Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 13]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Biba, 9 nov 2007.

?

De best console van 2007 is (en waarom):

1. Xbox 360

164 stem(men)
    78,1%
  2. Playstation 3

30 stem(men)
    14,3%
  3. Wii

16 stem(men)
    7,6%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Halo 3 is meer verkocht dan de 360 versie van cod4, ook online wordt halo3 meer gespeeld dan cod4.

De enigste logische verklaring is dat iedereen halo 3 al heeft gekocht.

2. Deepeej

Deepeej Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In mijn friendlist speelt niemand meer halo3 maar alleen cod4.
    Wel ben ik het met je eens dat waarschijnlijk de meeste mensen al halo3 gekocht hebben.

3. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij speelt iedereen nog Halo hoor. Ik ben er zelf ook nog flink actief in, gewoon goed spel.

4. Fingon NL

Fingon NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet, ik speel nu CoD4, en heb er ook veel plezier aan, maar op de een of andere manier heb ik het gevoel dat Halo 3 dagen echt nog wel terugkomen, ik vind het gewoon een gedenkwaardiger spel dan CoD4, ook omdat ik het verhaal opzich al een stuk leuker/interessanter vind dan dat van CoD4.
    En de multi is natuurlijk lachen

5. RogierM

RogierM Active Member

Leuk Bevonden:
    31
    Het is makkelijk te verklaren, het is namelijk een weekoverzicht. (DW Deze week,VW vorige week in de legenda) Halo 3 heeft in totaal misschien meer verkocht, echter niet in deze week, dit overzicht is slechts een moment opname.

6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    En? Hoe is het met je voorspellingen? :+

Ik zit nu de keynote te kijken, maar 1 ding dat me opvalt is dat die Zune social site een heel hoog 'lastfm-ripoff' gehalte heeft.

Wel goede cijfers voor de Xbox 360 :eek:

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Zijn dit keer niet uitgekomen :eek:, maar goed ik heb het soms ook mis

8. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Hoop dat er nog wat spannends gebeurd op de CES, als Zune gebruiker vind ik het wel tof dat ook eindelijk de EU gebruik kan maken van de social site. ;) Deze site heb je ook niks aan als je geen Zune hebt, dat is het verschil met Lastfm. Ik verwacht dat in de toekomst er veel meer connectie gaat komen tussen de 360 en de Zune.

9. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
  10. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Euh, fake?

11. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
  12. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Euh, eerst zien en dan geloven ;)

13. Appelkruimel

Appelkruimel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    It's all over the web dude.

Haze, Killzone, Resistance 2....2008 is voor Sony in dit genre. Microsoft faalt hard als ze niet snel met wat leuk tegenvuur komen op "hun" genres (waaronder dus FPS).

14. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Dikke advertisement op de voorpagina van dat magazine.

'one huge reason to own a ps3' :emo: Ach word vast de beste game ooit gemaakt!

15. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Tja, daar is het RECLAME voor denk ik.... Zie je wel vaker op een cover van een blad.

60 spelers zou wel heel erg mooi zijn, mits de maps ook groot genoeg zijn natuurlijk. Deel 1 werkt ook uitstekend met 40 spelers, en heb me er prima mee vermaakt. Ben benieuwd wat ze er van zullen maken. :)

16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    OMG! 60 Man online! In de eerste deel kon je al met veel mensen online en vond het te gek van wat ik toen gespeeld had. Ik snap het dan ook nog niet waarom er geen een game uit is op de 360 die ook dat heeft, het hoogste wat ik weet is 18. En dan met z'n 8'en Coop, dat zal overduidelijk tegen Halo 3 zijn geweest die 4 had en hun er dus 8. Netjes voor de mensen met een PS3! :thumbs:

17. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Lol, zoals ik dus zei, eerst zien, dan geloven ;)

18. Fingon NL

Fingon NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Productiekosten PS3 gehalveerd

Zaterdag 12 januari 2008 - Het nieuwste Business Week magazine bevat een stukje tekst dat hoofdzakelijk over Blu-ray gaat maar niks is minder waar. Enkele opmerkelijke lezers konden met eigen ogen lezen dat Sony de productiekosten van de PlayStation 3 heeft kunnen halveren tegenover november 2006. Het verminderen van de productiekosten heeft Sony weten te bekomen door het veranderen van enkele PlayStation 3 chips en een design aanpassing.

De productiekosten van de PlayStation 3 bedroegen rond november 2006 nog zo'n slordige 800 dollar, momenteel zouden deze al gezakt zijn tot ongeveer 400 dollar per console. Volgens Nikko Citigroup's Kota Ezawa zal deze productiekost vermindering niet gelijk staan met een nieuwe prijsdaling van de PlayStation 3.

http://ps3only.nl/nieuwsitem.php?nid=8892

Ja ik weet dat het een PS3 fanboy site is, maar als dit waar is zal Sony wel blij zijn.
    Al betwijfel ik het eigenlijk, het lijkt me dat Sony zoiets iets wel in een persbericht zou vertellen.

Laatst bewerkt: 12 jan 2008
  19. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    En ze hebben blijkbaar ook wat bespaard op de Blu-Ray drives al je ziet hoeveel mensen last hebben van een 40GB versie die geen discs meer wil lezen (het nou niet zo groot als de RROD bij de 360, maar toch groter dan je zou denken).

20. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het eigenlijk meer fake als grap van Xbox/wii fanboys, dan had ik het behoorlijk lachwekkend gevonden.

Ik snap ook niet dat iedereen hier meteen helemaal voor warm loopt, ik vind het net een wasmiddel reclame. Er staat niks maar dan ook niks over hoe het spel verbeterd is, maar er staat alleen maar MEER MEER MEER MEER, verder niets. Vooral dat TWO FULL CAMPAIGNS:emo: Weten we nu trouwens ook weer dat Gameinformer een belabberd tijdschrift is, dat er ooit zulke nutteloze ps3 propaganda door de eindredactie is gekomen...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina