Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Eindelijk na een half uurtje goed spelen, de mile club gehaald op Vet :+ nog 4 te gaan en dan heb ik hem uitgespeeld :cool:
     
  2. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    gisteravond ff paar potjes gedaan. Ik met sniper op een level. Tegenstander zit stil ik mik op z'n hoofd schiet en die gozer leeft gewoon nog. Dit heb ik een paar keer gehad dat als ik op hoofd mik dat de kogel echt mis gaat. Echt maffe shit
     
  3. Elvini

    Elvini Paramore

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij misschien wat tips geven voor de laatste checkpoint bij 'One Shot, One Kill', bij dat reuzenrad enzo :9. Ben hem op Veteran aan het spelen.
     
  4. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    hou je kop man!! van de 5500 posts over cod 4 zijn er ongeveer 5000 over dat stuk te vinden=(
     
  5. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    het is pas irritant als je een magazijn er op afgeschoten heb..en nog niet raakt|:-
     
  6. Elvini

    Elvini Paramore

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor, maar ik heb geen zin om 5500 posts door te spitten, kan je me dan een paginanummer geven ?
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Gaat weer lekker.
     
  8. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die snipers ook echt 3 keer niks....al mik ik gewoon op ze dan zie je normaal wel je crosshair wat bewegen maar neehoor helemaal niks! En een headshot wil al helemaal niet!

    En dat met die reuzenrad kun je het beste je claymore verdeelt verspreiden en dan bij de botswagentjes schuilen erachter. En op bepaalde site's staan er wel filmpjes over op! http://www.nextgenwalkthroughs.com/systems/xbox360/cod4/index.php
    Hier had ik de filmpjes vandaan en dat hielp goed!
     
  9. Elvini

    Elvini Paramore

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt, ik zal het dadelijk is proberen, dus dan is er toch nog iemand die normaal kan reageren O-).
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Ik zat helemaal links bij de flats, maar dat was op hardened. Eens kijken of dat op Veteran ook werkt, maar dat was echt ideaal.
     
  11. Rutjes

    Rutjes Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje. Ik zit dagelijks met 2 vrieden online cod4 te spelen. ik weet dat bij een private chat je met slechts 1 ander iemand kan praten. Maar is er ook een mogelijkheid om een derde persoon toe te voegen aan dit gesprek of een andere optie om enkel elkaar te horen en tegen te praten ipv 18 personen tegelijk met verschillende talen :mad:
     
  12. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    daar heb ik nou ook last van, in de singleplayer heb ik vel minder moeite om een headshot te maken dan in de MP, terwijl ik de auto-aim helemaal heb uitstaan...
     
  13. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij bijvoorbeeld de .50cal, moet je even wachten voor je schiet. Direct na het inademen beweegt de crosshair nog steeds een beetje en schiet je vrijwel altijd mis, of heb je geen headshot. Gewoon even wachten tot je helemaal stil zit, en dan pas schieten. Ik vond de .50cal de moeilijkste gun om de 150 Headshots mee te halen, de rest ging vrij gemakkelijk.



    Auto-Aim in de Multiplayer kan je niet uitzetten he.
     
  14. Elvini

    Elvini Paramore

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    0
    Jahoo, One Shot One Kill op Veteran gehaald. Eerst concentreerde ik me vooral op de mannetjes links van de botsauto's ( gekeken vanuit het standpunt als je achter de botsauto's staat ). Daardoor ging ik steeds dood als ik hem naar de heli wou dragen. Maar nu schoot ik ook een heel aantal enemies dood rechts van de botsauto's, waardoor er niet meer zoveel mensen op me schoten als ik naar de heli ging.

    Bedankt voor de tips! \o/
     
  15. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee is niet mogelijk , als je langenoeg door blijft praten muten ze je .
    Of mute hun als het egt vervelend is , misschien wel handig voor een update een multichat(partychat).
     
  16. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat wil iedereen, die multi chat. :p

    Heb het spel nu ook, vind het echt gaaf. Gelijk online begonnen omdat ik zometeen uit eten ga.
    Heeft nog iemand tips over de mechanics en dergelijke als je net begonnen bent?
     
  17. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat zijn mechanics als ik vragen mag?
     
  18. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    :
    ja, maar hoe dom kun je zijn?? in elke pagina zijn er wel een paar threads te vinden over 2 shot, 1 kill:D
     
  19. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    dubbelpost: dat komt omndat die snipers in de singleplayers ideale snipers zijn, ze hebben helemaal geen terugslag en ze hebben heel vaak nog een demper ook. die bestaan dus niet in de multiplayer
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Hehe, vanmiddag voor het eerst online gegaan. Kwam ik daar dus aan met mijn lvl 1. Ik kwam in een server met allemaal Engelsen, en iedereen zat dus van: zo, dat is een echt noob. Was wel grappig, want gelijk het eerste potje werd ik 3e.
    Maar komt vast doordat ik superveel offline splitscreen heb gespeeld.
    Ben nu in 1 middagje wel gelijk lvl 11 ofzo xD.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina