toch weer ff diep in de buidel tasten. of ik moet gewoon zonder text spelen, uhhhm. k denkt er nog ff over na.

Laatst bewerkt: 10 jan 2008
  8. Boony

Boony Dont eat yellow snow

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het spel ook zonder hd tv gespeelt je hebt die text niet zo zeer nodig pas na ik het uitgespeeld had hd tv gekocht logica:)

9. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    Zo, misschien dat ik deze game nog wel eens uit de kast haal om in de game wat over de daken heen te huppelen, maar voor het verhaal en de archievements hoeft het voor mij niet meer. Heb nu 800/1000. Ga geen uren investeren voor de vlaggetjes. Als ik de game nu moet beoordelen na de tig uren die ik gespeeld heb krijgt het van mij een 9,5. Gewoon supergame.

10. DeathPsyco

DeathPsyco Stand your ground!

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik mij goed kan herinneren, stond het als trilogie gepland. Dat merk je ook wel aan het einde van deze game.

Maarja, die gesprekken zijn inderdaad erg irritant. Ik snap dat sommige mensen daar waarde aan hechten, maar zorg dan gewoon dat je ze kunt skippen als je dat wilt :{ Bij het replayen van memory blocks is dat zeker saai en langdradig, vooral omdat je het al een keer gehoord hebt!

11. Rikske

Rikske UnRegistered User

Leuk Bevonden:
    0
    Je koopt toch een next gen console, dus dan moet je ook next gen tv hebben hé :9

12. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.764
    Ok, ik wilde gast nummer 7 op de lijst gaan doden. Ik ging naar Damascus voor de derde maal, maar ik zit met een probleem. Ik heb in de arme wijk alle bewoners al gered, de rest is nog te moeilijk, alle view points in de hele stad (Geen achievement, weet niet of die er is), maar ik kan maar geen onderzoek vinden in de stad. Kent iemand misschien dit probleem, want ik hoef er maar 3 onderzoeken voltooid te hebben om die gozer te mogen killen. Ik wil alleen weten wat ik moet doen met dit probleem. ;):eek:

13. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    je moet toch een view point hebben die jij nog niet gehad hebt anders is er iets goeds mis. Gewoon blijven zoeken.

14. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet je wel zeker dat je in het goeie district ben? je moet inderdaad alle view points hebben, view points staan niet op de map, voordat je 1 viewpoint in dat district gedaan heb, dus gewoon een hoge toren zoeken, en dan pas krijg je alle andere viewpoints in kaart.

15. lenn_93

lenn_93 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    HAllo,ik moet een opdracht doen van een informeren wel deze:confused:tealth assassinate all targets
    ik weet niet wat ikmoet doen

16. C3LL-NL

C3LL-NL Seriously easy goin'

Leuk Bevonden:
    0
    Check je map, daar zijn (een aantal) nieuwe icoontjes bij gekomen (plusjes +) en die personen moet je neersteken met je knive!

17. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hallo, je moet nadat je de missie heb geaccepteerd bij je informant,
    op je kaart kijken, of radar of whatevah,
    daar kijk je waar je doelwitten zijn, die je dus moet stealth assassinaten,
    je gaat erheen, je selecteert je hidden blade, je gaat lopend ( niet rennend)
    achter hem staan en je drukt op de blauwe knop X,
    zorg er wel voor dat er niemand tussen juo, en je target inzit.
    want dan wilt het wel is misgaan.
    dan moet je kalm weglopen, evt guard ontwijken, en dan ga je door met de volgende,

zodra de target ofe en guard je door hebt is de missie gefaald en moet je overnieuw beginnen, of als je tijd op is,

als je alle targets gehad heb ga je terug naar de informer

ik dacht trouwens dat als je 3 mensen vermoord dat het game-ove ris? nou niet dus.... net 15 mensen gekilled met throwing knifes, 20 mensen op dezelfde plek zonder dat ze wegrende gestealth assinate....

Laatst bewerkt: 11 jan 2008
  18. C3LL-NL

C3LL-NL Seriously easy goin'

Leuk Bevonden:
    0
    Kauw em anders ff alles voor ;)

19. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    achja, hij vroeg toch wat ie moest doen?8)

je bent gewoon jaloers op mijn woordenrijke post in vergelijk met jou zielige magere 2 regel anorexia postje!

\o/

Laatst bewerkt: 11 jan 2008
  20. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gister alle vlaggen in Damascus gehaald, daar ook alle free missions, de laatste Assassination gedaan. Vandaag naar Acre, daar ook nog weer die Achievement halen voor de laatste set van vlaggen daar (je krijgt daar in Acre 3 Achievements, elk District heeft z'n eigen set vlaggen. :D)

Dan vanavond maar even Kingdom leeghalen aan vlaggen. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina