Beowulf

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 10 nov 2007.

1. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet nog 1 legendary wapen...Iets Voor episode 11 bij het strand zie je op een hoge Rots die Speer zeg maar...maar ik weet niet hoe je er moet komen! En ik krijg zo'n rots niet aan de kant met een symbool erop :confused: Je kunt hem niet weg drukken/kapot maken...Help? En Spel is echt gaaf!! :thumbs:

2. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is zeker leuk voor die prijs.

3. badname

badname Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat probleem had ik ook!, maar volgens de walktrough op xbox360achivements moet je die helemaal nie tpakken, best gek.. Bij episode 11 zit die speer boven bij een keline brug rechts in de rosts zegmaar.

Ik zit muurvast bij episode 11!!!!!!! Ik speel op Heroic en die episode duurt zo lang... heb niet kunnen saven.

Op het einde moetje dat kruis verdedigen, dat lukt dus niet... al helemaal niet wanneer die 2 grote beesten komen, is iemand dit gelukt?

Laatst bewerkt: 8 jan 2008
  4. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ja daar zit ik ook! Ik speel op legend die hardste en dan haal ik het dan maak ik mijn eigen kruis af :+ Toen was de zin er af :9 Maar ik ben daar ook

5. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    die kruis verdedigen is te doen op legend .Als de 1ste groep komt die maak je af.Dan komt de 2de groep dat zijn er veel.Dan rol je de 1ste steen naar beneden.En de andere steen als die 2 grote monsters komen.En blijf zo ver mogelijk van het kruis weg .Maar ook niet te ver.En gebruik geen fury als je bij het kruis bent want dan breekt het kruis

6. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ja daar kwam ik op de harde manier achter :+

7. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik heb het ook gedaan.

8. Rikske

Rikske UnRegistered User

Leuk Bevonden:
    0
    Is dit spel goed eigenlijk, kan het ruilen tegen Viva Pinata :confused:

9. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Als je uit gekeken bent op Viva Pinata dan vraag ik me af wat je tegen houdt? Ik vind de game echt gaaf maar dat is mijn smaak.

10. Rikske

Rikske UnRegistered User

Leuk Bevonden:
    0
    Ok eens proberen dan :9

11. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ondertussen is ie bij de Bart Smit nog maar €20.
    Ik neem aan dat jij het die prijs waard vind? :+

Zou jij (of iemand anders) misschien een mini-review van deze game kunnen geven?

Ondertussen is Viking: Battle for Asgard uit, maar is deze game zoveel beter dan Beowulf om er €30/40 extra aan uit te geven?

12. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het game 2 keer uit gespeelt.En hou je van zo games gewoon kopen.de gevechten zijn brutaal.het spijtigste is dat je wapens na een tijd kapot gaan.Maar het stoort nooit.Ook heb je een fury mode dan wordt je wild en ga je op alles slaan.Ik heb er 60e aan betaald en heb er nooit spijt van gehad.Maar natuurlijk is viking stukken beter grafisch-meer gevechten en armen en hoofden gaan eraf.20e is een heel mooie prijs voor beowulf.Maar als je meer wilt uitgeven zou ik voor viking gaan.Of nu beowulf en dan later viking

Laatst bewerkt: 10 apr 2008
  13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Als Beowulf €20 was, en Viking €30 zou ik wel voor Viking gaan, maar het verschil in prijs is een stuk groter.
    Dus ik weet nu al dat Beowulf een goed spel is, en dat Viking beter is. Maar ik weet nog niet of Viking zoveel beter is dat het prijsverschil wordt gerechtvaardigd?

En zit Angelina Jolie ook in de game? :9
    Is de voice acting door de cast van de film gedaan?
    Volgt Beowulf het verhaal van de film, of heeft het een eigen verhaal?

14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Beowulf kan je makkelijk voor een tientje vinden in de Bazaar, Dulle! :)

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik koop niet graag 2ehands games. En Beowulf voor €20 nieuw kunnen kopen is natuurlijk ook niet verkeerd. ;)

Nu je het zegt... Ik zie Beowulf eigenlijk nauwelijks aangeboden worden (al volg ik de Bazaar niet echt)

Oei, nu ik jou hier zo zie begin ook ook opeens benieuwd te worden naar Def Jam Icon. Wacht ff, dan schop ik dat topic ook ff omhoog. :+

16. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Even een schopje. Deze game gratis gehad, maar ik zit al vast in het begin. Speel op Legend en heb net eerste zeemonster verslagen. Nu zit je op een schip waarbij je je mannen moet leiden. Leuk en aardig, maar die stomme action booster werkt van geen meter. Die Y-notes die je moet vasthouden pakt ie prima, maar 8 van de 10 x pakt ie de X notes niet. Snap nou ook niet wanneer je op X moet drukken. Als ie precies boven in het rondje komt ben je te laat, iets er voor ben je bij een enkele X op tijd, maar als je 2x X achter elkaar hebt mist ie 1 van de 2. :confused:

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik kan je niet helpen aangezien ik nog moet beginnen, maar ik heb zelf ook een vraagje:
    Er zijn volgens mij 2 moeilijkheidsgraden ; Thane en Legend. Legend is daarvan de moeilijkere.
    Is Legend goed te doen of raad je me aan om toch een niveau lager te beginnen? (iemand anders die de game heeft mag ook antwoorde)

18. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Heb nog te weinig kunnen doen om te ondervinden of legend moeilijk is of niet.
    Probeer hem de eerste keer op legend uit te spelen en dan op thane om zoveel mogelijk resterende achievements te halen. Als ik het volhoud. :)

Edit: Yes, er eindelijk voorbij. Gewoon goed naar muziek luisteren.

Laatst bewerkt: 15 jun 2008
  19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik zit vast bij episode 11; daar waar je The Holy Relic moet beschermen.
    Er weet er altijd wel eentje langs te glippen waardoor ik wéér opnieuw kan beginnen :mad:

Iemand wat nuttige tips?

20. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    vooral iets voor het kruis staan en niet naar beneden gaan.En niet de fury gebruiken bij het kruis want dan breekt die.en op tijd die 2 stenen laten afrollen door u mannen.Dat is een moeilijk level succes

Deel Deze Pagina