1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 08 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Soccerfanboy, 14 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dayuum

    Dayuum Guest

    Net tegen vriendloos gespeelt en wat haalt hij veel onderuit van achteren ik hoefde maar de bal voor te hebben en ik werd al onderuit gehaald
    Voor de rest een goede wedstrijd
     
  2. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Skills hé, aangezien ik geen harde overtredingen maakt, volgens mij 2/3 overtredingen.
     
  3. Dayuum

    Dayuum Guest

    de scheidsrechter in fifa 08 is vaag soms word ik keihard van achteren neergehaald in de penalty zone en toch word er niet gefloten
    en iemand van achteren neerhalen is bijna altijd rood maar in fifa is dat altijd geel
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 jan 2008
  4. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Klopt, het kaarten systeem zuigt echt, ookal wordt iemand op het middenveld van achter neer gemaaid, dan is het nog steeds rood. Je moet nu in de 16 zijn en iemand zó hard neerhalen dat je bijna zijn been breekt om rood te krijgen.

    Ik hoop dat ze dat gaan fixen nog eens, want het is nu een stuk minder leuk. Dan loop je gewoon voor de verdediging, een tackle je hebt een gele kaart en dat scheelt je een doelpunt tegen of het winnen/verliezen van de game

    Ik heb je btw ingehaald Viktor ^^
     
  5. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Speel nu met AC milaan online, win opeens met 4-0 en 5-1. Wat scheelt dat met liverpool zeg. Kaka is dodelijk want die loopt altijd zo lekker mee op! Nu 1172 punten. Nog 2 wedstrijden winnen en ik sta op de lijst volgens mij!
     
  6. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Er duiken steeds meer mensen op met Ac Milan
     
  7. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    jah ik had 2-2 gelijkgespeeld tegen Soccerfanboy. maar de andere 2
    tegen hem nipt gewonnen dus daar kan jij ook nog punten laten liggen;)

    ik moet gewoon 1x tege jou winnen en de andere een gelijkspel, en hopen dat jij ergens punten laat liggen;)

    ik heb 7 wins 1 gelijkspel en 1 verlies
     
  8. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    2 Wedstrijden gewonnen nu en heb meer dan 1200 punten en sta 9400e ongeveer. Nu nog ff een paar wedstrijdjes winnen zodat ik er niet zo uit lig!
     
  9. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Verloor er gelijk 2 dus lig er weer uit. Niks lukte in eens meer. Dus heb maar ff een pauze in gelast! :emo:
     
  10. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Kijken wat ik ga doen dan in het toernooi, ik denk dat ik tegen Vincenzo wel punten ga laten liggen, maar vandaag heb ik wel een goede dag, nog niet zo gek veel gespeeld, maar wel alles gewonnen

    Vergis je niet in Erik, ik had erg veel moeite met die gozer, zal me niks verbazen als ik daar me eerste gelijkspel om me oren krijg
     
  11. Dayuum

    Dayuum Guest

    toernooi?
     
  12. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Het is ongelovelijk, ik verleis met 4-3, echt enorm onterecht, hij scoorde uit 3 corners en hij kreeg geen echte kansen die hij zelf creeërde, nou ik dus weer een ander potje doen tegen Soccermouse, ik win met 2-0 en hij had geen schot op doel, en natuurlijk voor de zoveelste keer krijg ik wéér de win niet, ik word er echt schijtziek van

    Dit gebeurt áltijd als ik win, maar nooit als ik verlies.

    En ja, ik heb een toernooi met 16 man georganiseerd ;)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 jan 2008
  13. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    wat gebeurt er?

    als je in het tournooi de ranglijst ziet en je gaat met je control stick naar recht dan zie je hoeveel je hebt gewonnen/verloren/gelijk.
    mja DZL de mod van de league lijkt me ook erg sterk want hij won van soccerfanboy, een persoon waar ik heeel veel moeite mee had...

    Het kan nog leuk worden vriendloos;)

    @ Sinterklaas NL er is een ander tournooitje van een vriend van vriendloos (vriendenlogica) maar dat tournooi is vol (16/16) maar ik zal het XBW tournooi ook in de gaten houden;)


    @vriendloos, heb jij hem georganiseerd?? et heet DZL FIFA en er is een gozer die DZL heet
     
  14. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ja, ik zit ook in DLA, alleen ik heb het nog niet in mijn naam. En pathfinder is wel goed, hij heeft denk ik al minimaal 10 potjes tegen mij gespeeld, hij speelt zo'n beetje zoals ik. Ik kon niet echt zo snel een orginele naam verzinnen voor het toernooi'tje, dus maar gewoon de clan tag gedaan, het is trouwens: Dutch Live Alliance

    En ik had het over een ranked potje, ik kan het echt niet geloven dat die kut Soccermouse mijn 20 puntjes heeft onthouden, want anders had ik nu weer mijn punten terug, nu heb ik 3001. Want dat is toch weer een geklasseerde tegestander van 4000e verslagen, hij had 1 schot vanaf het middenveld, voor de rest niks.

    Ik stond net trouwens 3-0 achter in de 65e minuut, en ik won met 4-3 uiteindelijk :eek:

    Ik ga zo lekker Feyenoord - Psv kijken, en hopelijk daarna zit het geluk weer een beetje aan mijn kant -_-'

    Maar ik heb die soccermouse flink uitgescholden, want ik vind het gewoon vies dat soort truucjes. Ik verdien die punten voor de volle 100%, toen ik 3-0 achterstond wilde ik ook liever quitten, maar ik maak de game af en maak er het beste van, dit keer liep het nog goed af, maar vaak wat slechter.

    ik denk trouwens dat ik wat minder hard boos wordt als jullie wel je headset op hebben dan niet, want als ik dan toch niemand hoor dan denk ik er nooit aan dat je me wel hoort over de tv ;)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 jan 2008
  15. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik word gewoon agressief van Fifa op het moment, had vanmiddag 8 wins op rij. En nu verloor ik er 3, won er weer 1 en verloor daarna weer 1. Zit vol frustratie want niks lukte en zat alleen maar te ******en. Zo ga je ook nooit beter spelen, dat weet ik maar snap niet waarom het opeens niet meer lukt. Heb 2 wedstrijden meer dan 1200 punten gehad :mad:
     
  16. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    verander de naam van het tournooitje vriendloos!!
    die gast die jou versloeg heeft kennelijk de competitie verlaten en is er direct weer ingegaan zodat hij weer een schonelij heeft omdat ie van jou verloor

    dus jou komt goed weg en hebt nog steeds niet verloren.

    somigge mensen zijn egt kansloos. een league rejoinen is egt triest=(
     
  17. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ik heb het over een ranked match!!!!!!!!!!!!!!, niet over het toernooi.
     
  18. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    ok relax
     
  19. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    question tussendoor van noobje, t lukt me niet om alle goede truckjes te doen, kan iemand zeggen hoe ik bijvoorbeeld de rainbow doe etc? thx!
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina