Test Drive Unlimited 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rimlight Racer NL, 17 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    *denkt met rezne mee.
     
  2. GamerJensen

    GamerJensen Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat hij snel uitkomt, en inderdaad wat meer levendigheid op straat. Een ander eiland, meer auto's en meer mogelijkheden dan ben ik tevreden.

    Maar al neem je een bestaand eiland hoef je hem niet gelijk op ware grote te maken, je kan hem makkelijk wat kleiner maken.
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2008
  3. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Van mij mogen ze ook meer 'normale' auts er in stoppen.
     
  4. Mavi

    Mavi Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    als er wat bmw's inzitten ben ik tevreden :)
     
  5. GamerJensen

    GamerJensen Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    wel dan BMW M...
    Anders komen ze niet vooruit;)
     
  6. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    als ze nou shade er in doen, hoeft niet super uitgebreid zoals burnout, maar een beetje schade zou leuk zijn
     
  7. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom schade? Je wilt toch in een mooie auto rijden? Voorzichtig rijden...=(
     
  8. Mavi

    Mavi Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook wel graag schade erin hoor.. doe mij maar lekker realistich :)
     
  9. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    ik niet vond lekker dat dat er niet in zit modder mag van mij wel maar dan wel als je echt over een modder pad rijd met je crossmoter achterin op weg naar zoon baan.
     
  10. chaoswolf360

    chaoswolf360 Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    ja lijkt me ook wel vet. En de besturing van de auto's en motoren mag veel beter. En het mag van mij ook wel groot worden, alleen niet dat je eerst alle autowinkels af moet gaan voordat je motoren kan kopen:confused: het moet toch echt zijn.
     
  11. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Er moeten gewoon veel meer verschillende soorten voertuigen in. Ook Choppermotors bijvoorbeeld. En de besturing van de motors moet anders, die was echt kut. Je moet gewoon als je net als in TDU op een bergweg rijdt, van de weg af kunnen scheuren met je crossmotor en over een lekker modderig paadje gaan crossen. En je voertuig moet ook echt vies kunnen worden (en dat ie dan door de regen weer schoon wordt). Maar dat moet dan ook weer afhankelijk zijn van de omgeving, in de woestijn moet je bak stoffig worden en offroad modderig. En goede bandensporen in de modder is ook belangrijk. Als ze op heel veel van die kleine dingen (en een aantal grote dingen) letten wordt dit echt een topgame!

    Zeker als je ook buiten de gewone wegen om lekker kan offroaden op tussenpaadjes.

    Trouwens: Monstertrucks ftw!

    Is er eigenlijk al iets meer bekend dan de aankondiging?
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2008
  12. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het met heel veel suggesties eens. Maar iedere ECHTE autoliefhebber vind het geluid dat alle auto's maken belangrijker dan alles.

    Ik wilde bijvoorbeeld ongelooflijk graag een Gallardo rijden, omdat het natuurlijk een fantastisch mooie auto is, maar zijn V 10 een ongelooflijk mooi geluid maakt! Bij Forza 2 hebben ze dit echt mooi nagebootst. Toen ik hem in TDU had gekocht baalde ik er wel van dat het geluid er gwn niet op lijkt. Ben ik hier de enige die er zo over denkt? Ik kijk zelf vaak filmpjes op youtube, en als je dat vaak doet dan weet je hoe ONGELOOFLIJK ze wel niet klinken. Ik heb zelfs in het echt een Ferrari Enzo horen starten en weg accelereren. Daar kreeg ik kippenvel van, dads toch anders dan in TDU :D Zet het geluid hard om te genieten van deze Filmpjes. VOoral de Carrera GT en Gallardo!!!

    Gallardo: Zet vanaf 2 min hier je geluid hard! :D
    http://www.youtube.com/watch?v=geJY_I1g7q4

    Gallardo Superleggera!!!
    http://www.youtube.com/watch?v=roCVH9W0Z6U&feature=related

    Porsche Carrera GT!!!!
    http://www.youtube.com/watch?v=DDVB27h0wLE

    Verder ben ik super tevreden omdat dit spel ontzettend veel autoliefhebbers (ook motor natuurlijk :)) tevreden maakt omdat je gwn overal heenkan, waar je maar wil. Heel gaaf idee :b: Maar als ze nu de auto's perfectioneren in het geluid en er een hoop nieuwe ingooien dan ben ik al tevreden hoor :)
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2008
  13. chaoswolf360

    chaoswolf360 Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Dusky Demon heeft gelijk, Als je naar mij vorige posts kijkt zie je dat ik ook choppers erin wil voor een harley davidson v-rod. En over die crossmotors is ook een mooi idee lekker scheuren, dan krijg je een mooi dakar sfeertje. Maar nemo... je hebt gelijk, de auto's en motoren moeten beter geluid krijgen
     
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Het geluid en gameplay/besturing moet realistisch worden, alle extra's zoals tanken enzo zijn gewoon leuk meegenomen.
     
  15. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ja het geluid was echt kut. Zo'n beetje van alle autosoort hetzelfde. Tanken is dan wel leuk als ze alle major changes gedaan hebben.
     
  16. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Geluid mag van mij ook beter, niet dat ik me daar aan gestoord heb maar oke.
     
  17. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Van mij ook, in het echt zou ik me schamen in een ME 412 die een piepgeluidje maakt... :x
     
  18. chaoswolf360

    chaoswolf360 Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Tanken is gewoon een toevoeging om het nog iets leuker te maken. Maar als ze het niet doen zou ik het niet heel erg vinden
     
  19. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Nee, tanken sowieso niet. Dat gaat gewoon niet werken. Helemaal niet in MP. Dan wil je gewoon racen. Stel je bent met een club van 5, en om de 10 minuten moet er weer iemand tanken. Dat gaat denk ik te snel vervelen.:{
    In MP wil ik actie, racen of soms gewoon netjes aan de regels houden en cruisen. Geen tijd verdoen met tanken. :x
     
  20. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    ze moeten er iets van cruisecontrol in stoppen ofzo lijkt me wel handig hoef je niet de hele tijd gas te geven.
    mare hoop dat ze snel weer is wat laten horen heb 't idee dat 't niet doorgaat z'n voorgevoel heb ik, laten we hopen dat ik ongelijk heb :) :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina