Do We Care ?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Ztefann, 10 nov 2007.

1. Veedix

Veedix Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een lijers op GameBattles, staan nu voor met 2-1 tegen de #3 Prodigy's Nemesis. Gaan die vuilakken opeens weer weg, omdat er een instelling niet klopte en nu komen ze niet meer.

Nouja, GB kennende zal de win weer aan een Engels/Amerikaans team geven...

2. FuSionZ

FuSionZ Guest

Je moet ook altijd foto's maken en zo'n goed mogelijke beschrijving van wat er mis is gegaan in je ticket:)

3. Mitch R

Mitch R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt, zijn we ook een hele tijd mee bezig geweest. We zien wel of we de win krijgen. Maar dit vind ik gewoon echt triest van hun kant.
    Altijd hetzelfde liedje

4. Overkill x

Overkill x Active Member

Leuk Bevonden:
    0

tegen precies hetzelfde team vanmiddag gespeeld.. S&D kei hard met 4-0 , 4-1 verloren , maar die gasten hadden zeker foute instellingen , maar ze wouden het niet toegeven.. Bom planten, duurde meer dan 10 sec ! ik had het op mijn klok onder nagekeken, maar hij bleef volhouden dat het 7.5 s was. ik was zo een keer op 90% en werd toen gekild, maar als hij gewoon 7.5 was had ik m geplant, en was (die ronde) misschien wel anders gelopen

5. Ztefann

Ztefann Do we Care

Leuk Bevonden:
    0
    Ja wij zijn ook echt dik genaaid. We speelden de hele match zonder air support, en dan staan we met 2-1 in games voor en spelen we countdown en winnen we de eerste ronde maar een van hun had UAV, en dan gaan ze zeiken dat wij air support aan moeten zetten. Dus wij enden de game omdat te doen, gaan ze later zeiken dat we de game niet moesten enden. Daarna hadden die gasten 3-1 voor hun ingevuld terwijl het eerder 3-1 voor ons was :mad:
    ARGh, stelletje zielige personen om te huilen..

6. Alpha Gsus

Alpha Gsus Fifa11

Leuk Bevonden:
    0
    Kan er over meepraten (weliswaar GoW), maar die Engelse en Amerikaanse noobs op GameBattles zijn zwaar irritant. Je kan beter tegen hooggerankte bekende clans spelen. Daar leer je het meeste van, en als je een keer wint, dan reporten zijn zeker wel ;)

7. Ztefann

Ztefann Do we Care

Leuk Bevonden:
    0
    Naja ze waren iig hooggeranked. 3e van de EU ladder, 28 wins 6 losses (met die van ons erbij) Maarja, ik weet niet of die hooggerankte juist sportief zijn of juist fking niet tegen hun verlies kunnen. Ik denk het 2e..
    We hadden daarna nog tegen xBIAx gespeeld overigens, die staan 24e op de Winter Season ladder ofzo met 15 wins 3 losses (incl onze match) en daar hadden we net van gewonnen en die waren tenminste wat relaxter :)

8. Sandertje

Sandertje Achievements

Leuk Bevonden:
    0
    Die hoger gerankte clans zijn juist zieliger, want die doen er echt alles aan om een win te krijgen. Net zoals laatst die clan die ons genaaid heeft, dat ze zeiden dat ze niet konden en vroegen of ze volgende dag konden. En we waren zo aardig om ja te zeggen. Hadden ze snel gereport dat we die avond niet op waren komen dagen.

Ik weet niet of we wel op Gaybatties.com moeten blijven spelen.
    Die engelse nemen alle referees van achter om een win te krijgen.

9. Alpha Gsus

Alpha Gsus Fifa11

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, dan klopt mijn redenatie niet helemaal :D. Maar goed, niet elke clan is hetzelfde op GB... Maar waarom kiezen die admins zo blindweg voor Engelsen ipv even naar het bewijs kijken?

10. Ztefann

Ztefann Do we Care

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie gamebattles ook niet meer zo zitten nee. Maarja anders hebben we weer zo weinig matches.
    Volgens mij boeit het die admins niet zoveel eigenlijk.. Misschien geloven ze hooggerankte clans eerder omdat die 'bekender zijn/meer ervaring hebben of weet ik veel.

11. Sandertje

Sandertje Achievements

Leuk Bevonden:
    0
    Domme vriendjes politiek je maakt echt geen kans tegen die engelsen. Die gasten van psn die hadden ons echt allemaal gemute zowat op een paar na. Probeerde wij te communiceren praten ze niet terug. Zeggen ze zo op het einde van match van waarom spelen jullie op gb jullie kunnen geeneens engels dan denken wij echt wtf. Als een engels reageerd dan hoor je alleen een kreunende mongool. Echt niet normaal, het zijn ook mongolen. mongolen op een onbewoond eiland

12. Toomzor

Toomzor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    5 keer overnieuw starten voordat iedereen het goede team heeft, w00t :p

13. Sandertje

Sandertje Achievements

Leuk Bevonden:
    0
    Maar we hadden makkelijk van PsN kunnen winnen. Ga nu ut07 op pc doen :D

14. Toomzor

Toomzor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    We hebben toch ook gewonnen?!

EDIT: oke, ik ga RTCW doen.

15. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ga slapen:eek:

16. Ztefann

Ztefann Do we Care

Leuk Bevonden:
    0
    Ja we hadden ook gewonnen. En ik ga... Ehm.. CoD4 doet het niet meer want het is laat in de avond (dan is CoD4 de laatste tijd altijd niet werkend :mad:) Dus dan maar computeren.

17. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    lol 8) Ik speelde ook een 2v2 tegen engelse, was tog een mongool bij niet te geloven :mad:

18. Overkill x

Overkill x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gistere ook tegen een paar moeilijke gasten GoW gespeeld :eek:

ik heb alleen CoD in clanverband gedaan, maar heb me samen met mn buurjongen ingeschreven op GoW 2-2. we moesten tegen engelsen die 24ste stonden, en dit was onze eerste match. best out of 3 , first to 5. hun stonde 3-0 voor, 3-1 , 3-2 4-2, en uiteindelijk 4-4. mijn buurjongen was als enige over tegen 2, dus hij gaan snipen.. Knal, , Knal, 2 headshots...

wij gingen helemaal los :p hun allemaal schelden op elkaar.. "bloddy wanker, HOW did you get that headshot, I should kick you right out of the clan!

toen 2e map, war machine.. precies hetzelfde :p 3-0 , 3-1, 3-2 , 4-2 . 4-4. ikke in mn eentje tege hun 2,.. ik de torque gehaald.. eentje in zn rug, en die andere draaide dus om, en die knalde ik daarna :D

hun focking boos.. en ze leavde gelijk... ik score reporten.. kreeg ik nog een live message : f3iqlhfnil3nfiu3lbfn fmdo23.. (engels accent kon er niks van verstaan). dus ik private chat met hem. zegt ie : I AM NOT GOING TO REPORT THE SCORE ! en leavde de chat.

2½ uur later heeft hij het toch gedaan, maar wel zonder comment erbij ofcourse ;)

haha, was wel spannend voor een eerste match, en dat hun elkaar allemaal de schuld gaven was alleen maar leuker ;)

19. Veedix

Veedix Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ha, dan heb je nog geluk dat ze reporten.

ik zit samen met mystic en toomzor ook op die double ladder, alleen doen we GoW alleen voor de lol. Gister hadden we zo match, we komen in zijn lobby stuurt hij eerst messages dat hij geen mic heeft. En daarna komt ze maat niet opdagen, maar hij reporte meteen 2-0 voor ons. :)

keertje 2vs2 doen op GoW?

20. Alpha Gsus

Alpha Gsus Fifa11

Leuk Bevonden:
    0
    Heb toch liever gewone 4 vs 4 matches :)

Deel Deze Pagina